اعتبار بین المللی پرفکت مانی چه قدر است؟

اکسچنجر » اعتبار بین المللی پرفکت مانی چه قدر است؟
اعتبار بین المللی پرفکت مانی
تعداد بازدید : 188

شما به عنوان یک فریلنسر در بازار کار جهانی یا معامله گر ارز دیجیتال در صرافی های خارجی کریپتو، همیشه به دنبال انتقال پول خود به داخل کشور یا حداقل نگهداری امن از آن ها در یک حساب مشخص هستید. انتقال پول به داخل ایران به دلیل تحریم ها دچار سختی های بسیاریست که همه از آن آگاه می باشیم. روش های خاصی در بازار وجود دارد اما همگی دارای کارمزد های بالا و البته ریسک های جدی می باشد. اما خیلی وقت است که چنین مشکلی در دنیای مجازی، یک راه حل در دنیای مجازی پیدا کرده.

حساب های بدون احراز هویت حکومتی. این حساب ها در سایت های مختلفی بدون درخواست اطلاعات هویتی و محل زندگی، به شما اکانتی برای تراکنش یا دریافت پول اهدا می کند. پرفکت مانی یکی از همین ارائه دهندگان خدمات پولی است که برای استفاده از آن نیازی به ثبت نام های پر دردسر و البته تحریم شده ندارید. اما برای شمایی که در این بازار به تازگی ورود کرده اید: به نظرتان اعتبار بین المللی پرفکت مانی چه قدر است؟

اولین نکاتی که باید راجع پرفکت مانی بدانید

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین المللی می باشد. برای درکت اعتبار بین المللی پرفکت مانی مهم است که بدانیم این سیستم در کجا بنا شده است. مقر اصلی این سازمان غیر دولتی در کشور پاناماست. اما چرا این کشور؟ نکته مهم در این است که کشورهای کوچک به دلیل نداشتن منابع و امکانات اقتصادی، همواره برای تامین نیاز های مالی خود، آزادی های بیشتری برای تبادلات مالی ایجاد می کنند. از طرفی تحریم ها و قوانین جهانی در این سیستم ها راحتتر دور زده می شود. به همین دلیل مبدعان پرفکت مانی تصمیم به آغاز کار در این کشور را گرفتند. البته بخش اعظمی از کل این سیستم به صورت مجازی در محیط اینترنت به زندگی ادامه می دهد. با این حال همین آزادی های بیشتر باعث شده که بدون تحریم کاربران ایرانی به کار خود رد سطح بین المللی ادامه دهد.

اعتبار بین المللی پرفکت مانی به قدریست که شما می توانید در صرافی های مجازی ایران هم به راحتی شارژ این کیف پول را تبدیل کنید. مثلا گروه اکسچنجر پرو در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت آماده است شارژ پرفکت مانی شما را تبدیل کند.

در سایت های مختلفی شما درگاه های پرداخت بر اساس پرفکت مانی مشاهده خواهید کرد. از طرف دیگر در این حساب شما به راحتی می توانید ارز خود را به کریپتو کارنسی معروف، بیت کوین تبدیل کنید.

پاناما محل وقوع پرفکت مانی
مقر اصلی پرفکت مانی پاناماست

احراز هویت در جریان ساخت اکانت پرفکت مانی

پرفکت مانی نیاز به احراز هویت پیچیده ای ندارد. حتی از جایی به بعد برای تراکنش داشتن هم کافیست از کلید های خود آگاهی داشته باشید. به همین دلیل احراز هویت پرفکت مانی اصلا سخت نیست. البته با توجه به ردیابی آی پی آدرس های ایرانی، کاربران برای ورود به این سایت و انجام تراکنش از ابزار تغییر آدرس استفاده می کنند.

انواع حساب های کاربری با توجه به اعتبار بین المللی پرفکت مانی

حساب های کاربری در پرفکت مانی بر اساس اعتبار و کارمزد به چند دسته تقسیم می شوند:

  • حساب کاربری معمولی اولین نوع اکانتی است که شما در پرفکت مانی خواهید داشت. این اکانت به نسبت انواع دیگر کارمزد پرداخت بیشتری دارد. البته این حساب را می شود بدون احراز هویت هم ایجاد کرد که در این حالت باز کارمزد بیشتری برای تراکنش خواهید پرداخت ( نیم درصد در مقابل ۱.۹۹ درصد)
  • حساب کاربری مخصوص یا پریمیوم. این حساب از اعتبار بیشتری برخوردار است. برای تبدیل اکانت نرمال و احراز هویت شده خود به پریمیوم باید حد مشخصی از تراکنش به صورت ارز واقعی یا دیجیتال داشته باشید. کارمزد این حساب کمتر از حالت قبلی می باشد.
  • مورد مهم دیگر احتمالا برای افرادی که کسب و کار مجازی دارند آشناتر باشد. این حساب مخصوص دریافت پول در خرید و فروش های اینترنتی و درگاه پرداخت است. اگر سایتی دارید که مشتریان خارجی به آن سر می زنند، با اکانت Perfect money Partner درگاه پرداخت برای خود داشته باشید. به دلیل زیاد بودن تراکنش ها این نوع حساب کمترین کارمزد ممکن را دارد. در صورتی که فریلنسر بین المللی هستید و افراد زیادی برایتان ارز و کریپتو ارسال می کنند داشتن چنین اکانتی کمک بزرگیست.

در چه زمینه هایی می توان با اکانت پرفکت مانی تراکنش داشت؟

پرفکت مانی چهار نوع خدمت را ارائه می دهد. خرید و فروش طلا، دلار، یورو و بیت کوین انواع خدماتیست که توسط این سیستم پشتیبانی می شود. اعتبار بین المللی پرفکت مانی هم دقیقا به این دلیل بالاست. فرقی ندارد که شما اهل فلزات گرانبها باشید یا به بیت کوین علاقه دارید یا فقط می خواهید پول نقد نگه دارید، همه در پرفکت مانی جای خود را دارند.

انتقال این اعتبارات به داخل ایران هم آسان می باشد. به راحتی به سایت اکسچنجر پرو سر بزنید و شارژ خود را به فروش رسانید. در اکسچنجر ما به سرعت با بهترین قیمت خرید پرفکت مانی را دریافت خواهید کرد.

یکی دیگر از خدمات پرفکت مانی، فروش ووچر است. ووچر پرفکت مانی یک سری مشخصات دیجیتال است که برای خرید از درگاه های مخصوص بدون رجوع به حساب کاربری استفاده می شود. این خدمت شبیه کارت های هدیه می باشد که مقداری پول در آن ها ذخیره شده و برای استفاده فقط نیاز به کد های امنیتی دارد. ووچر پرفکت مانی از آن جهت خاص می باشد که غیر قابل هک می باشند. کد های ووچر از طریق الگوریتم های خاصی تولید می شوند که امکان به خطر افتادنشان را به صفر می رساند. به همین دلیل ووچر از اعتبار بین المللی بالایی برخوردار می باشد.

خرید طلا در پرفکت مانی
خرید طلا در پرفکت مانی

مقایسه ای بین اعتبار بین المللی پرفکت مانی و دیگر روش های پرداخت مجازی

در فضای مجازی روش های پرداخت بین المللی زیادی وجود دارند. بعضی از آن ها را می توان بدون احراز هویت مورد استفاده قرار داد. در طرف دیگر معروف ترین ها هنوز به احراز هویت کردن های خاصی نیاز دارند. مثلا برای داشتن اکانت پی پل، در صورتی که در ایران زندگی می کنید، باید از یک آشنا در خارج از کشور کمک بگیرید چون این سرویس محدودیت های زیادی برای ایرانیان داخل کشور دارد. از این جهت است که پرفکت مانی را ترجیح می دهیم. شما علاوه بر اینکه می دانید اعتبار بین المللی پرفکت مانی بالاست، برای استفاده از آن تحت تاثیر بسیاری از تحریم ها قرار نمی گیرید.

جمع بندی

پرفکت مانی در حال حاضر یکی از بهترین های لیست سرویس دهندگان خدمات پرداخت است. مخصوصا برای ایرانیان که تحت تاثیر تحریم ها امکان استفاده از سرویس های دیگر را ندارند. پرفکت مانی در چهار زمینه طلا، دلار، یورو و بیت کوین امکان ذخیره یا پرداخت پول ایجاد کرده است. ووچر پرفکت مانی از طرف دیگر به دلیل غیر قابل هک بودن از اعتبار بین المللی بالایی برخوردار است. شما بدون احراز هویت می توانید از اکانت پرفکت مانی خود بهره ببرید. با این حال با انجام یک احراز هویت ساده، کارمزد تراکنش های خود را به طرز محسوسی کاهش می دهید. بالا بودن اعتبار بین المللی پرفکت مانی در کنار آسان بودن استفاده، خیلی ها را به سمت آن سوق داده است.

سوالات متداول اعتبار پرفکت مانی

حساب Perfect money Partner چگونه است؟
با داشتن این نوع اکانت شما قادرید درگاه پرداخت برای خودتان داشته باشید. حساب پارتنر کمترین کارمزد تراکنش بین انواع دیگر حساب کاربری را دارد.

احراز هویت حساب پرفکت مانی معمولی چه سودی دارد؟
بدون احراز هویت هم می شود در پرفکت مانی تراکنش داشت. با این حال کارمزد در حالت احراز شده ۰.۵ درصد می باشد اما در حالت بدون احراز هویت ۱.۹۹ درصد است.

باید چه قدر تراکنش در حساب معمولی داشت برای تبدیل آن به حساب پریمیوم؟
به طور کلی با داشتن ۱۰۰۰۰۰ دلار تراکنش (انواع اموال) شما می تواند حساب خود را به پریمیوم تبدیل کنید.

موقعیت جغرافیایی پرفکت مانی کجاست؟
این شرکت در کشور پاناما ثبت شده است. البته بخش اعظمی از خدمات این شرکت به صورت مجازی سرتاسر دنیا ارائه می شود.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها