تحلیل قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین تیر و مرداد 1401

اکسچنجر » تحلیل قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین تیر و مرداد 1401
تحلیل قیمت ارز دیجیتال
تعداد بازدید : 231

در طول یک ماه گذشته با تحلیل قیمت رمز ارز دیجیتال رمز ارز بایننس کوین کارایی بهتری نسبت به بیشتر رمز ارز های دیگر داشته است.اما آیا می تواند این سیر نزولی را حفظ کند؟ اگر قصد خرید بایننس کوین را دارید، در ادامه با ما باشید.

در طی هفته های گذشته قیمت بیت کوین در بازه حمایتی 28هزار و500 دلار و مقاومت 30 هزار و 600 دلار بود. سقوط اخیر بیت کوین به زیر 30 هزار دلار تاثیر منفی در بازار فروش رمز ارز های اصلی گذاشت.

در ماه گذشته بایننس کوین یکی از ده ارز دیجیتال برتر بازار رمز ارز بوده است.در واقع تا اواسط خرداد ماه، قیمت آلتکوین ها سیر صعودی در نمودار قیمت ها داشته است.

اما با این حال، بازار فروش اخیر بایننس کوین، قیمت این رمز ارز را به زیر 300 دلار رساند. و تمایل صعودی یک بار دیگر جای خود را به تمایل نزولی داد.پس تغییرات قیمت و تحلیل ارز دیجیتال در تیر ماه چگونه خواهد بود؟

تغییرات قیمت بایننس کوین در ماه جاری

در هفته اول مرداد ماه قیمت بایننس کوین در حدود 296 دلار در نوسان بود. و در نمودار های روزانه کاهش 2.57 درصدی را نشان می داد. زمانی که خرس ها کنترل بازار را در دست گرفتند، قیمت بایننس کوین در ارزش حیاتی 320 دلار رد شد.

در 9 خرداد،  آلتکوین از سطح ارزش 320 دلار بالاتر رفت اما گاوها نتوانستند این سیر صعودی را همچنان نگه دارند و قیمت نزول کرد.

چرخش کامل قیمت ها از محدوده قیمتی بالاتر نشان می دهد که خرس ها چالش بزرگی را برای ارزش 325 دلار به وجود آورده اند.

در مدت کوتاهی اگر خرس ها بتوانند فشار را به سمت فروش بیافزایند، قیمت ها دوباره می توانند ابتدا به ارزش 295 دلار و سپس 265 دلار نزول کنند. برعکس، اگر قیمت ها سیر صعودی بگیرند، می توانیم انتظار قیمت بالاتر از 325 دلار را داشته باشیم.

در صورتی که این اتفاق یعنی صعود رخ دهد، ارزش 325 دلار به سطحی اساسی و مهم تبدیل می شود که باید برای مدتی حواسمان به آن باشد. اگر بایننس کوین به این سطح برسد، می تواند گویای این موضوع باشد که گاو ها در حال متراکم شدن در این شیب هستند. این تراکم بازار می تواند قیمت بازار را بشکند و ارزش بایننس کوین را به بالای 325 دلار برساند.

نقشه راه بایننس

بیشتر اوقات سیر تحول آلتکوین ها به اکوسیستم محور آن ها بستگی دارد. اخیرا زنجیره بایننس از نقشه راه فنی جدیدی رونمایی کرد است که هدف آن سریعتر و غیر متمرکز کردن شبکه تا پایان سال 2022 است.

اعلامیه ای که در اجلاس chain revelation بایننس آماده شد، تاکید کرد که اگر شبکه BEP-131 را بپذیرد، شاهد عدم تمرکز در شبکه خواهیم بود. علاوه بر آن توسعه دهندگان افزایش امنیت و ثبات شبکه را با افزایش تعداد تایید کنندگان در زنجیره هوشمند بایننس پیش بینی می کنند.

بر اساس این اعلامیه گفته می شود که این پیشنهاد باعث افزایش تعداد تایید کننده ها یا اعتبار سنج های BSC Mannet از 21 به 41 می شود که عدم تمرکز و انگیزه های بیشتری را برای اعتبار سنج ها فراهم می کند تا دائما زیر ساخت و سخت افزار خود را اصلاح و به روز کنند.

علاوه بر این، راهنمای بایننس، این صرافی غیر متمرکز را به منبعی باز تا سه ماهه دوم سال تبدیل خواهد کرد تا شفافیت و ادغام چند زنجیره ای را بهبود ببخشد.

اگر این پایه های زنجیره ای در ماه های آینده رشد قوی تر شود، قیمت بایننس کوین می تواند شاهد رشد باشد.

تحلیل راه بایننس
پیش بینی مسیر بایننس

پیش بینی قیمت بایننس کوین

اخیرا، جامعه رای دهندگان در بازار تحلیل ارز دیجیتال پیش بینی کرده اند که بزرگترین ارز دیجیتال در صرافی رمز ارز، به طور میانگین با قیمت 403.23 دلار تا اواسط تیر ماه معامله خواهد شد. این مجمع در پیش بینی میزان دقت 83 درصدی در طول زمان دریافت کرده است. همین پیش بینی تعداد 2975 رای را با خود همراه کرد.

به هر حال این قیمت تخمینی نشان می دهد که ارزش آلتکوین افزایشی تقریبا 30 درصدی از ارزش حال حاضر ( که زیر 300 است ) خواهد داشت.

داده هایی از Coinalyze  تاکید کرد که صرفا 601 هزار دلار از ارزش بایننس کوین در طول سقوط اخیر منحل شد. این ارزش بسیار کمتر از ارزش سقوط هایی است که در هفته ی آخر اردیبهشت ماه شاهد آن بودیم.

انحلال نسبتا طولانی مدت می تواند به این معنا باشد که یا سقوط واقعی هنوز در انتظار است و یا اینکه خطر از بین رفته است. در حال حاضر با نگاهی به همبستگی بالای بایننس کوین با قیمت بیت کوین می توان گفت که در کوتاه مدت اگر بیت کوین ضرر بیشتری داشته باشد، قیمت بایننس کوین نیز می تواند نزول کند.

کلام پایانی

پیش از هر چیز باید بدانیم پیش بینی صد در صد در بازار رمز ارز تصوری محال است. با این وجود، با بررسی برخی از نشانه ها می توان پیش بینی دقیق تری در این مورد ارائه داد. با توجه به حرکات اخیر بازار رمز ارز دیجیتال، تعداد کیف پول ها در چند روز اخیر راکد بوده. این موضوع نشانه ای مبنی بر نگرانی سرمایه گذاران از عدم ثبات بازار ارز دیجیتال است. با این وجود در چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت چشمگیری در رمز ارزهای معتبر بوده ایم. همانطور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم، این جهش یا نشانه سقوط بعدی است و یا نوید بخش پایان دوره رکود!

سوالات متداول تحلیل قیمت ارز دیجیتال

  1. آیا قیمت رمز ارز ها در طول این ماه افزایش می یابد؟
    از ابتدای ماه رمز ارز های معتبر مانند بیت کوین افزایش قیمت چشمگیری داشته اند. این موضوع هم می تواند نشانه سقوط در آینده ای نزدیک باشد و هم می تواند امید دهد که دوره رکود به پایان رسیده است.
  2. پیش بینی قیمت آلتکوین ها در ماه جاری چگونه است؟
    در حال حاضر بازار دچار عدم ثبات شده است. پس نمی توانیم پیش بینی صد در صد داشته باشیم. اما می توانیم احتمال دهیم قیمت آلتکوین ها تا حدود 30% افزایش یابد.
  3. قیمت بایننس کوین را چگونه پیش بینی کنیم؟
    بایننس کوین اخیرا همبستگی بالایی با بیت کوین داشته است. احتمالا با بررسی روند قیمت بیت کوین بتوانیم قیمت بایننس کوین را به طور حدودی پیش بینی کنیم.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها