تفاوت دوج کوین با شیبا اینو

اکسچنجر » تفاوت دوج کوین با شیبا اینو
دوج کوین چیست؟
تعداد بازدید : 1017

در این مقاله از سری مقالات سایت اکسچنجر پرو قصد داریم تا بیشتر با شما دوستان و علاقه مندان به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی درباره تفاوت دوج کوین با شیبا اینو صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آشنایی با دوج کوین

دوج کوین یکی دیگر از انواع ارزهای دیجیتال می باشد که با نماد اختصاری DOGE شناخته می شود. ارزش این ارز چیزی نزدیک به 35.04 میلیارد دلار است که باعث شده است تا دوج کوین در بازار ارزهای دیجیتال رتبه 7 را به خود اختصاص دهد.

آنچه که نیاز است درباره  خرید دوج کوین بدانید این است که یک رمز ارز مبتنی بر بلاک چین است و صرفا جهت شوخی در چند سال گذشته ساخته شده بود اما امروزه به یکی از ارزهای پرطرفدار و پرفروش تبدیل شده است که دارای ارزش بالایی می باشد.

خرید دوج کوین از صرافی معتبر
دوج کوین چیست؟

پیدایش ارز دیجیتال دوج کوین

اگر مایل هستید تا از تاریخچه این ارز دیجیتال اطلاع داشته باشید باید بگوییم که در دسامبر سال 2013 میلادی که قیمت هر واحد ارز بیت کوین به 1000 دلار رسید به طور کلی تغییرات در جهان ارزهای دیجیتال به وجود آمد.

بعد از 4 سال که از تولید بیت کوین می گذشت یک برنامه نویس به نام Billy Markus توانست ارز دیجیتالی را به نام خودش برنامه نویسی کند او توانست با همکاری فردی به نام جکسون پالمر در اواخر سال 2013 رمز ارز دوج کوین را منتشر کند.

نکته جالب تر درباره دوج کن که می تواند به درک آسانتر تفاوت دوج کوین با شیبا اینو به شما کمک کند این است که خالق این رمزارز که به طور طنز (FUN) نام مستعار شیبتوشی ناکاموتو را به منظور شباهت به خالق رمزارز بیت کوین ساتوشی ناکاموتو داده است.

قیمت ارز دیجیتال دوج کوین

اما، درباره قیمت دوج کوین باید بگوییم که هر واحد این ارز حدود 50 هزار تومان می باشد و دلیل اصلی محبوبیت آن هم این است که تولید نامحدود دارد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که تا به امروز  بیش از 130 میلیارد واحد از رمزارز DOGE در گردش وجود دارد.

با توجه به این مسئله که ارز دیجیتال دوج کوین محدودیت ندارد اما عرضه آن به طور سالانه حدودا 5.2 میلیارد واحد می باشد. به خاطر استخراج نامحدودی که دارد باعث شده تا در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کند.

افرادی که به استخراج دوج کوین مشغول هستند و به نوعی طرفدار این ارز می باشند بر این عقیده هستند که به خاطر وجود پاداش بلاک چین برای استخراج این ارز دیجیتال، کارمزدهای شبکه افزایش زیادی پیدا نمی کند.

ارز دیجیتال شیبا اینو

تا به اینجای کار اطلاعاتی درباره ارز دیجیتال دوج کوین در اختیارتان قرار دادیم، حال می خواهیم کمی هم درباره شیبا اینو اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم و بعد از آن برایتان از تفاوت دوج کوین با شیبا اینو بگوییم.

ارز شیبا اینو برای اولین بار در سال 2020 راه اندازی شد. اما عمر کوتاهی داشت که در طول این عمر کوتاه توانست رشد عجیبی داشته باشد.

این ارز توانست سودهای خوبی را به معامله گران خود بدهد. نماد این ارز شباهت زیادی با دوج کوین دارد و از ابتدای کار از رقیب های سرسخت دوج کوین معرفی شده است.

خرید شیبا اینو
شیبا اینو چیست؟

خرید و فروش ارز دیجیتال شیبا اینو

درباره خرید و فروش شیبا اینو باید بدانید که همچون سایر ارزهای دیجیتال نیاز به صرافی های دیجیتال دارد. صرافی های بین المللی که بتوانند قابلیت خرید و فروش شیبا اینو را برای معامله گران و سرمایه گذاران فراهم کنند.

استخراج شیبا اینو

از آنجایی که شیبا اینو یک بلاک چین اختصاصی نمی باشد و در واقع یک توکن مبتنی بر بستر اتریوم است آنچه که باید درباره استخراج آن بدانید این است که امکان این کار برای آن وجود ندارد.

چرا که این توکن ها در همان ابتدای کار توسط سازنده ی شبکه بر روی بلاک چین اتریوم عرضه می‌شوند.

درست است که توکن های بسیاری بر بستر اتریوم هستند که نمی توان هیچ کدام از آنها را به صورت مستقیم استخراج کرد اما این به این معنی نیست که نمیتوان شیبا را بدون خرید مستقیم به دست آورد.

تفاوت دوج کوین با شیبا اینو

تا به اینجای کار اطلاعات مختصری درباره هر دو ارز دوج کوین و شیبا اینو در اختیارتان قرار دادیم. حال می خواهیم اشاره ای به تفاوت دوج کوین با شیبا اینو داشته باشیم.

به طور کلی باید بگوییم که تفاوت های بزرگ و کوچک زیادی بین این دو ارز وجود دارد. اما اگر نیاز باشد که مهمترین و اصلی تر آن ها را بدانید باید بگوییم که…

  • دوج کوین هیچ محدودیت عرضه‌ای ندارد، اما شیبا اینو محدود است.
  • دوج کوین یک کوین یا ارز دیجیتال مستقل است، اما شیبا اینو یک توکن اتریومی است.
  • هدف اولیه پیدایش دوج کوین و شیبا اینو با یکدیگر فرق می‌کند.

سه موردی که در این بخش به آن ها اشاره کرده ایم از اصلی ترین و اساسی ترین تفاوت بین دوج کوین با شیبا اینو می باشد.

با توجه به هر یک از این تفاوت ها متوجه خواهید شد که این دو ارز از جهات دیگر هم با هم تفاوت هایی دارند و اساسا نمی توان آن ها را رقیب به حساب آورد.

مراحل استخراج دوج کوین و شیبا اینو
استخراج دوج کوین و شیبا اینو

جمع بندی

لازم است بدانید که سرمایه گذاری کردن در بازرهای مالی ارز دیجیتال به دانش و شناخت کامل و کافی نیاز دارد چرا که در این بازارهای مالی یکی از روش های استراتژی معاملاتی هودل کردن رمزارزها در بازار مالی است.

بنابراین نیاز است که اطلاعات کافی درباره هر یک از ارزهای دیجیتال داشته باشید تا با شناخت کامل برای خرید و فروش آن ها سرمایه گذار کنید.

دوج کوین و شیبا اینو از جمله ارزهایی هستند که دارای تفاوت های کوچک و بزرگ بسیاری با هم می باشند که ما به اصلی ترین و اساسی ترین تفاوت دوج کوین با شیبا اینو در این مقاله اشاره کرده ایم.

شما دوستان عزیزی که علاقه مند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می باشید می توانید با مشاوران exchangerpro.org در ارتباط باشید.

سوالات متداول تفاوت دوج کوین با شیبا اینو

هدف اولیه دوج کوین چیست؟
به ابزاری برای پرداخت تبدیل شود و یا به‌بیان دیگر، نسخه دیجیتالی همان پنی یا اسکناس یک دلاری باشد که همیشه ته جیبتان دارید.

هدف نهایی شیبا اینو چیست؟
تبدیل‌شدن به یک صرافی غیرمتمرکز به نام ShibaSwap که پس از به‌روزرسانی اتریوم ۲/۰، به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های اتریومی خود را به شیوه مستقیم، غیرمتمرکز، سریع و ارزان به یکدیگر تبدیل کنند.

دوج کوین و شیبا اینو چه شباهتی با هم دارند؟
تنها شباهت این دو ارز، همان میم‌کوین‌ بودن آنها و تصویر سگ شیبا اینو است.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها