بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022

اکسچنجر » بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022
دارایی اوراق بهادار پشت سر تتر
تعداد بازدید : 348

امروزه با توسعه و به وجود آمدن ارزهای دیجیتال گوناگون که هر کدام به شکل مختلف و هدف متفاوتی ایجاد شده اند. افراد زیادی وارد این حوزه شده اند. خیلی ها علاقه مند به سرمایه گذاری بلند مدت در حوزه ارزهای دیجیتال هستند. و با معامله ارز هایی مثل خرید ترون، خرید باییننس کوین، بیت کوین و سایر ارز ها، فعالیت شان را در این زمینه آغاز می کنند. یا به ترید های مالی می پردازند. خیلی از اشخاص بدون مطالعه، آموزش و قدرت تحلیل کافی و تنها با شنیدن حرف کسانی که در زمینه کریپتو کارنسی سود کرده اند. سرمایه های اصلی زندگی شان را صرف خرید این ارزها می کنند. بدون آن که از تحلیل و آینده آن اطلاع داشته باشند. وارد ریسک بزرگی می شوند و ضرر می کنند. در این مقاله از سایت اکسچنجر می خواهیم بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری را به شما معرفی کنیم.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022

ارز دیجیتال کاردانو CARDANO

اگر از علاقه مندان حوزه ارزهای دیجیتال باشید یا تجربه معامله در این زمینه را داشته باشید. حتما با ارز کاردانو ( با نماد اختصاری ADA) که یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری می باشد آشنا هستید. کاردانو توسط یکی از بنیان گذاران ارز اتریوم ساخته شده است. یک بلاک چین برای انجام تراکنش های مالی با کارمزد صفر می باشد. این قضیه سبب بیشتر شدن سرعت کاردانو نسب به بیت کوین و اتریوم می شود. کاردانو در حال پیشرفت برای قابلیت های استفاده و دسترسی بیشتر به پروژه های مبتنی بر بلاکچین است. چرا که قیمت آن روز به روز در حال افزایش است. در سایت coinmarketcap نیز می بینیم که کاردانو ارز 6 ام بازار می باشد.

درباره ارز کاردانو
درباره ارز دیجیتال کاردانو

ارز WazirX (WRX)

احتمالا در این لیست که می خواهیم بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری را معرفی کنیم، توکن WRX را کمتر از سایر ارز ها بشناسید. WRX یک پلتفرم پیشرو صرافی رمز ارز هندی می باشد که تجربه خوبی را برای معامله گران هندی فراهم می کند. با استفاده از WRX که توکن بومی این صرافی است. کاربرها توانایی استفاده از کارمزدهای پایین معامله را دارند. با بررسی توکن WRX در سایت COINMARKETCAP متوجه می شویم که رتبه 161 این سایت را دارد.

ارز Chainlink (LINK)

ارز CHAINLINK را نیز باید تا حدودی بشناسید. که یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است. این شبکه غیر متمرکز است. و امکان انتقال داده ها را در داخل و خارج شبکه chainlink برای کاربران فراهم می کند. با بررسی این شبکه در سایت coinmarketcap متوجه می شویم که رتبه 21 این سایت است. این توکن هم بر بستر اتریوم می باشد و هم بر بستر هایی مانند smartchain، فانتوم و… است.

ارز solana (sol)

ارز سولانا نیز یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری می باشد. سولانا یک بلاک چین نوآورانه، سریع و مقیاس پذیر است. که قابلیت پردازش 50000 تراکنش در ثانیه را دارد. هم چنین کارمزدهای بسیار پایینی را هم به کاربرها ارائه می دهد. با بررسی سولانا در COINMARKETCAP متوجه می شویم که ارز پنجم بازار می باشد. بلاک چین و کوین اختصاصی خودش را دارد.

بهترین ارزهای دیجیتال
درباره بهترین ارزهای دیجیتال

ارز CHILIZ (CHZ)

این ارز به طرفداران ورزش این اجازه را می دهد که توکن های هواداری و رمز ارز های چیلیز رو معامله نمایند. و یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است. در واقع ارز دیجیتال CHILIZ بستری را فراهم کرده است که باشگاه های ورزشی بتوانند با طرفدارانشان، تعامل و ارتباط بهتر، نزدیک تر و صمیمانه تری را داشته باشند. ارز چیلیز با نماد CHZ دارای رتبه‌ی 75 COINMARKETCAP است و یک توکنی می باشد که بر پایه اتریوم فعالیت می کند.

ارز MONERO (XMR)

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری، که در این لیست به شما معرفی می کنیم. ارز مونرو با نماد اختصاری (XMR) است که این ارز دارای ویژگی حفظ حریم خصوصی می باشد. با پوشاندن هویت کاربران خودش در هنگام انجام تراکنش آنلاین، ایمنی بیشتری را به کاربران ارائه می کند. یک آدرس یا کلید منحصر به فرد به کاربران خود ارائه می دهد که قابل ردیابی هم نیست. با استفاد ه از مونرو فرستنده نمی تواند متوجه شود که چقدر ارز در کیف پول گیرنده وجود دارد. با وجود کلاهبرداری های جدید در دنیای ارز دیجتال، حفظ امنیت و حریم خصوصی بیش از هر زمان دیگری در این زمینه اهمیت دارد. ارز مونرو دارای رتبه 45 COINMARKETCAP است و بلاک چین اختصاصی خود را دارد.

سوالات متداول بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022

  1. ارز دیجیتال کاردانو چیست؟
    یک بلاک چین برای انجام تراکنش های مالی با کارمزد صفر می باشد. این قضیه سبب بیشتر شدن سرعت کاردانو نسب به بیت کوین و اتریوم می شود. کاردانو در حال پیشرفت برای قابلیت های استفاده و دسترسی بیشتر به پروژه های مبتنی بر بلاکچین است.
  2. ارز WRX چه نوع ارزی می باشد؟
    توکن WRX را کمتر از سایر ارزها بشناسید. WRX یک پلتفرم پیشرو صرافی رمز ارز هندی می باشد که تجربه خوبی را برای معامله گران هندی فراهم می کند. با استفاده از WRX که توکن بومی این صرافی است. کاربرها توانایی استفاده از کارمزدهای پایین معامله را دارند.
  3. ارز مونرو چگونه حریم خصوصی کار بران را حفظ می کند؟
    ارز مونرو با نماد اختصاری (XMR) است. که این ارز دارای ویژگی حفظ حریم خصوصی می باشد. که با پوشاندن هویت کاربران خودش در هنگام انجام تراکنش آنلاین، ایمنی بیشتری را به کاربران ارائه می کند.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها