کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال

اکسچنجر » کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال
کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال_
تعداد بازدید : 664

امروزه یکی از مهمترین مسئله هایی که بسیاری از افراد نسبت به آن غافل اند، کارمزد انتقال ارز دیجیتال می باشد. اما در ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که نرخ کارمزد و انواع ارزهای دیجیتال در صرافی های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. به همین دلیل اگر به دنبال کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال برای خرید ارزهای دیجیتال مانند خرید دوج کوین و… می باشید، در ادامه با ما باشید.

درباره کارمزد ارزهای دیجیتال

درواقع کارمزد یک ارز دیجیتال به معنای پرداخت مبلغی در ازای انتقال کوین از یک حساب به حساب دیگری می باشد. در حقیقت این کارمزدی که از شما گرفته میشود صرف ثبت و انتقال دارایی شما می رود که در هر ارزدیجیتال این مبلغ متفاوت می باشد. به همین دلیل در هنگام خرید ارز دیجیتال باید حتما مبلغ کارمزدی که از شما در ازای انتقال گرفته می شود دقت کنید تا دچار ضرر نشوید. در واقع مبلغ کارمزد انتقال هر ارز دیجیتال به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم، پس با ما باشید:

کارمزد تراکنش و یا کارمزد شبکه

درواقع مفهوم کارمزد تراکنش در دنیای بلاک چین به معنای کارمزدی می باشد که با هدف پاداش و ایجاد انگیزه به ماینر های یک ارزدیجیتال داده می شود. در واقع این کارمزد هایی که از دارندگان یک ارزدیجیتال با هدف انتقال آن ارز گرفته می شود برای پاداش دادن به ماینر های آن ارز می باشد. میزان دریافت این پاداش ها برای ماینر ها، رابطه مستقیمی با میزان استخراج ارزهای دیجیتال دارد. در حقیقت کارمزد های انتقال که از دارندگان یک ارزدیجیتال گفته می شود از پرسود ترین راه های کسب درآمد صرافی ها می باشد.

کارمزد تراکنش و یا کارمزد شبکه

میزان کارمزد کیف پول

میزان کارمزد های موجود برای رمز ارزها در کیف پول ها هیچ سودی برای کیف پول ها نداشته و در بیشتر ارزها برای خارج کردن دارایی خود از کیف پول مجبور به پرداخت کارمزد خواهید بود. البته این مبالغ در هر ارزدیجیتال متفاوت بوده و بهتر است قبل از خرید ارزدیجیتال مورد نظر، میزان کارمزد آن را بررسی کنید.

معرفی ارز دیجیتال با کمترین کارمزد

همانطور که میدانید امروزه بسیاری از افرادی که در حوزه ارز های دیجیتال فعالیت می کنند، همواره به دنبال ارزهای دیجیتالی هستند تا کارمزد بسیار کمی داشته باشد. عموما بیشتر ارزهای دیجیتال کارمزدی معادل 0.15 تا 0.25 داشته که بسیار ناچیز است، اما در مقابل این مسئله برای برخی دیگر از ارزهای دیجیتال متفاوت می باشد. به نحوی که مشاهده شده کارمزد ارزی مانند بیت کوین به بیش از 25 دلار رسیده است که برای ما ایرانی ها مبلغی کمی نمی باشد، به همین بسیار باید به کارمزد ارزدیجیتال مورد نظر خود دقت کنید.

معرفی ارزدیجیتال با کمترین کارمزد

کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال چقدر می باشد؟

پیش از صحبت درباره کمترین کارمزد این مسئله را در نظر داشته باشید این است که همواره کارمزد تمام ارزهای دیجیتال تغییر خواهد کرد، پس در زمان خرید ارزدیجیتال باز هم کارمزد ارزدیجیتال مورد نظر خود را بررسی نمایید. اما به صورت کلی از معروف ترین ارزهای دیجیتال که کمترین کارمزد انتقال را دارد، ارز بایننس کوین می باشد. صرافی بایننس کوین از بزرگترین حامی این ارزدیجیتال بوده که به همین علت این ارز دیجیتال کارمزد بسیار کمی دارد.

ارز دیجیتال ترون

امروزه خرید ترون بسیار به صرفه بوده و بسیاری از افراد بر این باورند که این ارزدیجیتال تا حدود بسیار زیادی بدون کارمزد می باشد. به طور مثال اگر قصد جا به جایی تتر بر بستر ترون را دارید کارمزد بسیار کمی نسبت به بر بستر اتریوم خواهید پرداخت. همچنین برخی از کیف پول ها در دنیای ارزهای دیجیتال وجود داشته که با نگه داشتن کمی ترون می توانید به صورت رایگان تراکنش انجام دهید.

ارز دیجیتال ترون

ارز دیجیتال ریپل

همچنین از دیگر ارزهای دیجیتال با کمترین کارمزد انتقال می توان به ارز ریپل اشاره کرد. تراکنش های ارز ریپل بسیار با سرعت بالایی انجام شده و همچنین برای انجام هر تراکنش تنها 0.0005 دلار دریافت می کند که واقعا بسیار ناچیز می باشد.

ارز دیجیتال ریپل

ارز بیت کوین کش

کارمزدی که در انتقال این رمزارز پرداخت خواهید کرد برابر 0.0024 دلار خواهد بود که بسیار کم می باشد، اما باید دقت داشته باشید که زمان انجام هر تراکنش 2.5 ساعت می باشد که زمان نسبتا بلندی می باشد. پس اگر قصد انجام تراکنش در مدت زمان کوتاهی را دارید، بیت کوین کش زیاد پیشنهاد نمی شود اما به دلیل پایین بودن کارمزد، مورد استفاده بسیاری از افراد قرار دارد

ارزدیجیتال بیت کوین کش

ارز دیجیتال لایت کوین

این ارز دیجیتال علاوه بر دریافت کارمزد بسیار کم معادل 0.0005 دلار، از سرعت تراکنش مطلوبی برخوردار می باشد، به نحوی که امروزه از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در دنیا به حساب می آید.

ارز دیجیتال لایت کوین

ارز دیجیتال دوج کوین

کارمزدی که این ارز دیجیتال در قبال هر تراکنش خود می گیرد برابر 0.5 دلار بوه و مدت زمان ان ارز دیجیتال برای تایید هر تراکنش مالی برابر 20 دقیقه می باشد. اما بسیاری از افراد با خرید دوج کوین و هولد کردن آن به دنبال سود های بزرگ بوده که دیگر توجهی به میزان کارمزد آن ندارند.

ارز دیجیتال دوج کوین

جمع بندی

امروزه یکی از مهمترین مسائلی که بسیاری از معامله گران مبتدی نسبت به آن بی توجه هستند میزان کارمزد انتقال ارز دیجیتال می باشد که هر ارز با ارز های دیگر متفاوت می باشد. پس بهتر است در ابتدا هدف از خرید ارز دیجیتال برای خود را مشخص نماید که بلند مدت است یا کوتاه مدت!؟ سپس نسبت به انتخاب اقدام به انتخاب و خرید ارز دیجیتال خود کنید تا دچار ضرر نشوید. همچنین دقت داشته باشید که میزان کارمزد ارزهای دیجیتال همواره در حال تغییر بوده و حتما میزان آن را قبل از خرید، بررسی نمایید.

سوالات متداول درباره کارمزد انتقال ارزدیجیتال

آیا پایین بودن کارمزد یک ارز دیجیتال، دلیل کافی برای سرمایه گذاری به روی آن می باشد؟
خیر شما باید پشتیبان های آن ارز دیجیتال و همچنین آینده آن ارز را طبق نمودار قیمت آن بررسی نمایید، سپس اقدام به خرید آن کنید.

بیشترین کارمزد برای انتقال برای کدام ارز دیجیتال می باشد؟
ارز دیجیتال بیت کوین گاها کارمزدی معادل 25 دلار از دارندگان خود که قصد انتقال بیت کوین دارد می گیرد.

اهمیت میزان کارمزد انتقال ارز دیجیتال به چه میزان است؟
اگر شما قصد دارید تا ارزدیجیتال خود را پس از مدت کوتاهی بفروشید، پیشنهاد می شود ارزی را انتخاب کنید که کمترین کارمزد را داشته باشد تا دچار ضرر نشوید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها