خرید اتریوم با پی پل به زودی در متامسک

اکسچنجر » خرید اتریوم با پی پل به زودی در متامسک
خرید اتریوم با پی پل در متامسک
تعداد بازدید : 210

یکی از مانع های مهم سر راه کریپتو، توانایی پرداخت با سرویس های مرسوم مالی است. مثلا سرویس های آنلاین ذخیره پول و پرداخت را در نظر بگیرید. اگر این شرکت ها به کاربران خود اجازه خرید و انتقال پول برای ارز دیجیتال ندهند، شما باید برای هر معامله ی ساده ای چند مرحله جا به جایی پول داشته باشید. اتریوم یکی از معروف ترین ارز های دیجیتال در جهان است. این ارز محبوب، امروزه در رتبه دوم از نظر حجم بازار قرار گرفته است. از طرف دیگر همه سرویس پی پل را می شناسیم. این سرویس یکی از امن ترین روش های آنلاین برای ذخیره و انتقال پول حقیقی می باشد. خیلی از سایت ها و اینفلوئنسر های فضای مجازی، از همین سرویس برای جذب حمایت مالی استفاده می کنند. همین طور افرادی که در فضای مجازی درآمد از سایر کشور ها دارند، عموما پی پل را برای دریافت یا ارسال پول نقد استفاده می کنند. خرید اتریوم با پی پل امکان جدیدی است که در متامسک به وجود آمده.

پرداخت ها برای خرید اتریوم با پی پل

خبر مهمی که اخیرا پخش شده، راجع یک آپشن جدید در اپلیکیشن متامسک است. در این اپلیکیشن موبایلی از این به بعد افراد می توانند از اکانت پی پل برای خرید اتریوم استفاده کنند. البته قبلا چنین امکانی برای بیت کوین، لایت کوین، اتر و بیت کوین کش وجود داشته است. با این حال اتریوم که در پورتفو خیلی از معامله گران بازار حضور دارد هم به این لیست اضافه شد.

ارز دیجیتال اتریوم در متامسک

 

قبل از این امکان پرداخت با اپل پی، پول نقد از بانک ها و کردیت کارت ها وجود داشت.

شروع کار با شهروندان آمریکا

البته این امکان در حال حاضر فقط برای گروه خاصی از شهروندان داخل آمریکا فعال شده. مسئولین متامسک اعلام کرده اند که به زودی چنین امکانی برای همه افراد در آمریکا فراهم خواهد شد. برای این کار کافیست وارد اکانت متامسک خود شوید. بعد هم مقدار اتریوم مورد نیاز خود را مشخص کنید و از گزینه جدید این کیف پول یعنی پرداخت با پی پل بهره ببرید.

گسترش امکانات خرید با پی پل در ۲۰۲۳

همان طور که گفتیم به نظر می رسد که اوایل سال آینده این آپشن برای خیل دیگری از کاربران متامسک فعال شود. در این صورت حتی آن هایی که به بانک های جهانی اتصال کامل ندارند، می توانند از پی پل استفاده کنند. پی پل به دلیل گسترده و امن بودن، انتخاب بخش مهمی از جامعه فعال در فضای مجازی است. در حال حاضر پورسانت این خرید و فروش برای سرویس پی پل ۱ درصد می باشد.

پی پل چیست؟

از حدود ۲۰ سال پیش این گروه آینده دار، کار پرداخت الکترونیکی را آغاز کرد. این نوع فعالیت را می شود یک انقلاب در تبادلات مالی دیجیتال در نظر گرفت. شما بدون حضور در بانک یا نگرانی از هک شدن، می توانید یک اکانت الکترونیکی برای خودتان ایجاد کنید. این اکانت به شما یک لینک و یک سری کد می دهد که برای پرداخت در بسیاری از درگاه های اینترنتی کارآمد است. همچنین کاربران پی پل می توانند با استفاده از این لینک برای شما پول بفرستند. در حال حاضر، ۴۲۹ میلیون اکانت در این سرویس تبادل مالی انجام می دهند. مسئله ای که قبل از پی پل برای بانک ها امکانپذیر نبود. امروز اما خرید اتریوم با پی پل ممکن شده است. در نتیجه منتظر عصر جدیدی از اتصال ارز های دیجیتال به ارز حقیقی هستیم.

سرویس پرداخت مجازی پی پل paypal

 

امکان خرید اتریوم با پی پل چه تاثیری روی آینده آن دارد

از جمله موانع در مقابل خرید کریپتوکارنسی، نبود امکانات جامع پرداخت است. خیلی از کیف پول ها از چند گزینه ساده برای خرید و فروش استفاده می کنند. اگر کیف پول شما دارای اعتبار کافی نباشد، می توانید از سایت های کمتر معروف هم استفاده کنید. با این حال کیف پول های معتبر جهانی، فقط گزینه های محدودی برای انتقال پول داشته اند. با اضافه شدن پی پل به روش های پرداخت ارز حقیقی در کیف پول معروف متامسک، خیلی از کار های اضافی برای معامله اتریوم ملقی می شود.

جمع بندی

در این مقاله راجع خبر مهمی که اخیرا منتشر شده صحبت کردیم. گفتیم که کیف پول معتبر متامسک، به تازگی از امکان جدیدی پرده برداری کرده است. از این به بعد امکان خرید اتریوم با گزینه مستقیم پی پل نیز وجود دارد. پیش از این ارز های دیجیتال معدودی مثل بیت کوین و اتر چنین آپشنی داشتند. البته در ابتدای کار فقط گروهی از کاربران آمریکایی امکان استفاده از آپشن جدید را دارند. طی چند هفته قرار است اجازه خرید اتریوم با پی پل به دیگر کاربران آمریکایی هم داده شود.

سوالات متداول راجع خرید اتریوم با پی پل در متامسک

متامسک چیست؟
این یک کیف پول دیجیتال است که توسط گروه ConsenSys تولید شده است. گروه مذکور به صورت خاص روی محصولات و تکنولوژی های مرتبط با اتریوم کار می کند. متامسک از جمله کیف پول های معتبر در زمینه ارز دیجیتال است.

آیا پی پل برای تبادل پول حقیقی معتبر است؟
سرویس پی پل از جمله روش های مرسوم برای دریافت یا ارسال پول حقیقی است. این سرویس با تجربه ۲۰ ساله، توانسته در خیلی از درگاه های خرید اینترنتی سراسر جهان حضور پیدا کند.

خرید اتریوم به چه صورت امکان پذیر است؟
خرید ارز دیجیتال معروفی مثل اتریوم اصلا دشوار نیست. به عنوان مثال در ایران شما می توانید به یک صرافی معتبر ارز دیجیتال مراجعه کنید و اکانت خود را بسازید. سپس با انتقال پول به اکانت خود، اتریوم را در لحظه به صورت آنلاین خریداری کنید. بعد هم می توانید ارز دیجیتال خود را در اکانت نگه دارید یا آن را به کیف پول جداگانه ای منتقل کنید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها