خرید دوج کوین بهتر است یا شیبا

اکسچنجر » خرید دوج کوین بهتر است یا شیبا
خرید دوج کوین بهتر است یا شیبا
تعداد بازدید : 474

امروزه یکی از داغ ترین سوالاتی که برای بسیاری از سرمایه گذاران به وجود آمده است این است که، خرید دوج کوین بهتر است یا شیبا؟ که ما در این مقاله می خواهیم بپردازیم به بررسی این دو ارز جنجالی و با یکدیگر آنها را مقایسه کنیم. در عرصه ی ارزهای دیجیتال برخی ارز ها بسیار شبیه به یکدیگر بوده، که موجب گمراهی و یا سخت بودن انتخاب بین این دو ارز شده است. دوج کوین و شیبا دو ارزی هستند که بسیار به یکدیگر شبیه بوده و بسیاری از معامله گران نمی دانند روی کدام یکی از آنها سرمایه گذاری کنند. پس اگر می خواهید طبق آخرین اخبار 2022 با این دو ارز دیجیتال آشنا شوید، در ادامه با ما باشید.

بررسی دوج کوین

اگر بخواهیم به بررسی این دو ارز جنجالی بپردازیم، در ابتدا می خواهیم نحوه ورود این دو ارز را با یکدیگر بررسی کنیم.خرید دوج کوین در ابتدا تنها به عنوان یک شوخی با بیت کوین به وجود آمد که توانست توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کند. در واقع در ابتدای کار، دوج کوین یک افزایش قیمت بسیاری زیادی داشت که موجب توجه بسیار زیادی به آن شد. که بسیاری از افراد با خرید دوج کوین به پول های زیادی دست پیدا کردند. امروزه دوج کوین جزء محبوب ترین ارزهای دیجیتال بوده، که ارزشی به اندازه 41 میلیارد دلار دارد. اما حالا با آمدن ارز شیبا، رقابت زیادی بین این دو ارز به وجود آمده است که در ادامه با ما باشید.

بررسی ارزدیجیتال دوج کوین

بررسی شیبا

هدف از به وجود آمدن شیبا اینو در همان ابتدا رقابت با دوج کوین بوده است. به صورت کلی می توان اینگونه بیان کرد که تمامی ارزهای دیجیتال با داشتن یک هدفی به وجود می آیند تا توجه مردم را به جلب کنند. با این کار مورد سرمایه گذاری و سود های بسیار زیادی می شوند.امروزه شیبا با توکن سوزی هایی که دارد انجام می دهد، موجب رشد بسیار زیاد خود می شود که در نتیجه بسیاری از افراد به روی آن سرمایه گذاری می کنند. برای بسیاری از افراد امروزه سوال است که خرید دوج کوین بهتر است یا شیبا؟ در ادامه با ما باشید تا به بررسی های بیشتر این دو ارز بپردازیم.

تفاوت های ارز دوج کوین و ارز شیبا اینو

مسلما در طی این چند وقت قصد مقایسه این دو رمزارز جنجالی را داشته اید. اما برای بررسی آینده این دو ارز باید شاخص های بسیار زیادی را در نظر بگیرید مانند توکن ها، تکنولوژی و… .

تمام ارزهای دیجیتال موجود هر کدام روش به خصوصی را برای انجام تراکنش های خود در نظر می گیرند. برای بررسی آینده این دو روز ارز باید به نمودار های روزانه،ساعتی،ماهانه و.. آن توجه کرده و با استفاده از یکسری ابزار آنها را تحلیل کنید. تا بتوانید آینده هرکدام را بررسی نمایید. با استفاده از تحلیل شما با قطعیت بسیار بیشتری می توانید روی هر کدام سرمایه گذاری کنید.

تفاوتهای شیبا و دوج کوین

فناوری بکار رفته در دوج کوین

دوج کوین در سال 2013 به عنوان یک میم کوین وارد بازار ارز دیجیتال شد، که بسیاری از فعالان بازار توجه زیادی به آن کردند. در مقابل شیبا اینو در جهت شوخی و یا رقابت با خرید دوج کوین به وجود آمد. فناوری بکار رفته در زیرساخت های دوج کوین از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از الگوی ارز دیجیتال لایت کوین در جهت معاملات خود استفاده کرده است. یکی از مهمترین نشانه هایی که دوج کوین ارز پرطرفداری است در این است که در همان هفته ی اول با رشد 300 درصدی مواجه شد. به همین علت بسیاری از بزرگان اقتصاد و ارزهای دیجیتال، دوج کوین را یک رقیب جدی برای بیت کوین می شناسند.

فناوری بکار رفته در شیبا اینو

شیبا اینو با دوج کوین شباهت های رفتاری بسیار زیادی با یکدیگر دارند، در واقع شیبا اینو یک مقلد برای ارز دوج کوین می باشد. یکی از شعار های این رمز ارز این است که این ارز برای مردم و جامعه است و در نتیجه رشد زیادی در آینده خواهد داشت. شبکه ی شیبا اینو همانند دوج کوین مبتنی بر بلاک چین بوده که موجب پرداخت آن به وسیله همتا به همتا شده است. از مزیت های این دو رمز ارز می توان به تاثیر ناپذیری آنها در مقابل دولت ها اشاره کرد. البته این راهم در نظر داشته باشید که رمزارز شیبا اینو با ERC 20 فعالیت می کند.

روش خرید دوج کوین و شیبا اینو

شما می توانید دوج کوین، اتریوم، کاردانو و بسیاری از ارزهای دیجیتال را به سادگی و با امنیت بالا از صرافی معتبر اکسچنجر پرو خریداری نمایید. علاوه بر آن شما همچنین می توانید با خرید ووچر و پرفکت مانی، اقدام به پرداخت در سراسر جهان کنید.

خرید ارزهای دیجیتال

جمع بندی

امروزه دو ارز دیجیتال دوج کوین و شیبا اینو جزء بهترین ارز های دیجیتال به حساب می آیند و بسیاری از افراد با این سوال روبه رو میشوند که خرید دوج کوین بهتر است یا شیبا؟ که ما در این مقاله سعی در بررسی این دو ارز پرطرفدار کردیم. اما به صورت کلی نمی توان هیچ چیز را قطعی بیان کرد و شما خود باید نمودار را بررسی کنید تا متوجه آینده آنها شوید. اما پیشنهاد ما به شما این است که در هر دوی این رمزارز ها سرمایه گذاری کنید. شما می توانید برای خرید ووچر پرفکت مانی و دیگرارزهای دیجیتال  به سایت اکسچنجر پرو مراجعه کنید

سوالات متداول
  1. سرعت تراکنش دوج کوین بیشتر است یا شیبا اینو؟
    سرعت تراکنش های دوج کوین به دلیل شبکه ی آن بسیار زیاد بوده و با بیت کوین رقابت تنگاتنگی دارد.
  2. بنظر شما خرید دوج کوین بهتر است یا شیبا؟
    از نظر ما سرمایه گذاری به روی هر ارز دیجیتال مزایا و معایب خاص خود را دارد و بهترین کار سرمایه گذاری روی مطمئن ترین ارزها می باشد.
  3. آیا ممکن است در آینده شیبا جایگزین دوج کوین شود؟
    بله، امکانش هست اما هیچ چیز را نمی توان با قطعیت پاسخ داد. همچنین شیبا اینو با داشتن توکن های ERC20 برگ برنده ای نسبت به دوج کوین دارد که می تواند شیبا را به DEFI ملحق کند.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها