خرید لایت کوین و فروش به موقع آن

اکسچنجر » خرید لایت کوین و فروش به موقع آن
خرید لایت کوین و فروش به موقع آن
تعداد بازدید : 337

اگر قصد خرید لایت کوین را دارید، بهتر است بدانید لایت کوین یکی از قدیمی ترین ارزهای دیجیتال دنیای کریپتوکارنسی بوده و به نقره ارزهای دیجیتال معروف شده است. لایت کوین ساختاری شبیه به بیت کوین دارد ولی به دلیل یک سری تفاوت های جزئی، نسبت به بیت کوین سبک تر است. اگر به تازگی وارد دنیای سرمایه گذاری با ارزهای دیجیتال شده اید، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به معرفی ارز دیجیتال لایت کوین، مزایا و معایب و همچنین جزئیات خرید لایت کوین خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

لایت کوین چیست؟

لایت کوین که توسط مهندس سابق گوگل، چارلی لی ایجاد شد، یکی از اولین «آلت کوین‌ها» بود – نامی که به ارزهای دیجیتال غیر از بیت‌کوین (و گاهی اوقات غیر از اتریوم) داده می‌شود.

جی بلاسکی، متخصص ارزهای دیجیتال در BitIRA می گوید: «لایت کوین دومین ارز دیجیتال قدیمی است که از پروتکل بیت کوین در سال 2011 فورک شده است.این ارز طراحی شده بود تا برای پرداخت های سریع، ایمن و کم هزینه استفاده شود.” آن را به عنوان یک اسپین آف بیت کوین در نظر بگیرید.

هدف از راه اندازی لایت کوین بهبود بیت کوین به روش های مختلف بود. برای اولین بار، لی یک الگوریتم هش جدید برای لایت کوین (به نام Scrypt با تلفظ S-crypt ) توسعه داد. الگوریتم ساده تر از سرعت تراکنش سریعتر لایت کوین پشتیبانی می کند. بیت کوین سرعت پردازش تراکنش آهسته ای دارد که تقریباً پنج تراکنش در ثانیه است. تولید بلاک های جدید در بلاک چین بیت کوین می تواند حدود 10 دقیقه طول بکشد.

خرید لایت کوین
لایت کوین چیست؟
.

این سرعت پایین تراکنش، بازرگانانی را که می خواهند بیت کوین را به عنوان پرداخت بپذیرند، ناامید می کند. شما می توانید به طور متوسط ​​تا یک ساعت منتظر شش تاییدیه لازم برای تراکنش بیت کوین باشید. تصور کنید که با استفاده از کارت اعتباری چیزی آنلاین می‌خرید و یک ساعت کامل روی صفحه نمایش «تراکنش شما در حال پردازش است» هستید.

از سوی دیگر، سرعت پردازش تراکنش لایت‌کوین 54 در ثانیه است و هر 2.5 دقیقه می‌توان بلوک‌های جدیدی در بلاک چین لایت‌کوین ایجاد کرد. در حالی که خرید لایت کوین هنوز به حداقل شش تأیید از اکثر صرافی ها نیاز دارد تا غیرقابل برگشت تلقی شوند، شبکه های پرداخت ارز دیجیتال همتا به همتا (P2P) اغلب می توانند تقریباً بلافاصله تراکنش های لایت کوین را تسویه کنند.

هدف از بهبود سرعت تراکنش این بود که به بازرگانان ثابت کند که دیگر مجبور نیستند از زمان تسویه طولانی بیت کوین ناامید شوند. در عوض، آن‌ها می‌توانند لایت کوین را بپذیرند و پرداخت‌ها را سریع‌تر انجام دهند و بنابراین، کسب‌وکار خود را سریع‌تر و با سرعتی بیشتر از سایر روش‌های پرداخت دیجیتال انجام دهند.

لایت کوین چگونه کار میکند؟

لایت کوین شباهت های زیادی با بیت کوین دارد. هر دو پروژه منبع باز هستند که از اثبات کار برای تأیید تراکنش ها استفاده می کنند.

اما خرید لایت کوین تفاوت های قابل توجهی با بیت کوین نیز دارد. علاوه بر سرعت پردازش، مسئله تامین نیز وجود دارد. در حالی که بیت کوین با حداکثر عرضه 21 میلیون سکه سقفی دارد، لایت کوین در سقف 84 میلیون سکه قرار دارد.

چگونه لایت کوین بخریم؟
لایت کوین چگونه عمل می کند؟

لایت کوین چگونه استخراج می شود؟

ماینرهای لایت کوین مسائل پیچیده ریاضی به نام هش را حل می کنند. تا حق ثبت تراکنش های جدید در بلاک چین را به دست آورند. پس از بسته شدن یک بلوک، بلاک چین را نمی توان تغییر داد. ماینر به عنوان جایزه برای اولین ماینری که هش مرتبط با تراکنش را از طریق مکانیسم اجماع اثبات کار به درستی حل می کند، 12.5 LTC دریافت می کند.

عملیات استخراج لایت کوین چیزی نیست که شما معمولاً در یک کامپیوتر خارج از اتاق نشیمن شخصی اجرا می کنید. حل هش نیاز به قدرت محاسباتی بسیار زیادی دارد که به انرژی و فضای قابل توجهی نیاز دارد. در واقع، سهم عمده ماینینگ لایت کوین توسط مزارع ماینینگ و استخرهای ماینرهای رمزنگاری با استفاده از سخت افزار پیچیده انجام می شود.

فروش لایت کوین

فروش ارزهای دیجیتال، از جمله لایت کوین، ممکن است به دلایل مختلفی مرتبط باشد. برای راه‌اندازی، لایت‌کوین یکی از معروف‌ترین سکه‌ها، همراه با قدیمی‌ترین بازیگران بازارهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم است. این ممکن است یکی از دلایلی باشد که چرا بازارهای لایت کوین بسیار فعال هستند. بنابراین، با توجه به نقدینگی مناسب، ممکن است تصمیم بگیرید که در حال حاضر حرکت درست، به عنوان مثال، فروش لایت کوین برای بیت کوین است. از طریق کیف پول ها یا صرافی های اینترنتی معتبر، این امر در هر زمانی از روز و حتی در شب، اگر بخواهید، کاملاً قابل دستیابی است.

خرید و فروش به موقع لایت کوین
چه زمانی برای فروش لایت کوین بهتر است؟

اما، اگر به طور کلی نسبتاً تازه وارد صنعت کریپتو هستید، چه کاری می توانید انجام دهید؟ اینترنت پر از اطلاعات فیلتر نشده است که تشخیص آنها سخت است. به همین دلیل است که اگر در خرید لایت کوین و فروش آن تازه کار هستید، این همه منابع مختلف که چیزهای مختلفی می گویند ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. زمانی که در واقع می توانید لایت کوین را بدون هیچ تلاشی به راحتی بفروشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک صرافی قابل اعتماد پیدا کنید و سرویسی را انتخاب کنید که این بار برای پردازش عملیات فروش ارز دیجیتال از آن استفاده خواهید کرد.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی و بررسی خرید لایت کوین و فروش آن پرداختیم. امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

سوالات متداول خرید لایت کوین

  1. لایت کوین برای چه مواردی استفاده می شود؟
    با استفاده از فناوری بلاک چین، لایت کوین می تواند برای انتقال مستقیم وجوه بین افراد یا مشاغل مورد استفاده قرار گیرد. این تضمین می‌کند که دفتر کل عمومی همه تراکنش‌ها ثبت می‌شود و به ارز اجازه می‌دهد تا یک سیستم پرداخت غیرمتمرکز را بدون کنترل یا سانسور دولتی اجرا کند.
  1. آیا لایت کوین سرمایه گذاری خوبی است؟
    لایت کوین می تواند یک گزینه سرمایه گذاری هوشمند برای سرمایه گذاران بلندمدت به دلیل سابقه طولانی و توانایی اثبات شده آن در کنار زدن دوره های نوسان بالا باشد. اگر دوست دارید ریسک کنید، سرمایه گذاری شما می تواند در آینده نتیجه دهد.
  1. لایت کوین بخرم یا اتریوم؟
    تصمیم گیری درباره خرید هر ارز دیجیتال باید با تحقیق درباره شرایط سرمایه گذاری و نحوه خرید و فروش آن در هر زمانی که قصد خرید دارید، انجام گیرد. لایت کوین و اتریوم با توجه یه شرایط بازار هر دو میتوانند سرمایه گذاری مناسبی باشند.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها