سوشال تریدینگ چیست

اکسچنجر » سوشال تریدینگ چیست
سوشال تریدینگ چیست
تعداد بازدید : 386

سوشال تریدینگ چیست1400/11/09
|
سوشال تریدینگ چیست
6

امروزه اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند خرید لایت کوین، فارکس، سهام کشور های مختلف و… را دارید باید حتما دانش و تجربه لازم برای معامله را داشته باشید تا دچار ضرر های غیرقابل جبران نشوید. یکی از بهترین روش هایی که دانش لازم برای انجام معاملات را به شما یاد می دهد سوشال تریدینگ می باشد. سوشال تریدینگ به معنای بررسی اخبار مهم که به روی سهام و یا ارز دیجیتالی توسط تریدر های بزرگ، که قصد خرید آن را دارید تاثیر می گذارد، می باشد. اماعضو این شبکه های اجتماعی بودن به تنهایی موجب سود کردن شما نمی شود بلکه باید تحلیل تکنیکال را هم بلد باشید تا بتوانید با ترکیب تکنیکال و فاندامنتال به سود قابل توجهی دست یابید. در ادامه با ما باشید تا شمارا با سوشال تریدینگ آشنا کنیم.

درباره سوشال تریدینگ

یکی از مهمترین شاخص هایی که سود و یا ضرر شما را تعیین می کند، زمان ورود و یا خروج از بازار می باشد که شما با شرکت داشتن در این شبکه های اجتماعی می توانید نحوه شناسایی این زمان ها را فرا بگیرید. در حقیقت سوشال تریدینگ به نوعی یک شبکه ی اجتماعی بوده که بسیاری از افراد ایده هایی برای انجام معاملات و یا سرمایه گذاری را به اشتراک برای معامله گران دیگر می گذارند. یکی از مهمترین کاربرد های این شبکه ی اجتماعی به اشتراک گذاشتن معاملات خود تا دیگر معامله گر ها آن را بررسی کرده و برای یافتن نقطه ورود و یا خروج معامله های دیگر با یکدیگر مشورت کنند. اگر شما به تازگی وارد این نوع از بازار های مالی شده اید و دانش کافی برای معامله ندارید می توانید از تجربه افراد دیگر در این شبکه اجتماعی استفاده کنید.

ویژگی های سوشال تریدینگ

در ابتدا اگر قصد انتخاب یک سوشال تریدینگ مناسب برای بررسی مطالب آن هستید بهتر است با ویژگی هایی که هر کدام از این شبکه های اجتماعی دارند و متناسب نیاز شما می باشد، آشنا شوید. در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا شما را با مهمترین شاخص هایی که یک شبکه اجتماعی مخصوص معامله باید داشته باشد آشنا کنیم:

ویژگی های سوشال تریدینگ

مورد اطمینان بودن اطلاعات

بررسی و یافتن یک شبکه اجتماعی که اطلاعات موثق را در اختیار شما قرار می دهند، از مهمترین شاخص های موفقیت شما در معاملات پیش روی شما می باشد. چرا که باید حتما شبکه های اجتماعی ای را پیدا کنید که بتوانید با حرفه ای ترین معامله گر ها در ارتباط بوده و بتوانید از دانش و تجربه ی آنها در معامله کردن استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید در شبکه اجتماعی به نام Tutorage با بسیاری از این نوع معامله گر های متخصص در ارتباط باشید.

درک بازار

یکی دیگر از مزایای شرکت در یک سوشال تریدینگ، رسیدن به درک نحوه ی کار بازار های معاملاتی با سرعت زیاد می باشد، که با صرف زمان کمتری می توانید به یک تریدر متخصص تبدیل شوید.

گروه سرمایه گذاری در سوشال تریدینگ

در واقع هدف از به وجود آمدن سوشال تریدینگ ایجاد یک جامعه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات تریدر های حرفه ای از معاملات خود می باشد تا معامله گر ها بتوانند از تجربه دیگر تریدر ها برای معاملات خود استفاده کنند. شما به سادگی می توانید از طریق اتصال به اینترنت با هر دستگاهی به این نوع از شبکه های اجتماعی متصل شده و از اطلاعات داخل آن استفاده کنید.

گروه سرمایه گذاری در سوشال تریدینگ

معرفی بهترین سوشال تریدینگ ها

با خواندن مطالب بالا از مزایا و کاربرد هایی که شرکت در این نوع از شبکه های اجتماعی برای شما دارد آشنا شدید. حال قصد دارید تا به بررسی برترین شبکه های اجتماعی در این زمینه بپردازیم، پس در ادامه با ما باشید:

پلتفرم Spiking

این شبکه از اولین شبکه های اجتماعی در این زمینه می باشد که در جهت حل سوالات و درک بازار برای معامله گر های مبتدی طراحی شده است. در این شبکه تریدر های حرفه ای به نحوی تریدر های مبتدی را راهنمایی می کنند تا بتوانند نوسانات بازار را شناسایی کرده و در بهترین زمان معامله ی خود را باز کنند. افراد بسیار بزرگی همچون وارن بافت در این پلتفرم حضور داشته و کمک بسیار زیادی به تریدر های تازه وارد با به اشتراک گذاشتن دانش خود می کند. این پلتفرم با داشتن بیش از 170 هزار تریدر حرفه ای از برترین شبکه های معامله در دنیا می باشد.

پلتفرم spiking

پلتفرم Coinmatics

این شبکه در سال 2018 با هدف تحلیل معاملات بازار به وجود آمد که روند بسیاری از روش های کسب درآمد در بازار های کریپتوکارنسی را آسان کرده است. بسیاری از معامله گر ها، تریدر های حرفه ای و یا مبتدی در این شبکه اجتماعی با یکدیگر در ارتباط بوده و برای انجام معاملات با یکدیگر همفکری می کنند.

پلتفرم Coinmatics

پلتفرم TradingView

این پلتفرم از نام آشنا ترین سوشال تریدینگ ها در دنیا و ایران به حساب می آید که می توانید با استفاده از این شبکه با داشتن ابزار های تحلیل تکنیکال اقدام به بررسی ارزهای دیجیتال مورد نظر خود کنید. همچنین برخی از بزرگان معامله گر با استفاده از این پلتفرم نکات مهم معامله کردن را در اختیار تریدر های دیگر قرار می دهند.

پلتفرم TradingView

پلتفرم Covesting

این برنامه مبتنی بر شبکه ی بلاک چین و همچنین برخی از قرارداد های هوشمند بوده که تریدر های تازه کار با استفاده از آن می توانند با تریدر های حرفه ای تعامل برقرار کرده و از بازار کریپتوکارنسی سود بدست آورند.

پلتفرم Covesting

جمع بندی درباره سوشال تریدینگ

امروزه یکی از داغ ترین مشاغل در تمام دنیا ارزهای دیجیتال و یا فارکس و… می باشد که بسیاری از افراد بدون داشتن دانش کافی به این نوع از بازار ها ورود می کنند و دچار ضرر های بسیار زیادی می شوند. چراکه برای انجام معاملات علاوه بر داشتن دانش تکنیکال و فاندامنتال بهتر است با تریدر های حرفه ای در ارتباط بود. تا بتوانید از تجربه ی آنها برای رسیدن به سود استفاده کنید. برای برقرای این ارتباط شما می توانید با استفاده از سوشال تریدینگ به برقرای این ارتباط با معامله گر های حرفه ای بپردازید. همچنین می توانید برای خرید ارزهای دیجیتال و یا خرید ووچر پرفکت مانی به صرافی آنلاین اکسچنجر پرو مراجعه نمایید.

سوالات متداول

بهترین سوشال تریدینگ در ایران کدام پلتفرم می باشد؟
شبکه تریدینگ ویو در ایران به دلیل اطلاعات بسیار مفید و ابزار هایی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد از طرفداران بسیار زیادی بهره مند می باشد.
آیا می توان تنها با دانش دیگر تحلیلگران اقدام به انجام معامله کرد؟
خیر شما باید حتما همواره خود در حال آموختن بوده و از معاملات دیگر تریدر ها تنها در جهت الگو گرفتن و آموزش استفاده کنید.
آیا داشتن دانش فاندامنتال به تنهایی می تواند موجب کسب درآمد برای تریدرها شود؟
خیر شما باید علاوه بر فاندامنتال با دانش تکنیکال و استفاده از ابزار های معاملاتی آشنا باشید تا بتوانید به تحلیل روند بازار بپردازید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها