چگونه اقدام به خرید پرفکت مانی با ویزا کارت کنیم؟

اکسچنجر » چگونه اقدام به خرید پرفکت مانی با ویزا کارت کنیم؟
خرید پرفکت مانی با ویزا کارت
تعداد بازدید : 189

خرید پرفکت مانی با ویزا کارت به دلایل مختلفی می تواند از اولویت های افراد باشد. می دانیم که ایرانیان در شرایط مختلفی به دلیل تحریم دچار مشکل برای انجام خدمات پرداخت هستند. استفاده از ویزا کارت در کشورهای خارجی هم می تواند با موانعی مواجهتان کند. این سرویس معروف اما در ایران قابلیت استفاده ندارد. اگر می خواهید از حساب خود در ویزا کارت برای پرداخت داخل ایران استفاده کنید، یکی از روش ها خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و سپس تبدیل آن داخل ایران است. در این مقاله تلاش می کنیم شما را با یکی از روش های مرسوم برای خرید پرفکت مانی آشنا سازیم. در وب سایت اکسچنجر پرو شما قادرید با سرعت بالا پرفکت مانی خود را به بهترین قیمت به فروش برسانید.

مراحل و جزئیات خرید پرفکت مانی با ویزا کارت

یکی از سایت های معروف در زمینه تبدیل شارژ ویزا کارت به پرفکت مانی Luna exchange است. در این سایت شما می توانید با وارد کردن اطلاعات ویزا کارت خود اقدام به شارژ پرفکت مانی کنید. اگر دارای یک اکانت معتبر ویزا کارت هستید، این خرید اینترنتی را می توانید داخل کشور نیز به ثمر برسانید. البته باید توجه داشت که در این صورت نباید از آی پی آدرس ایران استفاده کرد. شما با وصل شدن به یک وی پی ان (ترجیحا آی پی ثابت) می توانید از خدمات اینترنتی ویزا کارت حتی داخل ایران هم استفاده کنید.

ویزا کارت چیست؟

ویزا کارت یکی از انواع روش های ذخیره و پرداخت پول می باشد که در طیف وسیعی از کشور های جهان قابلیت استفاده را دارد. شما می توانید با استفاده از ویزا کارت خرید اینترنتی انجام دهید، از پوز ها استفاده کنید و خرید به صورت حضوری داشته باشید، از دستگاه خود پرداز وجه نقد دریافت کنید، پرداخت در محیط فروشگاه های اپلیکیشن داشته باشید یا هزینه آزمون های بین المللی و خدمات کنسولگری را پرداخت کنید. ویزا کارت تقریبا در همه ی کشورهایی که احتمالا مورد نظر شما هستند قابلیت استفاده دارد. البته در ایران شما به دلیل وجود تحریم ها قادر به استفاده مستقیم از ویزا کار نیستید.

از ویزا کارت می توان برای وصل شدن به شبکه های پرداخت دیگر هم استفاده کرد. مثلا شبکه پرداخت پی پل یکی از آن هاست. احتمالا شما هم در اینترنت، یوتیوب یا دیگر سایت های استریم نام پی پل را شنیده باشید. افراد با ایجاد یک حساب کاربری پی پل و معرفی آن به دیگران، می توانند کمک های مالی دریافت کنند یا انتقال وجه خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

ویزا کارت چیست
ویزا کارت

چرا باید مبلغی را از ویزا کارت به پرفکت مانی منتقل کنیم

همان طور که گفته شد ویزا کارت در ایران تحت عنوان تحریم قابلیت استفاده ندارد. در صورتی که شما ساکن خارج از کشور می باشید و از خدمات ویزا کارت استفاده می کنید، یکی از روش ها برای انتقال پول به ایران استفاده از پرفکت مانی است. در وب سایت اکسچنجر پرو شما می توانید هر مقدار ارز خارجی در حساب پرفکت مانی خود را به سرعت به فروش برسانید. اگر قصد دارید که به ایران سفر کنید اما به خاطر تحریم ویزا کارت دچار مشکل برای پرداخت درون کشور هستید، یکی از روش ها شارژ حساب پرفکت مانی و تبدیل آن به پول داخل کشور است.

چگونه با ویزا کارت اقدام به پرداخت پول کنیم؟

همان طور که بالاتر توضیح دادیم، ویزا کارت داخل ایران تحریم است و شما نمی توانید به صورت مستقیم با آن اقدام به خرید و فروش کنید. با این حال یکی از روش های جالب برای انتقال پول ویزا کارت داخل کشور به صورت زیر است:

  1. ابتدا مقدار پول مدنظر خود را به صورت شارژ حساب پرفکت مانی در بیاورید. شما می توانید در سایت اکسچنجر به سادگی یک اکانت پرفکت مانی ایجاد کنید یا طبق دستورالعمل های موجود در اینترنت پیش بروید.
  2. شارژ پرفکت مانی خود را با سرعت و بهترین قیمت ممکن در سایت اکسچنجر پرو تبدیل به ریال کنید. این به شما کمک می کند که اگر ساکن خارج از کشور هستید و روش خوبی برای انتقال پول در ایران نمی دانید، با چند کلیلک در اینترنت پول خود را به داخل کشور منتقل کنید.
خرید با استفاده از ویزا کارت
خرید بین المللی با ویزا کارت

جمع بندی

پرفکت مانی یکی از روش های محبوب برای پراخت های بین المللی می باشد. این روش پرداخت در ایران هم محبوبیت زیادی دارد و افراد برای دریافت دستمزد خارجی یا خرید ارز دیجیتال از آن استفاده می کنند. در وب سایت اکسچنجر پرو ما انواع خدمات مربوط به این روش پرداخت را ارائه می کنیم. ایرانیان خارج از کشور معمولا برای انجام کارهای مالی خود از کارت های اعتباری استفاده می کنند. با این حال به دلیل تحریم امکان استفاده از آن ها داخل کشور وجود ندارد. این باعث می شود که شما نتوانید موقع سفر به ایران از پول خود در ویزا کارت استفاده کنید. اما همان طور که توضیح دادیم یک روش میانبر برای برداشت پول داخل کشور از ویزا کارت تبدیل آن به شارژ پرفکت مانی و فروش این شارژ به صورت ریال داخل کشور است. در اصل معامله شارژ پرفکت مانی داخل ایران به دلایلی که عرض شد کاری آسان محسوب می شود.

سوالات متداول خرید پرفکت مانی با ویزا کارت

چرا باید ارز خود را به شارژ پرفکت مانی تبدیل کنیم؟
شما می توانید از شارژ پرفکت مانی برای پرداخت های بین المللی استفاده کنید. از پرفکت مانی می شود برای خرید ارز دیجیتال هم استفاده کرد. شارژ این کیف پول را می توان در سایت های داخلی مثل اکسچنجر پرو به فروش رساند و معادل ریالی را دریافت کرد.

ویزا کارت چیست؟
ویزا کارت یک روش پرداخت معتبر شبیه کارت بانکی می باشد. البته این سرویس داخل ایران تحریم است و ایرانی های خارج از کشور هم به سادگی نمی توانند از خدمات آن استفاده کنند و حتما باید مراحل قانونی مثل شهروندی را طی کنند.

خرید پرفکت مانی با ویزا کارت چگونه صورت می گیرد؟
ابتدا به سایت لونا اکسچنجر که یک سایت خارجی و معتبر برای پرداخت بین المللی است مراجعه کنید. سپس به این آدرس www.alphachanger.com/order/credit-card-to-pm بروید. نام و آدرس ویزا کارت خود و باقی اطلاعات را پر کنید و ثبت سفارش را به پایان برسانید.

چگونه پول خود را از خارج از ایران به داخل منتقل کنیم؟
یکی از روش های میانبر برای وارد کردن ارز خارجی به داخل تبدیل آن به شارژ پرفکت مانی و فروش آن داخل کشور است. پرفکت مانی داخل ایران استفاده کننده های زیادی دارد و به دلیل محدودیت ها کمتر نسبت به دیگر روش های بین المللی یک راه محبوب بین شهروندان است.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها