پیش بینی قیمت دوج کوین

اکسچنجر » پیش بینی قیمت دوج کوین
پیش بینی قیمت دوج کوین در آینده
تعداد بازدید : 349

سقوط اخیر بیت کوین موجی از شوک را در سراسر جامعه ارز دیجیتال ایجاد کرد و دوج کوین نیز این ضربه را احساس کرد. با این حال، آیا قیمت دوج کوین بر روی خط روند نزولی ادامه خواهد یافت یا به نقاط قیمتی بالاتر سرعت می‌گیرد؟

همچنین شما می توانید اگر قصد خرید دوج کوین دارید، به سایت اکسچنجر پرو مراجعه کرده و با کمترین میزان کارمز اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کنید.

درباره ارز دیجیتال دوج کوین

لوگوی DOGE به‌عنوان یکی از بهترین میم‌کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، گذشته‌ای پرنوسان داشته است، با اوج‌های باورنکردنی و پس از آن پایین‌های چشمگیر. در نهایت، سازندگان دوج کوین هرگز انتظار نداشتند که این ارز جذابیت انبوهی را که دارد ایجاد کند و اکثر تحلیلگران بازار انتظار داشتند این ارز این جذابیت را حفظ کند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید تاریخچه این ارز را قبل از فرو رفتن در پیش بینی قیمت  بررسی کنیم.

تاریخچه دوج کوین

دوج کوین توسط دو مهندس نرم افزار به نام های بیلی مارکوس و جکسون پالمر به شوخی در سال 2013 ایجاد شد. سازندگان قصد داشتند جذابیت اولیه ارزهای دیجیتال را تقلید کنند، بنابراین آنها Dogecoin را به عنوان یک “سیستم پرداخت” با چهره یک سگ Shiba Inu ایجاد کردند. ، شبیه به میم معروف ‘Doge’. هنگامی که این ارز به بازار عرضه شد، مارکوس و جکسون انتظار نداشتند که چنین شتابی  به دست آورد – اما برعکس این اتفاق افتاد.

درباره تاریخچه دوج کوین
تاریخچه دوج کوین

بررسی قیمت دوج کوین از ابتدا تا به امروز

قیمت DOGE مدت کوتاهی پس از راه اندازی در سال 2013 بیش از 300٪ افزایش یافت که برای توسعه دهندگان شگفت انگیز بود. این روند صعودی در سال‌های بعد ادامه یافت و در اوایل سال 2018 به 0.0170 دلار رسید، به این معنی که سکه برای اولین بار از ارزش بازار 2 میلیارد دلاری عبور کرد. با این حال، اگرچه این افزایش قیمت ها چشمگیر بود، اما در مقایسه با حرکاتی که توسط کسانی که سرمایه گذاری روی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بزرگ را انتخاب کردند، یک قطره در اقیانوس بود.

چشم انداز دوج کوین

دوج کوین به عنوان یک ارز میم محور جامعه وارد بازار شد که به سرعت توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد. ایلان ماسک تا به امروز یکی از قدرتمندترین حامیان آن باقی مانده است. این ارز طی دو سال گذشته به یک فرصت واقعی سرمایه گذاری تبدیل شده است و بسیاری از سرمایه گذاران در حال حاضر از مزایای آن بهره برده اند.

درباره چشم انداز دوج کوین
چشم انداز دوج کوین

فراز و نشیب های قیمت دوج کوین

دوج کوین در سال 2020 با 0.0057 دلار به عنوان یکی از ارزان ترین ارزهای رمزپایه جهان به پایان رسید. اما سال 2021 با رونق ارزهای دیجیتال آغاز شد که منجر به افزایش سرسام آور پیش بینی دوج کوین شد.

قابل توجه ترین حرکت در قیمت کریپتو Dogecoin در اوایل سال 2021 رخ داد، زمانی که قیمت بین ژانویه تا مه بیش از 8600 درصد افزایش یافت. بیشتر این موارد به دلیل توجه گسترده رسانه های اجتماعی، همراه با ذکر نام های مطرحی مانند ایلان ماسک، اسنوپ داگ و مارک کوبان بود.

در  می سال 2021، دوج کوین به بالاترین سطح تاریخ 0.740796 دلار رسید. این افزایش بیش از 12000 درصدی از ابتدای سال بوده و ارزش بازار سکه را بیش از 70 میلیارد دلار افزایش داد. سرمایه گذاران متوجه شدند و هیاهو شروع به افزایش در سراسر اینترنت و در سراسر جهان کرد. متاسفانه، سقوط بازار در ژوئن همه را به وضعیت قبلی بازگرداند.

با این حال، این افزایش کوتاه مدت بود و قیمت دوج کوین به تدریج بیش از 84٪ کاهش یافت تا به قیمت امروز برسد. امسال دوج کوین شروع بسیار خوبی داشت و بین 10 ژانویه تا 14 ژانویه بیش از 57 درصد افزایش یافت. باز هم، این افزایش فقط موقتی بود و از آن زمان تاکنون 45 درصد از ارزش این ارز بر اساس قیمت امروز از دست رفته  است.

پیش بینی قیمت دوج کوین  2022

درست مانند زمانی که بیت کوین می‌خرید، عاقلانه است که قبل از سرمایه‌گذاری، از چشم‌انداز دوج‌کوین در کوتاه‌مدت و بلندمدت ایده بگیرید. همانطور که قبلاً اشاره شد، قیمت Dogecoin امروز در حدود 0.1192 دلار است که 30 درصد از ابتدای سال 2022 کاهش یافته است. از طرفی Dogecoin از حمایت قوی هم از سوی سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و هم سرمایه‌گذاران با ارزش خالص بالا برخوردار است. حمایت اشخاصی مانند مارک کوبان و ایلان ماسک به افزایش قیمت این ارز منتهی میشود.

قیمت دوج کوین  2022
پیش بینی قیمت دوج کوین  2022

آیا تحلیل آینده صعودی دوج کوین صحت دارد؟

چرا اکثر کارشناسان و تحلیلگران پیش بینی صعودی دوج کوین در آینده دارند؟ این به دلیل عوامل مختلفی است.اولین و مهمترین دلیل ، دوج کوین دوازدهمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان با ارزش بازار بیش از 19 میلیارد دلار است. همچنین دارای سرمایه گذاران برجسته و دنبال کنندگان گسترده ای در رسانه های اجتماعی است.

اما این به این دلیل است که یک دیدگاه صعودی در حال بازی است. بطور کلی، این مساله به تشکیل الگوی مثلث متقارن توسط دوج کوین منتهی میگردد. این یک الگوی ادامه است که با دو خط روند همگرا مشخص می شود. پس از یک دوره تثبیت، قیمت دوج کوین  از خط روند جدا می شود. و اکثر کارشناسان روند صعودی را با پتانسیل افزایش بیش از 20 درصد پیش بینی می کنند.

همچنین باید در نظر گرفت که قیمت دوج کوین معمولاً از روند بیت کوین و تسلا پیروی می کند زیرا ایلان ماسک از حامیان دوج کوین است. هر زمان که قیمت بیت کوین افزایش یابد، قیمت دوج کوین نیز افزایش می یابد.

چگونه در دوج کوین سرمایه گذاری کنیم؟

افزایش محبوبیت دوج کوین با رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال همزمان است. و در نتیجه، بسیاری از معتبرترین صرافی‌ها اکنون به کاربران امکان سرمایه‌گذاری در دوج کوین را می‌دهند. اگر از پیش‌بینی فعلی این ارز دیجیتالی استفاده می‌کنید، می‌توانید «توکن meme» را در موارد زیر خریداری کنید:

  • Binance
  • Bittrex
  • Changelly
  • Coinbase
  • Kraken
  • Robinhood

سوالات متداول پیش‌بینی قیمت دوج کوین

  1. قیمت دوج کوین از ابتدا تا امروز چگونه بوده است؟
    قیمت DOGE مدت کوتاهی پس از راه اندازی در سال 2013 بیش از 300٪ افزایش یافت که برای توسعه دهندگان شگفت انگیز بود.
  2. دوج کوین چگونه وارد بازار شد؟
    دوج کوین به عنوان یک ارز میم محور جامعه وارد بازار شد که به سرعت توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد. ایلان ماسک تا به امروز یکی از قدرتمندترین حامیان آن باقی مانده است.
  3. دوج کوین در چه سالی ارزان ترین ارز جهان بود؟
    دوج کوین در سال 2020 با 0.0057 دلار به عنوان یکی از ارزان ترین ارزهای رمزپایه جهان به پایان رسید. اما سال 2021 با رونق ارزهای دیجیتال آغاز شد که منجر به افزایش سرسام آور پیش بینی دوج کوین شد.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها