خرید، فروش و نگهداری ارز بیبی دوج

اکسچنجر » خرید، فروش و نگهداری ارز بیبی دوج
خرید بیبی دوج
تعداد بازدید : 450

امروزه ارز بیبی دوج که یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این ارز نوظهور در ژوئن سال 2021 به وجود آمد که سیستم آن مبتنی بر BEP-20 می باشد که از هوشمند ترین شبکه های صرافی بایننس به حساب می آید. اگر تا به امروز نسبت به خرید دوج کوین اقدام کرده اید، این ارز محبوب و پر استعداد را از دست ندهید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با خرید، فروش و نگهداری ارز بیبی دوج آشنا کنیم، پس در ادامه با ما باشید:

درباره ارز بیبی دوج

همانطور که گفته شد بیبی دوج کوین مبتنی بر هوشمند ترین شبکه ی بایننس به نام BEP-20 می باشد و شباهت بسیار زیادی به ارز شیبا دارد. از مهمترین ویژگی های این شبکه می توان به پایین بودن کارمزد آن و همچنین مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد. با توجه به توییت ها و اخبار موجود در شبکه های مجازی ، برخی افراد بر این باورند که دلیل به وجود آمدن این ارز، طرفداران ارز دوج کوین می باشد. این ارزدیجیتال از همان ابتدا که به وجود آمد مورد حمایت آقای ایلان ماسک قرار گرفت و تا به امروز رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است. شما برای خرید ارز بیبی دوج نمی توانید به صرافی های بزرگ ارز دیجیتال مراجعه کنید چرا که هنوز در صرافی هایی مانند بایننس لیست نشده است، اما می توانید از صرافی های غیر متمرکز دیگر آن را تهیه کنید.

درباره ارز بیبی دوج

ارز بیبی دوج چیست؟

همانطور که گفته شد، این ارز در بستر شبکه ی اتریوم می باشد و با داشتن کارمزد بسیار پایین و مزایای دیگر، بسیار مورد حمایت قرار گرفته است. اما علت محبوب بودن این ارز دیجیتال تنها شبکه های مجازی و یا توییت های آقای ایلان ماسک نیست، و دارای ویژگی های بسیار زیاد دیگریست که در ادامه توضیح آنها می پردازیم. بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که آیا ارز بیبی دوج برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب است یا کوتاه مدت؟ حتما شما هم تصویر جالب این ارز دیجیتال را مشاهده کرده اید، که شباهت بسیار زیادی به فرزند ارز دوج کوین دارد. در واقع بیبی دوج با هدف اصلاح نواقص و عیب های ارز پدر خود یعنی همان دوج کوین به وجود آمده است.

مقایسه بین بیبی دوج و دوج کوین

ارز بیبی دوج یک تفاوت بسیار مهم با ارز پدر خود دارد، و آن هم مبتنی بودن بر یک شبکه ی هوشمند می باشد، چرا که این شبکه تا حد بسیار زیادی نقص تورم در دوج کوین را حل کرده است. و اما ارز دیجیتال بیبی دوج کوین با دادن هدیه ی 5 درصدی از کارمزد، بسیار مزیت دارد.

بیبی دوج بهتر است یا دوج کوین

سازنده بیبی دوج کیست؟

این سوالی است که بسیاری از افراد در اینترنت جستجو می کنند! اما واقعیت این است که هیچکس اطلاعاتی از سازنده این ارز دیجیتال ندارد. سازندگان این ارز دیجیتال، بیبی دوج را از طریق بایننس اسمارت چین به وجود آورده اند. اما با توجه به توییت های بسیار زیادی که آقای ایلان ماسک راجب این ارز منتشر کرد، تا حدودی می توان سازنده ی آن را حدس زد!

مزایای خرید بیبی دوج

  • این ارز کاملا غیرمتمرکز بوده و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • با خرید بیبی دوج می توانید پاداش های جذاب و فوری دریافت کنید.
  • این ارز از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است که می تواند شما را به سود های زیادی برساند.
  • این ارز مورد توجه برای پلتفرم هایی مانند NFT و همچنین DEX می باشد که در صورت حمایت آنها، این ارز رشد چشمگیری خواهد کرد.

مزایای خرید بیبی دوج

معایب خرید بیبی دوج

از عیب هایی که می توان به روی این ارز گذاشت، این است که به دلیل نوظهور بودن، هنوز موزد حمایت صرافی های بزرگ قرار نگرفته است و شما بایستی از کیف پول هایی مانند تراست ولت، اتمیک، کوینومی، متامسک و… اقدام به خرید آن کنید.

بهترین کیف پول برای نگهداری این ارز

اگر به دنبال خرید، فروش و یا نگهداری این ارز دیجیتال هستید، کیف پول تراست ولت، اتمیک، کوینومی، متامسک و… می تواند برای شما بسیار مفید باشد. بهتر است برای انتخاب یک کیف پول مناسب به امنیت و راحتی آن توجه داشته باشید تا بعدا دچار ضرر نشوید. اما شما می توانید از کیف پول های سخت افزاری برای نگهداری این ارز دیجیتال استفاده کنید، که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

بهترین کیف پول برای نگهداری از بیبی دوج

معرفی کیف پول های سخت افزاری این ارز

کیف پول ترزور و یا همان TREZOR به همراه کیف پول لجر و یا همان LEDGER از امنیت و محبوبیت بسیار زیادی برای نگهداری بیبی دوج کوین به حساب می آید.

جمع بندی درباره ارز بیبی دوج

ما در این مقاله به بررسی خرید، فروش و نگهداری ارز بیبی دوج پرداختیم و شما روش های خرید و یا نگهداری این ارز را فراگرفتید. اما برای خرید این ارز باید به یکسری مسائل توجه کنید، چراکه این ارز دیجیتال همانند دیگر ارز ها دارای نوسانات بسیار زیادی خواهد بود و این شما هستید که باید تصمیم بگیرید با چه هدفی می خواهید روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید. چرا که اگر هدف شما کوتاه مدت است بهتر است راه و روش های ترید پرایس اکشن را فراگیرید و یا اگر می خواهید روی آن معامله بلند مدت باز کنید، بهتر است روش های معامله به صورت TREND را آموزش ببینید تا دچار ضرر های سنگین نشوید. شما می توانید برای خرید ووچر پرفکت مانی و همچنین دیگر ارز های دیجیتال به سایت صرافی آنلاین اکسچنجر پرو مراجعه کنید.

سوالات متداول

بهترین صرافی و یا کیف پول برای خرید، فروش و یا نگهداری بیبی دوج چه می باشد؟
شما می توانید برای خرید بیبی دوج و نگهداری آن از کیف پول ایمن تراست ولت استفاده کنید.
دلیل اصلی محبوبیت بیبی دوج چه می باشد؟
این ارز با هدف جبران کردن و از بین بردن نواقصی که در ارز پدر خود یعنی دوج کوین وجود داشت، به وجود آمده است.
آیا خرید بیبی دوج سود ده است؟
همانطور که میدانید هر ارز دیجیتالی دارای نوسانات بسیار زیادی است و برای بدست آوردن سود از طریق آن حتما باید آموزش های معامله در ارز دیجیتال را فراگیرید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها