بهترین کیف پول بیت کوین در دنیا

اکسچنجر » بهترین کیف پول بیت کوین در دنیا
کیف پول بیت کوین
تعداد بازدید : 386

قبل از شروع مطلب باید بگوییم بهترین کیف پول بیت کوین یا ارزهای دیجیتالی در دنیا، اپلیکیشنی است که به طور اختصاصی برای ذخیره کردن و انتقال ارزهای دیجیتالی به صورت مجازی و ایمن طراحی شده است. ایرانیان در طی سال های اخیر با یک روند صعودی قابل توجهی وارد بازار رمز ارزها شده اند و فعالیت چشمگیری در این زمینه داشته اند. با توجه به اینکه این روند ادامه دار است، این سوال که “بهترین کیف پول ارزهای دیجیتالی کدام است؟”  سوالی است که بیشتر تازه کاران از کسانی که در این بازار گسترده فعالیت دارند و جزو سرمایه گذاران هستند، میپرسند. در نتیجه اگر قصد سرمایه گذاری به روی بیت کوین و یا خرید ترون و یا دیگر ارزهای دیجیتال را دارید، توصیه می شود تا جحتما تا پایان مقاله همراه ما باشید.

بررسی انواع بهترین کیف پول های بیت کوین

در پاسخ به این سوال باید گفت برای محافظت کردن از ارزهای دیجیتال، کیف پول باید از فناوری بلاک چین بهره مند باشد و برای ذخیره سازی ایمن، باید کد ویژه ای را به کاربر بدهد که مهمترین و اصلی ترین قسمت های ورود به کیف پول میباشد. اگر بخواهیم از دیدگاه تخصصی تر نگاه کنیم، کیف پول ارز دیجیتال نرم افزار یا سخت افزاری است که دارای کلید خصوصی یا عمومی مربوط به بلاک چین است.

انواع کیف پول
کیف پول های بیت کوین چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین کیف پول های بیت کوین دنیا به دو دسته تقسیم میشوند:

۱. کیف پول گرم ( Hot Wallet ):

برای دسترسی به کیف پول های گرم، نیاز است که به اینترنت وصل شوید. این کیف پول ها، اطلاعات و دارایی کاربر را به صورت آنلاین ذخیره می کنند. ( بعضی از کیف پول های گرم قابلیت آفلاین کار کردن را نیز دارند.)

۲. کیف پول سرد ( Cold Wallet ):

این کیف پول ها نیازی به اتصال به اینترنت ندارند و به صورت سخت افزاری و فیزیکی وجود دارند و فقط در زمان هایی که کاربر می خواهد انتقال ارز انجام دهد نیاز به اینترنت است.

معرفی تعدادی از بهترین کیف پول های بیت کوین دنیا

۱. کیف پول EXODUS:

این کیف پول برای کسانی که به تازگی شروع به کار کرده اند بسیار مناسب و رایگان است. همچنین پشتیبانی خوبی از مشتریان و پشتیبانی اختیاری برای ذخیره سازی سرد دارد.

مزایا:
  • تنوع ارزهای دیجیتال
  • تعویض داخلی
  • پشتیبانی خوب از مشتری
معایب:
  • نرم افزار متن بسته
بررسی کلی:

Exodus یکی از بهترین کیف پول های دنیا است که در دسکتاپ و موبایل به همراه رابط کاربری بسیار ساده با امکان تعویض داخلی در دسترس است. یکی از محبوب ترین ویژگی های این کیف، توانایی مبادله بین تعداد فزاینده ای از ارزهای دیجیتال است. Exodus در حال حاضر امکان مبادله بین بیش از ۱۵۰ ارز دیجیتال مختلف را فراهم می کند.

کیف پول Exodus
مزایا و معایب کیف پول Exodus

۲. کیف پول Electrum: بهترین کیف پول ایمن بیت کوین دنیا

Electrum ایمن و منبع باز است و ویژگی ها و گزینه های پیشرفته ای را ارائه میدهد.

مزایا:
  • کارمزد معامله قابل تنظیم
  • سطح امنیت بالاتر از اکثر کیف پول های گرم
معایب:
  • رابط کاربری ساده
  • فقط برای بیت کوین
  • بدون پشتیبانی رسمی مشتری، فقط اسناد و انجمن
بررسی کلی:

Electrum یکی از کیف پول های اصلی بیت کوین است. این کیف پول از سال ۲۰۱۱، دوسال بعد از ایجاد بیت کوین، وجود داشته و از آن زمان تا کنون تغییر چندانی نکرده است. Electrum همچنین به دلیل گزینه های پیچیده ای که دارد برای کاربران پیشرفته، مناسب تر است.

۳. کیف پول Mycelium: بهترین کیف پول بیت کوین دنیا برای موبایل

ما Mycelium را برای کاربران موبایل انتخاب کردیم چون به شما کنترل بیشتری بر کارمزد تراکنش ها میدهد و با کیف پول سخت افزاری ادغام میشود.

مزایا:
  • کارمزد معامله قابل تنظیم
  • امکان استفاده از کیف پول های سخت افزاری
  • نرم افزار متن باز
معایب:
  • فقط موبایل
  • رابط کاربری پیچیده برای کاربران مبتدی
بررسی کلی:

Mycelium یکی از بهترین کیف پول های بیت کوین منبع باز در دنیا و فقط برای موبایل است. Mycelium در حال حاضر فقط از توکن های BTC, ETH و ERC-2 پشتیبانی میکند. از برخی جهات، کاملا شبیه به Electrum است. بعضی از تفاوت ها این است که فقط برای موبایل است، رابط کاربری تازه تری نسبت به Electrum دارد و دارای امکان تبادل داخلی است.

کیف پول mycelium
مزایا و معایب کیف پول mycelium

۴. کیف پول TREZOR:

ما Trezor را به عنوان بهترین کیف پول بیت کوین دنیا از لحاظ امنیت انتخاب کردیم، چون قوی ترین ویژگی های امنیتی و سابقه کیف پول سخت افزاری بازبینی شده را دارد.

مزایا:
  • رابط کاربری مبتنی بر وب به همراه مبادلات داخلی
  • لیست عظیمی از رمز ارزهای پایه پشتیبانی شده
  • نرم افزار منبع باز با مزایای اضافی شامل پشتیبانی مشتری و انجمن
معایب:
  • قیمت بالاتر نسبت به سایر کیف پول ها
  • صفحه نمایش حسگر کوچک برای تایپ
  • رابط کاربری پیچیده برای کاربران مبتدی
بررسی کلی:

Trezor مترادف با ذخیره سازی کیف پول سرد کریپتو است. مدل T آن دومین نسل کیف پول های سخت افزاری است که به کاربر این امکان را می دهد که به صرافی های شخص ثالث مانند Changelly و CoinSwitch مستقیماً در رابط وب سایت خود دسترسی داشته باشد. در حالی که کار با ترزور به عنوان بهترین کیف پول بیت کوین دنیا، بسیار ایمن است، اما قیمت 195 دلاری آن موجب شده محبوبیت کمتری نسبت به سایر کیف پول های بیت کوین داشته باشد.

۵. کیف پول Trust Wallet:

Trust Wallet به عنوان یکی دیگر از بهترین کیف پول های دنیا، به کاربران امکان می دهد بیش از 1 میلیون ارز دیجیتال و توکن غیرقابل تعویض (NFT) را از تلفن هوشمند خود جمع آوری، ارسال، دریافت و به اشتراک بگذارند. کاربران جدید ارزهای دیجیتال از سادگی کار با آن راضی هستند، اما اگر حسابشان به خطر بیفتد ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند.

مزایا:
  • پشتیبانی بیش از یک میلیون ارز دیجیتال
  • راه اندازی و استفاده راحت در تلفن های هوشمند و برخی از رایانه های مک.
  • خرید و اشتراک گذاری آسان ارزهای دیجیتال به طور مستقیم در کیف پول
معایب:
  • عدم توانایی برای بازیابی حساب های از دست رفته از طریق پشتیبانی مشتری.
  • خطر فیشینگ
  • استفاده محدود با برنامه های غیر متمرکز مبتنی بر وب از طریق مرورگرهای محبوب.

پرفکت مانی یکی از بهترین سرویس هایی است که می توانید با استفاده از آن به راحتی نقل و انتقالات پول را انجام دهید و با استفاده از آن برای افراد دیگر به راحتی پول بفرستید و با استفاده از ارز الکترونیکی آن در هر جای دنیا که باشید می توانید انتقال آن را انجام دهید و آن را نقد کنید و یا این که با استفاده از پرفکت مانی ارز های دیگر را دریافت کنید و از آن ها استفاده کنید. از این ارز ها می توان به بیت کوین هم اشاره کرد.

ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی یکی از جدید ترین آپدیت هایی است که این شرکت انجام داده است و با استفاده از آن می توانید بیت کوین را هم در حساب های پرفکت مانی خود داشته باشید و یا این که آن را بخرید و بفروشید. جهت خرید پرفکت مانی به سایت اکسچنجر پرو مراجعه کنید.

ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی بهترین راه برای این است که بتوانید هم از ارز های دیجیتال استفاده کنید و هم از ارز های الکترونیکی. برای اینکه ایجاد کیف پول بیت کوین را انجام دهید می بایست در پرفکت مانی ثبت نام کنید و وارد حساب خود شوید.

مراحل ایجاد کیف پول بیت کوین در حساب پرفکت مانی

اولین مرحله در ایجاد کیف پول بیت کوین در حساب پرفکت مانی این است که باید در سایت پرفکت مانی وارد شوید و وارد حساب پرفکت مانی خود شوید و در پنل کاربری خود وارد بخش “My Account”  شوید و در این بخش Available types of wallets  که انواع حساب ها یا کیف پول ها را به شما نشان داده است روی گزینه بیت کوین Bitcoin کلیک کنید.
بعد از اینکه روی گزینه بیت کوین کلیک کردید می بایست روی گزینه ی  “Create a new BTC wallet”  کلیک کنید و این را بدانید که کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی به نام B Wallet شناخته می شود.

مراحل ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی
شما می توانید تا حداکثر سه کیف پول برای بیت کوین ایجاد کنید. بعد از این که روی گزینه ساخت کیف پول کلیک کردید کیف پول شما ساخته می شود و می توانید با استفاده از آن بیت کوین را در آن واریز کنید و یا بیت کوین ها را از آن بردارید و نقل و انتقال های خود را به این صورت انجام دهید.

ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی بیت کوین را هم خرید و فروش کنید و دیگر نیازی به کارمزد های بسیار زیاد نمی باشد.

نحوه واریز به کیف پول بیت کوین

برای اینکه بتوانید واریزی به کیف پول بیت کوین را داشته باشید می توانید به بخش Deposit بروید. این نکته را باید بگویم که نه تنها برای بیت کوین بلکه تمامی واریزی ها در پرفکت مانی در این بخش انجام می شود. بعد از این که روی گزینه Deposit کلیک کردید می بایست در بخش “Create new deposit” یک واریزی جدید ایجاد کنید. همچنین در این بخش می توانید تمامی واریزی های انجام شده را ببینید و باید بگویم که ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی از امکانات بسیار زیاد آن استفاده کنید.

نحوه واریز به کف پول بیت کوین
حالا شما باید برای واریز خود گزینه بیت کوین را انتخاب کنید. یعنی در این بخش ولت های بیت کوین شما نمایش داده می شود و می بایست هر کدام از کیف پول های بیت کوین را که می خواهید انتخاب کنید.

در این بخش حداقل میزان واریزی 0.001 می باشد و حداکثر آن نا محدود است. ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی می تواند یک سیستم امن برای شما فراهم کند تا ارز های دیجیتالی خود را در آن قرار دهید.

بعد از این که ولت خود را انتخاب کردید وارد یک صفحه جدید می شوید که یک “Preview” از تراکنش شما و کارمزد آن برای شما به نمایش گذاشته می شود و بعد از این که این نمایش را دیدی می توانید روی گزینه “Confirm” کلیک کنید تا واریزی بیت کوین شمات انجام شود.

برداشت از کیف پول بیت کوین

برای اینکه بتوانید برداشت بیت کوین را انجام دهید می بایست در قسمت پنل کاربری روی گزینه ی “Withdraw” کلیک کنید و سپس گزینه “Bitcoin” را انتخاب کنید.
در این مرحله می بایست روی گزینه “Create new withdrawals” کلیک کنید و در همین قسمت نیز می توانید تمامی برداشتی های خود را ببینید. ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی
به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به راحتی از آن بیت کوین برداشت کنید و از آن استفاده کنید.

برداشت از کیف پول بیت کوین
حالا در این قسمت آدرس کیف پولی که میخواهید بیت کوین به آن واریز شود را انتخاب کنید و برای اینکار باید گزینه ‘Bitcoin Address’ را پر کنید و سپس مبلغ مورد نظر را انتخاب کنید.
حالا روی گزینه “Preview” کلیک کنید تا به شما یک پیش نمایش از تراکنش نشان داده شود. بعد از چک کردن تراکنش برداشت خود را انجام دهید.

سوالات متداول درباره بهترین کیف پول های بیت کوین در دنیا

  1. بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانیان چیست؟
    در بین کیف پول هایی که به آن اشاره شد، میتوانید نسبت به انتخاب بهترین و مورد اعتماد ترین کیف پول اقدام کنید. برای ترید کردن از کیف پول نرم افزاری استفاده کنید، و برای نگهداری طولانی مدت سرمایه از کیف پول سخت افزاری استفاده کنید.
  2. در صورت فراموشی پسورد کیف چه اقدامی باید انجام داد؟
    در ابتدای نصب کیف پول، هر برنامه تعدادی کلمه به شما نمایش میدهد که در صورت فراموش کردن پسورد، میتوانید با وارد کردن کلمات به ترتیب کیف پولتان را برگردانید.
  3. هزینه ساخت کیف پول چقدر است؟
    اکثر کیف پول هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم هزینه ای در قبال ساخت کیف پول از کاربران دریافت نمی کنند و ایجاد حساب در آنها به صورت رایگان است.
  4. استفاده از کیف پول بیت کوین در حساب پرفکت مانی چگونه است؟
    کار با این کیف پول بسیار راحت است و فقط کافی است که آن را در حساب خود بسازی و برداشت و واریز خود را انجام دهید.
  5. استفاده از کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی در ایران امکان پذیر است؟
    بله در کشور ایران امکان پذیر می باشد اما ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.
  6. آیا کارمزد انتقال بیت کوین در پرفکت مانی بالا است؟
    این کارمزد در پرفکت مانی بسیار کم می باشد و شما می توانید به راحتی از کارمزد بسیار کمتری بهره ببرید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها