آموزش انتقال پول با پرفکت مانی

اکسچنجر » آموزش انتقال پول با پرفکت مانی
آموزش انتقال پول با پرفکت مانی
تعداد بازدید : 505

آموزش انتقال پول با پرفکت مانی1400/06/23
|
آموزش انتقال پول با پرفکت مانی
147

آموزش انتقال پول با پرفکت مانی

یکی از راه هایی که می توانید با استفاده از آن انتقال ارز یا پول را انجام دهید پرفکت مانی می باشد این شرکت مانند بانک است و دارای میلیون ها کاربر در سراسر جهان می باشد و می توانید با استفاده از آن به راحتی انتقال پول و ارز را انجام دهید. برای اینکه بتوان یک ارز را به یک کشور دیگر انتقال دهید نیاز به صرافی های مختلف خواهید داشت تا پول خود را به آن ها بدهید و آن ها پول را به یک ارز دیگر تبدیل کنند و آن را به مقصد مورد نظر شما ارسال کنند. این پروسه زمان زیادی نیاز مند می باشد و بنا به مبلغی که شما می خواهید انتقال پول را انجام دهید کارمزد هم دریافت می شود. آموزش انتقال پول با پرفکت مانی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی انتقال پول را انجام دهید و کارمزد کمتری بپردازید و حتی زمان بسیار سریع تری این کار انجام می شود.  از روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی می توان به اپلیکیشن این شرکت هم اشاره کرد که با استفاده از آن می توانید پول انتقال دهید.

پرفکت مانی یکی از شرکت هایی است که دفتر آن در پاناما قرار دارد و از قوانین ایالات متحده پیروی نمی کند و کشور هایی که در تحریم آمریکا قرار دارند مانند ایران می توانند از این سیستم مالی استفاده کنند و بدون محدودیت انتقال پول را انجام دهند. آموزش انتقال پول با پرفکت مانی به شما اجازه می دهد تا با استفاده از پرفکت مانی یک راه بهتر برای انتقال پول پیدا کنید و دیگر نیازی به نگرانی نخواهد بود.

گام اول در انتقال پول با پرفکت مانی

گفتیم که پرفکت مانی محدودیتی برای ایرانی ها نگذاشته است ولی برای این که بتوانید انتقال ارز داشته باشید می بایست ریال را به دلار تبدیل کنید و آن را در پرفکت مانی بریزید. برای این کار هم باید یک حساب پرفکت مانی ایجاد کنید و در مقابل باید یک حساب ایرانیکارت هم داشته باشید تا بتوانید دلار را در آن نگهداری کنید و سپس آن را به حساب پرفکت مانی خود انتقال دهید. برای این که دلار به دست بیاورید می توانید از صرافی های مربوطه این کار را انجام دهید. آموزش انتقال پول با پرفکت مانی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی با استفاده از این شرکت نقل و انتقال و حواله را انجام دهید. نحوه استفاده از پرفکت مانی هم بسیار آسان است و می توانید با یکبار کارکردن با پرفکت مانی آن را یاد بگیرید.

گام اول در انتقال پول با پرفکت مانی
بهترین کار برای استفاده از خدمات پرفکت مانی هم سایت هایی مانند اکسچنجر پرو هستند که می توانند با استفاده از ریال نقل و انتقال را با پرفکت مانی انجام دهند. این سایت ها هیچ کار مزدی از شما دریافت نمی کنند و تراکنش های شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهند داد. علاوه بر این ها این سایت ها از معتبر ترین سایت های انتقال ارز می باشند و با شرکت پرفکت مانی کار می کنند. در آموزش انتقال پول با پرفکت مانی می توانید از این سایت ها هم استفاده کنید و از خدمات سریع، با کارمزد کم استفاده کنید.

گام دوم در انتقال ارز با پرفکت مانی

درواقع راه های بسیار زیادی برای اینکه بتوانید ارز را انتقال دهید وجود دارد و با آموزش انتقال پول با خرید پرفکت مانی می توانید از آن ها مطلع شوید. بیت کوین و ارزهای دیجیتال یکی ازهمین راه ها هستند که اتفاقا در پرفکت مانی هم می توان از آنها استفاده کرد. بعد از اینکه حساب پرفکت مانی خود را ایجاد کردید گزینه های مختلفی برای شما نمایش داده می شود.

گام دوم در انتقال پول با پرفکت مانیشما می توانید دلار، یورو، پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی و بیت کوین داشته باشید و این به این معنا است که با همه این ارز ها می توانید انتقال پول را انجام دهید. اگر طرف مقابل شما نیز دارای حساب پرفکت مانی باشد کار برای شما راحت تر خواهد بود و می توانید ارز را به صورت مستقیم به حساب آن فرد واریز کنید.
بعد از این که به حساب فرد دیگر پول را واریز کردید با توجه به کشور مقصد می تواند آن را چندج کند و یا حتی از آن استفاده کند.

نحوه انتقال پول با پرفکت مانی چگونه است؟

انتقال پول با پرفکت مانی به این صورت می باشد که باید وارد حساب کاربری خود شوید و در آنجا به بخش send money بروید. بعد از این که وارد این بخش شدید یک صفحه برای شما نمایش داده می شود که در آن انواع حساب های شما نمایش داده می شود و می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و روی گزینه single payment کلیک کنید.

در این بخش از آموزش انتقال پول با پرفکت مانی می توانید به راحتی انتقال ارز را انجام دهید و فقط کافی است که از دستورالعمل ها پیروی کنید. در این مرحله باید اطلاعات مورد نیاز برای انتقال را وارد کنید که شامل موارد زیر می باشد:

·        Amount:میزان وجه
·        To account:شماره حساب فرد گیرنده
·        Description:توضیحات مربوط به انتقال
·        Add protection cod: اگر برای انتقال نیازی به امنیت دارید از این بخش استفاده کنید تا اطلاعات شما به صورت رمزنگاری شده ارسال شود.

بعد از وارد کردن اطلاعات خود می بایست روی گزینه payment preview  کلیک کنید. در این صفحه اطلاعات تراکنش برای شما نمایش داده می شود و در صورت درست بودن و تایید آن می بایست آن را تایید کنید و روی گزینه send money کلیک کنید. بعد از این انتقال شما انجام می شود و با آموزش انتقال پول با پرفکت مانی می توانید این کار را خودتان انجام دهید.

سخن آخر

در آخر باید به شما بگویم که پرفکت مانی یکی از معتبر ترین سیستم های مالی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی انتقال ارز را انجام دهید و اگر نمی دانید چگونه می توانید این کار را بکنید بهتر است که از آموزش انتقال پول با پرفکت مانی استفاده کنید.
سایت های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند. اما با استفاده از سایت اکسچنجر پرو می توانید به راحتی انتقال خود را انجام دهید و فقط کارمزد خود پرفکت مانی را پرداخت میکنید و کارمزد دیگری از شما دریافت نمی شود. این سایت به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از تراکنش آنی در وقت خود صرفه جویی کنید.

سوالات متداول آموزش انتقال پول با پرفکت مانی

1.     بهترین راه برای انتقال پول با پرفکت مانی چیست؟
بهترین راه برای اینکه بتوانید انتقال پول با پرفکت مانی را انجام دهید این است که از سایت های معتبر ایرانی استفاده کنید.
2.     پرفکت مانی چیست؟
پرفکت مانی یک سیستم مالی بسیار مطلوب برای نقل و انتقال ارز است.
3.     آیا انتقال پول با پرفکت مانی کار درستی است؟
در ایران که با محدودیت هایی مواجه هستیم این کار می تواند در وقت و هزینه بسیار صرفه جویی کند.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها
وحید
وحید
1 سال قبل

چطور میشه خرید مطمئنی داشت؟

exchang
ادمین
1 سال قبل
پاسخ دادن به  وحید

با استفاده از امکانات اکسچنجر می توانید به راحتی خریدی مطمئن داشته باشید. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.