پرداخت با ارز های دیجیتال موقع سفر

اکسچنجر » پرداخت با ارز های دیجیتال موقع سفر
خرید و فروش ارز دیجیتال موقع سفر
تعداد بازدید : 189

امروزه خرید و فروش کریپتو به یک فعالیت اقتصادی معمولی تبدیل شده است. مانند صرافی های قدیمی که جایگاه مهمی در اقتصاد جهان داشته اند، صرافی های ارز دیجیتال هم خدمات زیادی ارائه می دهند. این صرافی ها و استفاده از ارز دیجیتال توانسته نقش خود در گسترش توریسم را اثبات کند. با توجه به همه گیری کریپتو کارنسی در جهان، پرداخت با ارز های دیجیتال کار آسان و البته هیجان انگیزی می باشد. در این مقاله تلاش می کنیم بهترین روش ها برای خرید خدمات و کالا در حین سفر با استفاده از کریپتو را به شما معرفی کنیم. مهمترین آن ها مربوط به خرید خدمات اقامت و تبدیل پول است.

بهترین روش های پرداخت با ارز دیجیتال

گفتیم که با ارز های دیجیتال می شود طیف وسیعی از خدمات مالی را دریافت کرد. شاید در بعضی کشورهای جهان این ارز ها را بشود به راحتی دلار و یورو تبدیل به کالا یا خدمات کرد. به هر نحو خوب است که پیش از سفر به هر کشوری اطلاعاتی راجع قوانین مربوط به پرداخت با ارز های دیجیتال در آن کشور کسب کنید. این اطلاعات کمک می کند که بدون تاثیر گرفتن از تحریم های اقتصادی یا محدودیت انتقال ارز از کشور، سفر پر پولی داشته باشید.

رزرو اتاق هتل و اقامت گاه

یکی از کارهای جذاب با پرداخت از طریق ارز های دیجیتال، خرید خدمات اقامتی است. شما می توانید در سایت های مخصوص اقدام به رزرو هتل کنید یا از خانه های اجاره ای استفاده کنید. همان طور که می دانید کریپتو کارنسی در بسیاری از کشور ها دارای ارزش و کاربرد است. مثلا یکی از کشور های اصلی به عنوان مقصد گردشگری، ترکیه است. در این کشور می توان صرافی های ارز دیجیتال زیادی به دست آورد.

پرداخت هزینه هتل با استفاده از ارز های دیجیتال

همچنین یک سایت معروف وجود دارد که به صورت مستقیم به شما در رزرو اتاق هتل کمک می کند. وب سایت Travala.com برای اجاره میلیون ها ملک در سراسر دنیا آماده شده است. توکن بومی این بلاک چین آوا یا همان AVA نام دارد. به جز این سایت، کشور امارات هم وعده هایی برای آینده استفاده از ارز دیجیتال ارائه کرده است.

تبدیل ارز دیجیتال به پول های محلی

یکی از ابزار کاربردی برای استفاده از ارز های دیجیتال، coinmap است. این برنامه به شما کمک می کند که نزدیک ترین فروشگاه هایی که از کریپتو پشتیبانی می کنند را پیدا کنید. این ابزار چیزی شبیه گوگل مپ است که جایگاه رستوران ها و فروشگاه های مختلف را برایتان مشخص می کند. این ابزار علاوه بر مکان فروشگاه، امکان استفاده از ارز دیجیتال را هم به شما اعلام می کند.

از طرفی صرافی های بومی زیادی در کشور های مختلف تاسیس شده اند. به هر جا که سفر کردید، با یک جست و جوی ساده می توانید صرافی های بومی که خدمات پرداخت با ارز دیجیتال را ارائه می دهند پیدا کنید. به طور کلی تبدیل ارز های دیجیتال معروف مثل بیت کوین و اتریوم به پول نقد کار دشواری نیست.

البته همان طور که قبلا گفتیم، مهم است که قبل از حساب باز کردن روی خرید و فروش ارز دیجیتال در کشور های دیگر، مطالعه ای در مورد قوانین کریپتو در آن کشور ها داشته باشید.

خرید اینترنتی از سایت های مرتبط

بعضی سایت ها هم به صورت مستقیم با ارز دیجیتال به شما کالا می فروشند. احتمالا بتوانید آن ها را در کشور های مختلف با یک جست و جوی بومی در اینترنت پیدا کنید. امروزه ارزش بازار کریپتو به میلیارد ها دلار می رسد. مثل کشور ما که پر از تریدر ارز دیجیتال است، در کشور های دیگر دنیا هم می توان معامله گران ارز دیجیتال را پیدا کرد.

تبدیل ارز دیجیتال موقع سفر

جمع بندی

ارز دیجیتال بخش مهمی از اقتصاد این روز های جهان را تشکیل می دهد. به دلیل ساده بودن معامله با آن ها، پرداخت با ارز دیجیتال هم کار آسانی است. روش های آسان معمولا خیلی سریع در جهان پخش می شوند. همین عامل باعث شده که استفاده از ارز دیجیتال در توریسم و گردشگری نقش جدی پیدا کند. شما می توانید قبل از سفر به هر کشوری یک مطالعه راجع قوانین آن کشور برای ارز دیجیتال داشته باشید.

کیف پول های دیجیتال توسط دولت ها ردیابی نمی شود. به همین خاطر نگرانی تحریم و محدودیت های خروج ارز از کشور را نخواهید داشت. سایت های مختلفی در اینترنت برای پرداخت هزینه بلیط، هتل و تهیه پول بومی وجود دارند.

سوالات متداول پرداخت با ارز های دیجیتال موقع سفر

آیا می توان ارز دیجیتال را در خارج از ایران خرج کرد؟
بله. امروزه ارز های دیجیتال در سراسر دنیا شناخته شده هستند. صرافی های دیجیتال و حقیقی زیادی در کشور های مختلف برای تبدیل کریپتو به پول بومی وجود دارند.

در چه سایت هایی می شود با کریپتو کارنسی هزینه هتل را پرداخت کرد؟
یکی از سایت های معروف در این زمینه، Travala است. در این سایت می توانید از بین بیشتر از دو میلیون ملک و اتاق یکی را انتخاب کنید.

چگونه هزینه رستوران موقع سفر را با ارز دیجیتال پرداخت کنیم؟
ابزار کاربردی coinmap به شما کمک می کند که در سراسر دنیا، رستوران ها و فروشگاه های مخصوص ارز دیجیتال را پیدا کنید. این برنامه شبیه به گوگل مپ عمل می کند.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها