راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان

اکسچنجر » راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان
راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان
تعداد بازدید : 122

افراد زیادی در سراسر جهان در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، این افراد معمولا رمز ارز های معتبر و قابل اعتماد را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند. اتریوم یکی از پلتفرم های بلاک چین بسیار معتبر و شناخته شده می باشد که در سال ۲۰۱۳ ایجاد شده است و دارای قابلیت قرارداد هوشمند می باشد. امروزه این رمز ارز به یکی از مشهور ترین ارز های دیجیتال موجود در جهان تبدیل شده است که واحد پول آن، اتر می باشد.  راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان و خرید پرفکت مانی به افراد کمک می کند تا از راحت ترین راه های ممکن اتریوم مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

بررسی راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان

مطابق با راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان، افراد برای خرید این رمز ارز باید مطابق با اصول خاصی عمل کنند تا بتوانند یک خرید امن و مطمئن داشته باشند.

ساخت کیف پول برای خرید اتریوم
ساخت کیف پول برای خرید اتریوم

ساخت کیف پول برای خرید اتریوم

اولین مرحله برای خرید این رمز ارز، ساخت یک کیف پول می باشد. این کیف پول ها به دو نوع مختلف سخت افزاری و نرم افزاری تبدیل می شوند. نمونه های سخت افزاری این کیف پول ها به رایانه متصل می شوند. از معتبر ترین و با کیفیت ترین کیف پول های سخت افزاری که برای خرید و فروش این رمز ارز مورد استفاده قرار می گیرند، TREZOR و همچنین کیف پول Ledger می باشند.

نمونه دیگری از کیف پول ها، نوع نرم افزاری آن ها می باشند که نسبت به نمونه های سخت افزاری از امنیت کم تری برخوردار می باشند. این نوع کیف پول دائما به اینترنت متصل می باشد و احتمال هک شدن آن ها توسط هکر ها وجود دارد، همین امر امنیت آن را کاهش می دهد. در شرایطی که از لپ تاپ استفاده می کنید، برای خرید اتریوم می توانید از کیف پول Exodus استفاده کنید. اما اگر قصد خرید این رمز ارز با گوشی موبایل خود را دارید، بهتر است که از Edge استفاده کنید.

معرفی بهترین صرافی ها برای خرید اتریوم

بعد از این که کیف پول مناسبی برای خرید و فروش اتریوم ساختید، نوبت به انتخاب یک صرافی امن و مطمئن می رسد. راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان، به آن ها کمک می کند تا یک صرافی مناسب و قابل اعتماد برای خرید رمز ارز مورد نظر خود بیابند. معروف ترین صرافی های موجود در سراسر دنیا عبارتند از:

  1. io

راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان صرافی Cex.io را به عنوان یکی از بهترین صرافی ها معرفی می کند. برای خرید از این صرافی باید ابتدا پلتفرم معاملاتی را بر روی گوشی و یا لپ تاپ خود نصب کنید و سپس برای افتتاح حساب اقدام نمایید. برای خرید اتریوم، پس از افتتاح حساب در این صرافی مراحل زیر را طی کنید:

  • روش پرداخت خود را انتخاب کنید.
  • به قسم خرید و فروش صرافی بروید.
  • مقدار اتریوم مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • دکمه خرید را فشار دهید.
  1. Coinmama

یکی دیگر از صرافی های معتبر صرافی coinmama می باشد که بسیار پر طرفدار می باشد. این صرافی از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و شرایط لازم برای خرید اتریوم را فراهم کرده است. در شرایطی که از انتقال SEPAاستفاده کنید، نرخ ارز ها در این صرافی بسیار مناسب می باشد و افراد می توانند در پایین ترین قیمت های ممکن، اتریوم مورد نظر خود را خریداری نمایند.

معرفی بهترین صرافی ها برای خرید اتریوم
معرفی بهترین صرافی ها برای خرید اتریوم
  1. کوین بیس

راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان این صرافی را به عنوان یکی از بهترین صرافی های موجود معرفی می کند. این پلتفرم یکی از راحت ترین روش های خرید اتریوم را به جهانیان ارائه می دهد. بیش از صد کشور جهان به این صرافی دسترسی دارند و می توانند از این طریق اتریوم مورد نیاز خود را خریداری نمایند. این صرافی برای خرید اتریوم ٪۱.۴۹ـ ۳.۹۹٪ کارمزد را در نظر می گیرد. برای خرید از این صرافی باید مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا یک حساب در صرافی باز کنید.
  • نحوه پرداخت خود را مشخص کنید.
  • به بخش خرید و فروش این رمز ارز بروید.
  • مقدار اتریوم مورد نظر را انتخاب کنید.
  • دکمه خرید را فشاردهید.

 

  1. Bitpanda

این صرافی یکی از سریع ترین صرافی های موجود می باشد که افراد می توانند به کمک آن، رمز ارز مورد نظر را خریداری نمایند.

  1. Swapzone

اگر به جای خرید و فروش اتریوم به دنبال مبادله آن با یک رمز ارز دیگر هستید، می توانید این صرافی را برای انتخاب نمایید. با این روش در کمترین زمان ممکن می توانید اتریوم خود را با رمز ارز مورد نظر خود مبادله نمایید.

راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان در ایران

با توجه به تحریم های موجود در ایران، افراد نمی توانند به راحتی به صرافی های خارجی دسترسی داشته باشند. بنابراین افراد باید از صرافی های ایرانی ارز دیجیتال استفاده کنند. راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان ایرانی، صرافی رولکس را بهترین انتخاب می داند. برای ثبت نام در این سایت ابتدا اطلاعات مورد نیاز را آپلود می کنید و سپس کیف پول خود را شارژ کرده و اقدام به خرید اتریوم می کنید.

روش انتقال اتریوم به کیف پول

راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان به افراد کمک می کند تا در شرایطی امن و ایده آل اتریوم را خریداری نموده و نگه داری کنند. پس از این که این رمز ارز را از صرافی های معرفی شده خریداری کردید، برای حفظ امنیت باید آن ها را به کیف پول خود انتقال دهید. برای این کار باید ابتدا آدرس رمز ارز را از کیف پول خود بازیابی کنید و سپس اتریوم های خریداری شده را از صرافی به کیف پول انتقال دهید.

فروش اتریوم در صرافی ها
فروش اتریوم در صرافی ها

فروش اتریوم در صرافی ها

راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان، برای فروش اتریوم نیز صرافی های معرفی شده را به افراد مبتدی و حرفه ای معرفی می کند. افراد می توانند اتریوم های مورد نظر خود را به صرافی انتقال داده و در قسمت خرید و فروش، آن ها را به فروش برسانند.

کلام آخر

اتریوم یکی از مشهور ترین و معتبر ترین رمز ارز های موجود می باشد که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. اکثر افرادی که در بازار ارز های دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، این رمز ارز را به عنوان یکی از بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری می دانند. راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان، بهترین و معتبر ترین راه های خرید و فروش این رمز ارز را به افراد مبتدی معرفی می کند. تا افراد بتوانند در شرایطی امن و ایده آل بر روی این رمز ارز سرمایه گذاری کنند.

سوالات متداول درباره راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان

  1. روش قانونی خرید و فروش اتریوم در ایران کدام است؟
    خرید این رمز ارز از صرافی ها ایرانی کاملا قانونی بوده و هیچ گونه منع قانونی برای خرید و فروش آن مشاهده نشده است.
  2. راهنمای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان چه روشی را برای خرید مناسب تر می داند؟
    بهتر است که افراد ایتدا اتر خریداری کنند و سپس آن را به اتریوم تبدیل نمایند.
  3. آیا خرید اتریوم یک امر سودآور می باشد؟
    برای ورود به بازار رمز ارز و خرید و فروش اتریوم باید از دانش تخصصی در این زمینه برخوردار باشید تا بتوانید یک سرمایه گذاری سود آور داشته باشید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها