احراز هویت بایننس

اکسچنجر » احراز هویت بایننس
حساب کاربری بایننس
تعداد بازدید : 367

بایننس، بزرگترین صرافی بازار ارز دیجیتال در جهان است که با حجم معاملات و لایه‌های امنیتی بالا ، بین علاقه مندان به حوزه رمز ارز‌ها محبوب شده‌‌است. تنها راه بهره‌مندی از امکانات ومزایا‌ی این صرافی ،احراز هویت بایننس است. با توجه به این که ایران در لیست کشورهای تحریمی صرافی بایننس قرار دارد، کاربران ایرانی با مشکل احراز هویت مواجه می شوند. در ادامه آسان‌ترین و بهترین راه را برای رفع این مشکل به صورت گام به گام و تصویری ارائه می‌دهیم. تا از این طریق بتوانید خرید بایننس کوین را با خیال راحت از همین صرافی انجام دهید.

ایجاد حساب در بایننس

قبل از شروع فرآیند ایجاد حساب در بایننس نیاز به فیلتر شکن یا وی پی اس قوی با آی‌پی ثابت داریم که خوشبختانه تعداد ارائه دهندگان این فیلترشکن‌ها بسیار زیاد بوده و دسترسی به آن‌ها آسان است. همچنین داشتن حساب جیمیل ضروری بوده و در صورت نداشتن حساب جیمیل،حتما قبل از شروع فرآیند ایجاد حساب بایننس، یک حساب جیمیل بسازید.در اولین گام برای ایجاد حساب در این صرافی ابتدا به وب‌سایت آن به آدرس BINANCE.COM مراجعه می‌‌کنیم. در صفحه اصلی روی گزینه REGISTER همانطور که در تصویر زیر می‌بینید کلیک می‌کنیم.

حساب کاربری
چگونه در بایننس حساب کاربری ایجاد کنیم؟

ورود ایمیل و تایید هویت

در صفحه جدیدی که اکنون باز کردید. در قسمت مربوطه آدرس ایمیل خود را وارد می‌کنیم و در قسمت پایین آن یک پسورد با امنیت بالا برای خود انتخاب می‌کنیم که باید شامل  8 کاراکتر و حاوی اعداد و حروف انگلیسی باشد. برای جلوگیری از فراموش کردن پسوورد حتما آن را یادداشت کنید و جایی امن نگه دارید. برای اینکه به مرحله بعدی بروید، باید قوانین این وب‌سایت را با زدن تیک آن قبول کنید و سپس بر روی گزینه CREATE ACCOUNT کلیک کنید. اکنون، برای اطمینان از هویت انسانی ، آزمون امنیتی مانند پازل را به شما نشان می دهد که پس از پاسخ دادن به پازل و تایید هویت به مرحله بعدی هدایت می‌شوید.

ارسال کد فعالسازی

در این مرحله ایمیلی حاوی کد فعالسازی به حساب جیمیل ارسال می‌شود که با مراجعه به جیمیل خود، کدی که ارسال می شود را در قسمت مربوطه صفحه وب‌سایت وارد می‌کنید. اکنون شما حساب کاربری پایه را ایجاد کرده اید. اما نمی‌توانید از حساب صرافی خود واریز یا برداشت و خرید و فروش داشته باشید. برای دسترسی به این امکانات و همچنین امکانات دیگر این صرافی نیازمند گذراندن فرآیند احراز هویت بایننس و تایید هویت دو عاملی هستیم که در ادامه به آن نیز می‌پردازیم.

دریافت کد فعالسازی
چگونه کد فعالسازی را دریافت کنیم؟

احراز هویت دو عاملی در بایننس

برای شروع احراز هویت دو عاملی در بایننس ، وارد قسمت پنل می‌شویم و در آنجا روی گزینه GO TO DASHBOARD کلیک می‌کنیم. در صفحه جدیدی که تازه باز کردید، در قسمت تنظیمات گزینه SECURITY را انتخاب کنید و سپس بر 2 FA کلیک کنید و گزینه SET UP را انتخاب می‌کنیم. در پایان این مراحل دو روش احراز هویت را به شما نشان می دهد. که یکی به وسیله ارسال پیامک به گوشی و دیگری احراز هویت دو عاملی بایننس با استفاده از برنامه GOOGLE AUTHENTICATOR است که با توجه به محدودیت حال حاضر تنها راه احراز هویت استفاده از اپلیکیشن می‌باشد. پس از انتخاب نوع احراز هویت، اپلیکیشن GOOGLE AUTHENICATION رای از گوگل پلی دانلود کرده و کد 16 رقمی یا QR کد را از صفحه وب‌سایت به وسیله اپلیکیشن اسکن می‌کنیم.

مزایا و برتری‌های حساب احراز هویت شده نسبت به حساب پایه

  • سقف برداشت روزانه  و ماهانه حساب احراز هویت شده شما به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.
  • خرید و فروش رمز ارزها با سرعت بالاتر انجام می‌گیرد.
  • در صورت بلاک شدن‌همچنان دسترسی به حساب خود و امکان برداشت ارزها را خواهید داشت.
  • در صورت استفاده از حساب دارای احراز هویت ، به جای استفاده از سرور های مجازی، از سرور‌هایی با آی‌پی ثابت وارد حساب خود خواهید شد که باعث پیشگیری از بلاک شدن می‌شود.
  • با احراز هویت بایننس دیگر نگران مسدود شدن حساب خود حتی در صورت استفاده از آی‌پی ایران نباشید.
  • در صورت فراموش کردن کد 16 رقمی احراز هویت دو عاملی امکان بازیابی برای شما وجود دارد. که در نتیجه داده های حساب شما حفظ می شود.
  • اگر اکانت شما احراز هویت شود. می‌توانید به راحتی از اپلیکیشن بایننس نیز استفاده کنید. تنها هنگام احراز هویت از آی‌پی ثابت استفاده کنید و در استفاده‌های بعدی خود نیاز به تغییر آی‌پی نخواهید داشت.
مزیت احراز هویت در بایننس
احراز هویت در بایننس چه مزایایی دارد؟
کلام آخر

صرافی بایننس جزو معتبر‌ترین و پر مخاطب‌ترین صرافی‌های دیجیتال در جهان است. که بهترین خدمات و امکانات را برای کاربران خود فراهم کرده اما دسترسی به تمام این امکانات تنها با احراز هویت در این صرافی مقدور است. که با توجه به تحریم بودن ایران از طرف سایت بایننس، این فرآیند برای کاربران ایرانی دشوار شده است. در این مقاله سعی شد آسان‌ترین و در دسترس‌ترین روش برای احراز هویت بایننس به صورت تصویری آموزش داده شود.

سوالات متداول
  1. دلیل دریافت نکردن ایمیل کد فعالسازی چیست؟
    اول مطمئن شوید که ایمیلی که وارد کرده این صحیح و فعال می‌باشد.در صورت صحیح بودن ایمیل‌،به قسمت SPAM حساب ایمیل خود مراجعه کنید و پیام‌های ورودی را چک کنید.
  1. سقف برداشت‌های روزانه پس از احراز هویت بایننس چگونه خواهد بود؟
    در حساب پایه تنها برداشت 0.06 بیت‌کوین در روز مقدور است. که این مقدار در اکانت احراز هویت شده به سقف 100 بیت‌کوین افزایش می‌یابد.
  1. استفاده از آی‌پی ثابت ضروری است؟
    بله، می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها