آیا اتریوم در سطح حمایت قرار دارد؟

اکسچنجر » آیا اتریوم در سطح حمایت قرار دارد؟
قیمت اتریوم
تعداد بازدید : 369

تحلیل قیمت اتریوم که یکی از شناخته ‌شده‌ ترین آلت‌ کوین ها است، برای بسیاری از سرمایه ‌گذاران و علاقه ‌مندان اهمیت بسیار بیشتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارد و کارشناسان می گویند که ارزش آن می تواند تا 400 درصد در سال 2022 رشد کند. توکن بومی اتریوم از زمان ایجاد آن به شدت افزایش یافته است.

اتریوم در سال 2015 توسط برنامه نویس کامپیوتر ویتالیک بوترین راه اندازی شد و قیمت آن از 0.311 دلار در عرضه در سال 2015 به حدود 4800 دلار در بالاترین میزان خود در اواخر سال گذشته افزایش یافته است؛ هر چند که نوسانات بسیاری در طول مسیر خود داشت.عملکرد قیمت اتریوم در چند هفته گذشته چشمگیر بوده است. پیش‌ بینی می‌ شود که اتریوم عملکرد قیمتی قوی را حفظ کند و انتظار می ‌رود که نرخ این کوین در سطح حمایت بالا تثبیت شود. این کوین علائم صعودی و مقاومت بالایی را در برابر روندهای نزولی بازار نشان می دهد. با این حال تحلیلگران بر این باورند که تحلیل قیمت  برای این ارز و خرید اتریوم چندان کار ساده ای نیست.

بررسی پیشرفت اتریوم

قیمت اتریوم اخیراً عملکرد بسیار خوبی داشته است. افزایش اخیر در پایان سه ماهه اول، قیمت اتریوم را از 3 هزار دلار پایین آورد، بیشترین قیمتی که در سال 2022 معامله شده است. اتریوم روندی صعودی داشته و پیش بینی می شود که مقاومت خود را در این ماه بشکند.افزایش مورد انتظار قیمت اتریوم به دلیل تحولاتی است که تیم آن انجام می دهد. این تیم آنچه را که عموماً به عنوان ارتقای Serenity شناخته می شود در سال 2022 آغاز کردند و اکنون در مرحله دوم این ارتقا هستند.این ارتقا با افزایش سرعت و کاهش هزینه تراکنش، اتریوم را به یک بلاک چین بهتر تبدیل می کند. این باعث افزایش تعداد کاربران و توسعه دهندگان در زنجیره می شود و به این ترتیب تحلیل قیمت اتریوم کار چندان سختی نخواهد بود چرا که روندی بسیار صعودی خواهد داشت.

رشد اتریوم
روند رشد اتریوم چگونه می باشد؟

معامله گران به شدت ریسک گریز هستند

معامله گران باید به داده های بازار مشتقات اتریوم نگاه کنند تا بفهمند که نهنگ ها و سازندگان بازار چه موقعیتی دارند.در شرایطی که معامله گران انتظار سقوط قیمت اتریوم را داشتند، اندیکاتور انحراف به بالای 10 درصد حرکت می کرد. از سوی دیگر، هیجان عمومی منعکس کننده یک انحراف منفی 10 درصدی است.شاخص انحراف در 16 ژوئن، حداقل برای لحظه ای کوتاه، بهبود یافت و به 19 درصد رسید. با این حال، به محض اینکه مشخص شد که صعود به بالای مقاومت 1200 دلاری بیش از حد انتظار طول می کشد، متریک انحراف به 24 درصد بازگشت.

پیش بینی قیمت اتریوم

کارشناسان بسیاری نظرات مختلفی را درباره ی قیمت آینده ی اتریوم ارائه کردند که در این قسمت به بررسی برخی از آن ها می پردازیم. برخی کارشناسان تحلیل قیمت اتریوم خود را با بیان اینکه پیش‌ بینی قیمت آتی اتریوم تقریباً غیرممکن است، بیان کردند. و برخی دیگر از کارشناسان گفته‌ اند که قیمت اتریوم در ماه‌ های آینده حتی از بیت ‌کوین هم بی ‌ثبات ‌تر خواهد بود، عمدتاً به این دلیل که اتریوم در حال انتقال فناوری خود به نسخه ‌ای کم ‌مصرف تر است که به صورت محاوره‌ ای به آن عنوان «اتریوم ۲.۰» داده شده است. به‌ روزرسانی ‌های اتریوم می ‌تواند آن را برای استفاده گسترده جذاب ‌تر و پایدار تر کند، اما تا زمانی که این اتفاق نیفتد، کارشناسان منتظرند ببینند سرمایه ‌گذاران و شرکت ‌هایی که فناوری خود را روی پلتفرم اتریوم می ‌سازند چگونه به تغییرات واکنش نشان می ‌دهند.

حدس قیمت اتریوم
چگونه می توان قیمت اتریوم را پیش بینی کرد؟

آینده اتریوم

علی ‌رغم رقابت اتریوم و سایر عواملی که در نوسانات مداوم آن نقش دارند، یک حس خوش ‌بینی کلی  درباره ی تحلیل قیمت اتریوم وجود دارد که بلاک چین قرارداد هوشمند اولیه این دوره آزمایشی را پشت سر خواهد گذاشت.

یکی از کارشناسان نظر خود را این گونه بیان کرد: اتریوم بیش از 90 درصد از بازار NFT را در اختیار دارد. این سال، سال بسیار مهمی برای اتریوم خواهد بود، به نوعی سالی برای شکستن رکورد قیمت آن پیش بینی می شود.”

یکی دیگر از تحلیل گران نظر خود را درباره ی تحلیل قیمت اتریوم این گونه بیان می کند که دلیل خوبی برای انتظار یک بازگشت سریع از رکود فعلی اتریوم وجود دارد. “آنچه که من فکر می‌کنم اتریوم دارد، آن حرکت اجتماعی است که به گروهی از افراد بسیار باهوش اجازه می ‌دهد تا نوآوری ایجاد کنند و فرصت ‌های جدیدی را ببینند. در اصل، خوش بینی من فقط به تطبیق پذیری کاری که می توانید با اتریوم انجام دهید یستگی دارد.”

اتریوم در آینده
قیمت اتریوم در آینده چگونه پیش بینی می شود؟
جمع بندی

اگر قصد خرید اتریوم را دارید، ارزش آن را دارد که نگاهی جامع به کل اکوسیستم بیندازید. ارتقای اتریوم، ادغام اتریوم در بازارهای سنتی به شکل ETF. استفاده از اتریوم در بلاک چین محیطی، همگی از عوامل موثر در موفقیت اتریوم به عنوان یک دارایی مالی به حساب می آیند. هر چند که تحلیل قیمت اتریوم شاید چندان ساده به نظر نیاید اما بر اساس صحبت های کارشناسان می توان یک دید بلند مدت به آن داشت.

سوالات متداول
  1. آیا ارزش اتریوم افزایش می یابد؟
    بنا بر پیش‌بینی‌ های Wallet Investor، قیمت اتریوم در کوتاه مدت روند نزولی دارد. زیرا انتظار می‌ رود قیمت در ۱۴ روز آینده به پایین ‌ترین سطح کاهش یابد. در میان مدت، انتظار می رود که اتریوم از هم اکنون به 2732 دلار در هر سکه در سال صعود کند. که منجر به افزایش قابل توجه 142٪ شود.
  2. ارزش 5 سال دیگر اتریوم چقدر خواهد بود؟
    با سرمایه گذاری 5 ساله، انتظار می رود سود حاصله حدود +719.32٪ باشد. با توجه به پیش ‌بینی قیمت اتریوم، این کوین ممکن است تا پایان سال 2022 از مرز قیمت 2000 دلار عبور کند. حداکثر قیمت ممکن است حدود 1985.569 دلار و حداقل آن حدود 1350.187 دلار باشد.
  3. آیا اتریوم سرمایه گذاری خوبی در سال 2022 است؟
    اتریوم برای اکثر سرمایه گذاران مانند سایر ارزهای دیجیتال، ایده پیچیده ای است. با این حال، عملکرد درخشان آن تا به امروز نشان می دهد که اتریوم بدون شک یک سرمایه گذاری خوب برای سال 2022 است.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها