بهترین زمان خرید اتریوم

اکسچنجر » بهترین زمان خرید اتریوم
زمان خرید ارز اتریوم
تعداد بازدید : 409

در سال 2012، ویتالیک بوترین، پس از آشنایی با بیت کوین، علاقمند به ساختن ارز دیجیتالی خودش شد و به این ترتیب اتریوم را به وجود آورد. این ارز دیجیتال پس از بیت کوین به عنوان محبوب ترین ارز در بازار کریپتوکارنسی ها شناخته می شود. اما بیت کوین با هدف غیر متمرکز کردن سیستم های پرداخت یا به اصطلاح سیستم های همتا به همتا به وجود آمد. در حالی که اتریوم با استفاده تکنولوژی ها و فناوری فناوری های موجود در بیت کوین در پی آن است تا امور دیگر مالی و زندگی را غیر متمرکز سازد. شاید برایتان شوال باشد که بهترین زمان خرید اتریوم چه زمانی می باشد؟ یا اینکه خرید اتروم چقدر را می توان به عنوان یک سرمایه امن و مطمئن در نظر گرفت. در این مقاله از سایت اکسچنجر قصد داریم در باب خرید این ارز دیجیتال کمی بیشتر وارد جزئیات شویم.

معرفی اتریوم ETH

اتریوم به منظور پشتیبانی و حمایت از قرارداد های هوشمند و تراکنش های مالی به وجود آمد. در واقع به بیان دیگر این ارز به توسعه دهندگان خود قدرت پیاده سازی و اجرای برنامه های غیر متمرکز را میدهد و یک پلتفرم آزاد بر مبنای فناوری بلاک چین است. بهترین زمان خرید اتریوم نیز با توجه به این هدف، بر اساس زمان پیاده سازی این برنامه ای غیر متمرکز مشخص می شود. در ر صورت کسی که قصد خرید اتریوم یا هر ارز دیجیتالی دیگری را داشته باشد. باید کاملا با دنیای این ارز ها و جزئیات آن ها آشنا باشد و بتواند آن را نسبتا تحلیل کند.

آشنایی با اتریوم
اتریوم چه نوع ارزی است؟

چرا اتریوم بخریم؟

ارز هایی مانند بیت کوین و اتریوم با توجه به افزایش قیمت هایی که داشته اند. موجحب جلب توجه بسیاری از سرمایه گذاران، تحلیلگر ها و تریدر ها شده اند. اما بهترین زمان خرید اتریوم چه وقتی است؟ تحلیلگر ها و کسانی که ترید می کنند از زمان ثبت رکورد جدید برای ETH در انتظار افت قیمت بودند که این کاهش قیمت پیش از یک سیر صعودی بلند مدت اتفاق می افتد. و همین نکته یکی از پوئن های مثبت کاهش قیمت اتریوم و همچنین بیت کوین در بازار کریپتوکارنسی ها می باشد. از این رو خرید اتریوم را می توان در این زمان به عنوان یک سرمایه گذاری مثبت تلقی کرد.

بهترین زمان خرید اتریوم در کاهش قیمت ارز

نرخ بین معاملات بلند (لانگ) و کوتاه (شورت) در صرافی بیتمکس در زمان کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم یعنی درست در تایمی که روند و سیر بازار آن ها در حال معکوس شدن بود، یک به یک شد. در روز های قبل از این تغییر و کاهش قیمت ارز های اتریوم و بیت کوین، تعداد معاملات لانگ در حال افزایش بود. اما پس از این که نرخ بین معاملات و لانگ و شورت یک به یک شد. معاملات شورت تحت تاثیر معاملات لانگ زیاد نمی شوند و نرخشان وابسته با آن ها نیست. بنابراین هم اکنون رنک و رتبه قرار داد ها با توجه به کاهش قیمت اتریوم نه مثبت است نه منفی. بلکه خنثی می باشد. این موضوع هم در واقع برای امیدواران سیر صعودی بازار، نشانه خوبی تلقی می شود.

خرید اتریوم در زمان کاهش قیمت
چه زمانی بهترین وقت برای خزید اتریوم می باشد؟

قبل از شروع روند صعودی بازار، اتریوم بخریم

بهترین زمان خرید اتریوم، پیش از آغاز سیر و نود صعودی آن می باشد. تحلیلگران اقتصادی و تریدر ها معتقدند که بازار کریپتو کارنسی ها به شکلی می باشد که پیش از افزایش قیمت صعودی و طولانی مدت، یک روند نزولی پیش خواهد آمد و این موضوع در مورد ارز دیجیتال های بیت کوین و اتریوم بسیار واضح و قابل مشاهده می باشد. در حال حاضر خیلی از موسسات مالی و سرمایه گذاران در حال خرید اتریوم هستند. همچنین ممکن است خیلی از تریدرهای خرد با سرمایه های کوچک و کم تجربه تر، دارایی هایشان در ارز اتریوم را به همین تریدر ها و موسسات بزرگ فروخته باشند.

نکته مهم در خرید ارزی مانند اتریوم این است که برای مشاهده و سود کردن در خرید اتریوم باید صبور باشید. به این معنی که در زمان کاهش و افت قیمت اتریوم و درحالی که بازار دارای روند نزولی می باشد. امید خود را از دست ندهید و صبر کنید تا روند صعودی بازار آغاز شود. پیش از آغاز سیر صعودی طولانی مدت، همیشه با افت قیمت و روند نزولی مواجه هستیم. اما به صورت کلی می توان گفت، تحلیل نمودار ارز دیجیتال با استفاده از اندیکاتور، بهترین راه برای پیش بینی قیمت اتریوم و همچنین دیگر ارزهای دیجیتال می باشد.

خرید اتریوم در روند نزولی
چرا اتریوم را در زمان افت قیمت بخریم ؟
جمع بندی و خلاصه مطالب

اتریوم یک ارز دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین می باشد که با هدف غیر متمرکز کردن برنامه ها و معاملات و همچنین حمایت از قرارداد های هوشمند ایجاد شد. امروزه اتریوم به عنوان یک ارز محبوب در بین کریپتوکارنسی ها محسوب می شود. به همین دلیل خرید آن از طرف موسسات مالی و سرمایه گذاران با استقبال زیادی رو به روست. اما سرمایه گذاران و ترید های خرد تر همیشه بهترین زمان خرید اتریوم برایشان سوال است. زیرا آمادگی ریسک دارایی کوچک خود را ندارند. در این مقاله سعی کردیم کمی راجع به روند های صعودی، نزولی و خنثی در بازار ارزهای دیجیتال توضیح دهیم و زمان مناسب خریداری اتریوم را تحلیل و بررسی کنیم.

سوالات متداول
  1. هدف از ایجاد ارز اتریوم چیست؟
    اتریوم به منظور پشتیبانی و حمایت از قرارداد های هوشمند و تراکنش های مالی به وجود آمد. در واقع به بیان دیگر این ارز به توسعه دهندگان خود قدرت پیاده سازی و اجرای برنامه های غیر متمرکز را میدهد و یک پلتفرم آزاد بر مبنای فناوری بلاک چین است.
  1. نرخ معاملات long و short چه زمانی یک به یک شد؟
    نرخ بین معاملات بلند (لانگ) و کوتاه (شورت) در صرافی بیتمکس در زمان کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم یعنی درست در تایمی که روند و سیر بازار آن ها در حال معکوس شدن بود، یک به یک شد.
  1. بهترین زمان خرید اتریوم چه زمانی است؟
    بهترین زمان خرید اتریوم، پیش از آغاز سیر و نود صعودی آن می باشد. تحلیلگران اقتصادی و تریدر ها معتقدند. که بازار کریپتو کارنسی ها به شکلی است که پیش از افزایش قیمت صعودی و طولانی مدت، یک روند نزولی پیش می آید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها