تا یک سال آینده قیمت دوج کوین چه قدر بیشتر می شود؟

اکسچنجر » تا یک سال آینده قیمت دوج کوین چه قدر بیشتر می شود؟
پیشبینی قیمت دوج کوین
تعداد بازدید : 212

همه می دانیم که پیشبینی کردن در بازار ارز های دیجیتال سختی ها و خطرات خودش را دارد. این قضیه پیچیده تر می شود اگر بخواهیم قیمت میم کوینی مثل دوج کوین را پیشبینی کنیم. به همین دلیل در ابتدای صحبت هم خوانندگان را انظار می دهیم که پیشبینی های قیمت ارز دیجیتال اساسا یک معیار مناسب برای سرمایه گذاری در این بازار نیست. مقاله ما در اصل تلاش می کند در قالب یک پیشبینی از قیمت دوج کوین در آینده میان مدت، در مورد سرگذشت، نظرات افراد دیگر و حوادث پیرامون دوج کوین بیشتر بگوید. دوج به طور قطع معروف ترین میم کوین موجود در بازار است. موجودی که در یک بازه زمانی خیلی ها را به سود قابل توجه رساند اما خیلی سریع هم از قدرتش کاسته شد.

رسانه و بازار پیرامون قیمت دوج کوین

خیلی طبیعی است که رسانه های مختلف جهان هنوز هم در مورد قیمت ارزهای دیجیتال فعالیت کنند. اخیرا خبر مهمی درباره ی قیمت دوج کوین در بین افراد پیچید. این خبر در مورد تلاش های گروهی از وکلا در دادگاه های آمریکا برای شکایت از ایلان ماسک است. همان طور که احتمالا می دانید، قیمت دوج کوین بعد از سال ها حرکت در اعداد پایین، یک روند صعودی شدید در سال ۲۰۲۱ را آغاز کرد. بخش مهمی از این حرکت رو به رشد بعد از حمایت های رسانه ای ایلان ماسک، تاجر و کارخانه دار آمریکایی، به وجود آمد. در جریان این رالی برای قیمت دوج کوین، تا چند روز خیلی ها ثروتمند شدند. با این حال روند ها در بازار ارز دیجیتال با ثبات ترین ها نیستند و قیمت ها بعد از چند ماه شروع به کاهش قابل ملاحظه ای کرد.

قیمت دوج کوین برای سال آینده

قضیه این جاست که گروهی از سرمایه گذاران آمریکایی معتقدند که حمایت های ماسک از این ارز دیجیتال باعث رشد قیمت و ایجاد جوی شد که افراد را به اشتباه سراغ خرید دوج کوین فرستاد. آن ها در حال طرح شکایتی در آمریکا هستند که ایلان ماسک را به عنوان مقصر ضرر و زیان های دوج کوین اعلام می کند. این پرونده هنوز در این کشور در دستور بررسی قرار دارد.

البته نام دوج کوین از این جدیتر به نام ماسک زنجیر شده است. اخیرا روند خرید شرکت توییتر توسط ایلان ماسک به پایان رسیده است. خیلی از تریدرها اعتقاد دارند که ایلان ماسک برای پرداخت های درون اپلیکیشنی توییتر به زودی امکاناتی به نفع دوج ایجاد می کند. به علاوه این، چند هفته پیش دوباره ایلان ماسک یک پیام کوتاه در توییتر خود مبنی بر حمایت هایش از این میم کوین درج کرد. چنین اخباری برای معامله گران بارقه های امیدی برای بهبود قیمت های دوج کوین ایجاد کرده است.

سطوح قیمتی برای میان مدت

گفته می شود که قیمت دوج کوین در میان مدت به هیچ وجه یک رالی مثل پارسال ندارد. خیلی از پیشبینی کننده ها تلاش می کنند اعداد محتاطانه ذکر کنند. این اعداد علاوه بر حفظ آبروی تحلیلگران، سرمایه گذاران خرد را از وسوسه های اشتباه دور می کند.

اول از همه سراغ پیشبینی بدبینانه برای قیمت ها می رویم. گروهی اعتقاد دارند که طی سال آینده، دوج کوین قادر نخواهد بود ارزش کنونی خود را حفظ کند و سطح قیمتی آن حتی به عدد ۰.۰۰۴ هم می رسد.

سطح قیمتی دوج کوین

از طرفی تحلیلگران خوشبین هنوز وجود دارند. یکی از سطوح قیمتی مورد علاقه برای بیشتر آن ها، سطح قیمتی ۰.۱۴ دلار برای سال ۲۰۲۳ است. آن ها فکر می کنند که احتمالا دوج هیچ رالی مثل سال گذشته برای میان مدت ندارد. اگر دوج بتواند یک روند مثبت را آغاز کند، به سطح ۱۳ یا ۱۴ صدم دلار می رسد.

این روند را می توان ادامه داد. پیشبینی های نه چندان دقیق وجود دارند که برای مسیر بلند مدت، هنوز هم ارزش خوبی برای قیمت دوج کوین قائل اند. این تحلیلگران برای سال ۲۰۳۰ قیمتی کمی بالاتر از ۱ دلار در نظر می گیرند. هر چند طبق آنچه گفته شد، این پیشبینی نمی تواند مبنای خرید و فروش دوج باشد.

چه قدر به پیشبینی های دوج کوین اعتماد کنیم؟

بالاتر توضیح دادیم که چگونه حمایت های رسانه ای ماسک از دوج کوین در سال ۲۰۲۱ توانست یک موج بزرگ از انسان های علاقه مند ایجاد کند. متاسفانه این موج خیلی عمیق نبود. این رخداد بعد از سوددهی به گروهی از افراد، یک ضرر جمعی بر سرمایه گذاران خرد تحمیل کرد. البته هنوز هم پیش می آید که ایلان ماسک حمایت هایی را در این زمینه اعلام می کند. با این حال خیلی وقت است که معامله گران حرفه ای متوجه شدند که مسئول پول و سرمایه خودشان هستند. توجه داشته باشید که نباید طبق پیشنهاد های لحظه ای کاری کرد. مثلا حساب رسمی مربوط به دوج کوین، چند وقت پیش در پیامی افراد را از خرید های هیجانی نهی کرد. ما هم در این جا پیشنهاد می کنیم که از آنالیز قیمت ها فقط برای افزایش آگاهی و مطالعه استفاده کنید نه برای اقدام آنی خرید.

جمع بندی

دوج کوین حتما معروف ترین میم کوین حاضر در بین ارز های دیجیتال است. این میم کوین در بازه ای توانست نظر خیلی ها را به خود جلب کند. دوج کوین هنوز هم جزو ۱۵ ارز دیجیتال اول از نظر حجم کل بازار محسوب می شود. قیمت دوج کوین در حال حاضر اصلاح بزرگی را پشت سر گذاشته و ثابت حرکت می کند. همین باعث شده که عده قیمت با روند افزایشی برای آن پیشبینی کنند. خیلی دوج کوین برای میان مدت افزایش بزرگی نخواهد داشت اما تحلیلگران اعتقاد دارند سطح آن می تواند به ۰.۱۴ دلار هم برسد.

سوالات متداول قیمت دوج کوین

دوج کوین چه نوع ارز دیجیتالی است؟
دوج کوین یک نوع میم کوین است که شبکه بلاک چین آن شباهت زیادی به شبکه بیت کوین و البته لایت کوین وجود دارد.

قیمت دوج کوین برای سال ۲۰۲۳ چه قدر می شود؟
بیشتر تحلیلگران سطح قیمتی بین ده تا بیست صدم دلار برای قیمت دوج کوین را پیشنهاد می دهند.

چرا ایلان ماسک از دوج کوین حمایت می کند؟
به نظر می رسد ایلان ماسک برای استفاده از دوج در اپلیکیشن های پرداخت از آن حمایت کرده است. هر چند هنوز نشانه ای از جدی بودن او وجود ندارد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها