آموزش فروش nft در تراست ولت

اکسچنجر » آموزش فروش nft در تراست ولت
فروش nft در تراست ولت
تعداد بازدید : 3940

NFT چیست؟

در ادادمه مقالات آموزشی خرید پرفکت مانی به مقاله nft می رسیم. NFTها پول‌های دیجیتال غیرقابل تعویض هستند که عمدتاً با نام‌های ERC721، ERC1155 در Ethereum، BEP721 و BEP1155 به عنوان NFT در BSC شناخته می‌شوند که یا منحصر به فرد هستند یا از نظر کمیت محدود هستند. NFT ها مانند پول‌های رایج قدیمی هستند اما فقط به شکل دیجیتالی منحصر به فرد تبدیل شده‌اند. غیر قابل تعویض بوده و با استفاده از رمزنگاری ایمن شده‌اند. معمولاً کلکسیون‌های کریپتو به عنوان اشیایی واقعی مانند حیوانات خانگی یا آواتار نشان داده می‌شوند. هر توکن دارای تغییراتی در ویژگی‌های خاص است و محدودیت‌هایی برای تعداد توکن‌هایی که می‌توان تولید کرد وجود دارد. در این مقاله از سایت اکسچنجر با آموزش فروش nft در تراست ولت با ما همراه باشید.

NFT کجا ذخیره می‌شوند؟

NFT در کیف‌های پول ذخیره می‌شوند. یکی از کیف‌های پول رایج برای نگهداری NFT تراست ولت است. Trust Wallet راه آسانی برای ذخیره و دسترسی به کلکسیون‌های رمزنگاری شما در اتریوم و BSC  است که اطمینان خاطر و امنیت بالایی دارد. کلکسیون‌های رمزنگاری بر روی بلاک چین ایمن شده و با یک آدرس عمومی نشان داده می‌شوند. در چند سال گذشته، نسخه‌های مختلفی از مجموعه‌های رمزنگاری مانند CryptoPunks، CryptoKitties، Decentraland، Axies و موارد دیگر را دیده‌ایم که بسیار محبوب شده‌اند. ان اف تی در بلاک چین‌هایی مانند اتریوم ETH و اسمارت چین BNB پشتیبانی می‌شود.

آموزش فروش NFT در تراست ولت

برای فروش NFT در تراست ولت کافی است بازار فروش خود را انتخاب کنید و برای استفاده از تراست ولت 3 مرحله زیر را انجام بدهید:

  • کیف پول تراست ولت را دانلود کنید.
  • ثبت نام و افتتاح حساب کاربری
  • سپرده گذاری یا خرید رمز ارز انجام دهید.

تراست ولت محیط کاربری ساده‌ای دارد و دسترسی به برنامه‌های آن بسیار ساده است. کیف پول تراست ولت صرفا برای گوشی‌های هوشمند وجود دارند و نمی‌توان از آن روی سایر پلتفرم ها استفاده نمود. اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید، می‌توانید مستقیماً از طریق DApp به OpenSea دسترسی داشته باشید. ما در این قسمت مراحل استفاده از تراست ولت را برای کاربران IOS درج کرده‌ایم. کاربران گوشی‌های تلفن همراه نیز می‌توانند به سادگی مشابه کاربران IOS آن را برای خود نصب و راه‌اندازی کنند. WalletConnect برای اتصال Trust Wallet شما به سایت استفاده خواهد شد.

  • به OpenSea متصل شوید

مرورگر موبایل خود را باز کنید و به https://opensea.io بروید 111. روی دکمه Menu که 3 خط در گوشه بالا سمت راست است ضربه بزنید. سپس، روی دکمه ای که می گوید Connect Wallet ضربه بزنید.

آموزش فروش nft در تراست ولت
فروش nft در تراست ولت
  • برنامه Trust Wallet را راه اندازی کنید.

گزینه WalletConnect را انتخاب کنید، سپس روی Trust ضربه بزنید . با این کار برنامه Trust Wallet راه اندازی می‌شود ، روی Connect ضربه بزنید . با ضربه زدن روی تایید ، با کیف پول خود وارد شوید .

  • برای فروش ان اف تی نیز مراحل زیر را انجام بدهید:

NFT را انتخاب کنید. به نمایه خود دسترسی پیدا کنید و به دنبال NFT مورد نظر خود بگردید. روی Sell ضربه بزنید تا کالای برای فروش فهرست شود.

  • سپس قیمت را تعیین کنید.

یکی از گزینه‌های قیمت ثابت یا حراج به موقع را انتخاب کنید. برای این راهنما، قیمت ثابت 0.1 ETH را تعیین کرده ایم. پس از انجام این کار، روی Complete listing ضربه بزنید.

  • کیف پول را راه‌اندازی کنید.

قبل از اینکه بتوانید آیتم را پست کنید، باید کیف پول را مقداردهی اولیه کنید. این به مقداری ETH برای ادامه نیاز دارد. تراکنش را در برنامه Trust Wallet تأیید کنید.

شما با موفقیت NFT خود را برای فروش فهرست کرده اید. لیست شما تا زمانی که شخصی NFT را خریداری نکند، لیست را لغو کنید. تا زمانی که تایمر منقضی شود فعال باقی خواهد ماند.

سخن نهایی

در این مطلب به توضیحی درباره آموزش فروش nft در تراست ولت پرداختیم. با این توضیحات در این مطلب می توانید به سهولت و با کمترین خطر ممکن فروش nft در ولت خود بپردازید.

سوالات متداول آموزش فروش nft در تراست ولت
  1. NFT چقدر به فروش می‌رسد؟
    قیمت متوسط ​​یک NFT بسته به کمیابی، کاربرد و محبوبیت آن می تواند از 100 تا 1400 دلار متغیر باشد. علاوه بر این، نوسانات در ارزش رمزارز اصلی ممکن است بر قیمت یک توکن غیر قابل تعویض تأثیر بگذارد. (به عنوان مثال، افزایش قیمت اتریوم ممکن است باعث افزایش قیمت NFT های مبتنی بر اتریوم شود).
  2. آیا فروش NFT هزینه دارد؟
    این به پلتفرمی که انتخاب می کنید بستگی دارد. با بازارهای NFT، می‌توانید دارایی دیجیتال خود را برای فروش بدون پرداخت هیچ چیزی فهرست کنید، اگرچه آنها برای هر تراکنشی که از طریق وب‌سایتشان انجام می‌شود، کارمزد 2 تا 2.5 درصد دریافت می‌کنند. اگر ترجیح می‌دهید از هزینه‌های تراکنش اجتناب کنید، Shopify راهی برای فروش NFT و پرداخت هیچ هزینه‌ای با Shopify Payments، که درگاه پرداخت خود شرکت است، ارائه می‌کند.
  3. آیا می توانم یک NFT را به صورت نقدی بفروشم؟
    بسته به ترجیح خود می توانید NFT های خود را به پول یا ارز دیجیتال بفروشید. اما به خاطر داشته باشید که انتقال توکن در بلاک چین ثبت می‌شود تا منعکس کننده تغییر در مالکیت دارایی باشد.

4/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها