رشد بایننس کوین تا کجا ادامه دارد؟

اکسچنجر » رشد بایننس کوین تا کجا ادامه دارد؟
رشد بایننس کوین
تعداد بازدید : 304

بایننس کوین (BNB) از زمان عرضه ساده خود در تابستان 2017 راه طولانی را پیموده است. این سکه به طور خاص برای استفاده در اکوسیستم بایننس توسعه و طراحی شده است و تخفیف هایی را برای تشویق استفاده از آن ارائه می دهد. تمام سکه‌ها قبل از عرضه اولیه سکه، با قیمت 0.10 دلار به ازای هر BNB، از قبل استخراج شده بودند. خرید بایننس کوین هم مانند سایر ارزهای دیجیتال با استقبال و چالش های خاص خود روبرو می باشد. ما در این مقاله می خواهیم رشد بایننس کوین را بررسی کنیم.

چشم اندازهای بایننس کوین چیست؟

بایننس کوین (BNB) ارز دیجیتال بومی بایننس است. Changpeng Zhao، مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال، راه اندازی آن را در جولای 2017 اعلام کرد. در ابتدا، توکن استاندارد ERC-20 بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شد. با این حال، بعداً صرافی رمزارز BNB را به بلاک چین خود منتقل کرد که کارایی بالایی را نشان داد. تا آوریل 2022، این پلتفرم 1.4 میلیون تراکنش در ثانیه انجام داد که یکی از شاخص های برتر در کل صنعت ارزهای دیجیتال است.

عوامل موثر بر قیمت و رشد بایننس کوین

کارشناسان اتحادیه معامله گران پیش بینی می کنند که قیمت ارزهای دیجیتال رشد کوتاه مدت و بلند مدت خواهد داشت. عواملی که به شدت بر قیمت و رشد بایننس کوین تأثیر می گذارد عبارتند از:

  • سیاست سوزاندن توکن بایننس سه ماهه BNB را می سوزاند. عرضه در حال کاهش است در حالی که تقاضا برای ارز دیجیتال همچنان در حال افزایش است.
  • شرط بندی بایننس کوین از الگوریتم Proof-of-Stake استفاده می کند. این به دارندگان ارز دیجیتال اجازه می‌دهد تا آن را برای یک دوره زمانی خاص «انجماد» کنند و پس از انقضای دوره «انجماد» سود دریافت کنند. استیکینگ مدل امیدوارکننده‌ای است و قیمت ارزهای دیجیتالی که از الگوریتم PoS استفاده می‌کنند همچنان افزایش می‌یابد.
  •  اخبار. قیمت بایننس کوین به شدت به اخبار بستگی دارد. اخبار مثبت باعث رشد قیمت می شود.
  • کاربرد انبوه بایننس کوین نه تنها برای تراکنش های داخل بایننس، بلکه فراتر از صرافی ارزهای دیجیتال استفاده می شود. به عنوان مثال، از توکن ها می توان برای خرید آنلاین و آفلاین، رزرو بلیط هواپیما و کمک های خیریه استفاده کرد.
  • با در نظر گرفتن این عوامل، کارشناسان TU انتظار دارند که قیمت ارزهای دیجیتال رشد کند. طبق پیش بینی های کارشناسان، BNB ممکن است در اوایل سال 2023 به بالاترین حد خود برسد و به 685 دلار برسد. تا سال 2030، قیمت دارایی کریپتو ممکن است به 2488 دلار برسد. رشد بایننس کوین تا سال 2023 به حدی بالای خود خواهد رسید.
قیمت بایننس کوین
پیش بینی رشد بایننس کوین

عقب نشینی بایننس کوین در فروش ارزهای دیجیتال

نمودار بایننس کوین نشان می دهد که قیمت در سال 2021 از 37.91 دلار در ابتدای سال به بالاترین رقم تاریخ 690.93 دلار در 10 می افزایش یافت. سال را با 511.71 دلار به پایان رساند که 1268.9 درصد افزایش یافت. اما قیمت در 24 ژانویه 2022 به 371.37 دلار کاهش یافت و در 24 فوریه به 361.23 دلار کاهش یافت و مطابق با بازارهای گسترده تر ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین (BTC) بود.

قیمت BNB نوسان باقی مانده است در واقع رشد بایننس کوین متوقف شده بود و در اول مارس به بالاترین سطح 408.48 دلار رسید و در 14 مارس به 360.30 دلار کاهش یافت و سپس با سایر ارزهای دیجیتال روند صعودی را طی کرد و در 5 آوریل به 459.81 دلار رسید.

اما BNB سپس کاهش یافت و در 12 مه به 216.36 دلار سقوط کرد زیرا بازارهای ارزهای دیجیتال به شدت فروختند. قیمت در 25 می به 336.67 دلار رسید اما متعاقباً دوباره عقب نشینی کرد.

کاهش قیمت بایننس کوین
افت قیمت و عقب نشینی بایننس کوین

همانطور که بلومبرگ به نقل از منابع محرمانه گزارش داد، در 6 ژوئن، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تحقیقاتی را در مورد اینکه آیا عرضه اولیه سکه (ICO) بایننس از توکن بایننس (BNB) آن در سال 2017 یک پیشنهاد امنیتی ثبت نشده بود، آغاز کرد.

در پاسخ به این اتهامات، سخنگوی بایننس از طریق ایمیل به CoinDesk گفت: «از آنجایی که صنعت با سرعتی سریع رشد کرده است، ما با جدیت در تلاش برای آموزش و کمک به مجریان قانون و تنظیم‌کننده‌ها در ایالات متحده و بین‌المللی بوده‌ایم، در حالی که به قوانین جدید نیز پایبند هستیم. ما به تمام الزامات تعیین شده توسط تنظیم کننده ها ادامه خواهیم داد.”

توکن بایننس کوین و انتشار اخبار

انتشار این اخبار روی رشد بایننس کوین اثر گذار بود. توکن BNB با انتشار اخبار 4 درصد سقوط کرد و در 15 ژوئن برای مدت کوتاهی به زیر 200 دلار سقوط کرد. در 16 ژوئن، قیمت به 222.83 دلار بازگشت. دو روز بعد، BNB به پایین ترین سطح خود یعنی 186.22 دلار سقوط کرد، اما از آن زمان در حال افزایش بوده است.

سوالات متدوال

  1. بایننس چه نوع ارزی است؟
    بایننس کوین (BNB) ارز دیجیتال بومی بایننس است. Changpeng Zhao، مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال، راه اندازی آن را در جولای 2017 اعلام کرد.
  2. اخبار چه تاثیری روی قیمت و رشد بایننس کوین دارد؟
    اخبار. قیمت بایننس کوین به شدت به اخبار بستگی دارد. اخبار مثبت باعث رشد قیمت می شود.
  3. رشد بایننس کوین به بالاترین حد خود تا چه زمانی پیش بینی میشود؟
    طبق پیش بینی های کارشناسان، BNB ممکن است در اوایل سال 2023 به بالاترین حد خود برسد و به 685 دلار برسد. تا سال 2030، قیمت دارایی کریپتو ممکن است به 2488 دلار برسد. رشد بایننس کوین تا سال 2023 به حدی بالای خود خواهد رسید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها