برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج

اکسچنجر » برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج
برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج
تعداد بازدید : 109

امروزه فعالیت در کسب و کارهای انلاین و دیجیتال بسیار رایج است. به صورتی که بیشتر افراد در طول روز زمان خود را برای خرید فروش ارزهای دیجیتال و همچنین فعالیت در بازار فارکس اختصاص می‌دهند. به صورت کلی می‌توان اشاره داشت یکی اولین مرحله برای شروع فعالیت در بازار فارکس، انجام واریز وجه است. زمانی که شما تصمیم‌ به ترید در بازار می‌کنید، باید بتوانید که سود دلاری خود را به سود ریالی تبدیل کنید و آن را در حساب‌های خود انتقال دهید. استفاده از صرافی‌های دیجیتال مانند تاپ چنج در این خصوص بسیار کاربردی خواهد بود. از طرف دیگر سیستم‌های بسیاری برای پرداخت‌های انلاین وجود دارد که یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها سیستم پرفکت مانی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج بپردازیم و اطلاعاتی را در خصوص خرید پرفکت مانی و برداشت آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟

پیش از انکه در خصوص برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج بپردازیم، در ابتدا بهتر است که یک تعریف کلی از خود پرفکت مانی و سپس تاپ چنج خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

به صورت کلی می‌توان اذعان داشت که پرفکت مانی یک شرکت و سیستم پرداخت آنلاین بین المللی است که دارای مجوز انتشار پول الکترونیک است. با استفاده از این سیستم پرداخت انلاین، کاربران آن می‌توانند به راحتی و با ایمن‌ترین حالت ممکن، تراکنش‌های مالی خود را انجام دهند، آن هم به صورت کاملا آنلاین! در واقع پرفکت مانی نوعی کیف پول الکترونیک است که در آن می‌توان واحدهای ارز واقعی را به واحدهای ارز دیجیتال و یا برعکس تبدیل کرد.

بنابراین استفاده از این کیف پول دیجیتال میان کاربران فعال در زمینه ارزهای دیجیتال بسیار مشهور است. برای آنکه بتوانید از این کیف پول دیجیتال استفاده کنید، در ابتدا باید در سایت پرفکت مانی یک حساب کاربری ایجاد کرده و پس از ثبت نام حساب خود را به مقدار مشخصی شارژ کنید. سپس با مراجعه به سایت‌ها، فروشگاه‌ها، صرافی‌ها و سایر مکان‌هایی که ارزهای موجود در پرفکت مانی را می‌پذیرند، می‍توانید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال و حتی کالاهای مد نظرتان، بپردازید. ارز های پشتیبانی شده در این سیستم عبارتند از دلار ( USD ) ، یورو ( EUR ) ، طلا ( Gold ) و بیت کوین!

تاپ چنج چیست؟
تاپ چنج چیست؟

تاپ چنج چیست؟

برای انکه بتوانید برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج را راحت‌تر انجام دهید، باید درباره تاپ چنج یک سری اطلاعات داشته باشید. در واقع می‌توان اذعان داشت که تاپ چنج یک نوع صرافی است که با استفاده از آن می‌تواند پول‌های ارزی را انتقال داد. نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که در میان صرافی‌های دلار و ارز دیجیتال، یکی از صرافی‌هایی که از ریال ایران پشتیبانی می‌کند، صرافی تاپ چنج است.

به همین دلیل است که این صرافی در میان ایرانیان از محبوبت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. بخش عمده‌ای از مخاطبان این صرافی، کاربران ایرانی هستند. صرافی تاپ چنج نمایندگی‌های مختلفی در سرتاسر دنیا دارد و اولین بار توسط یک شرکت روسی طراحی شد و دفتر اولیه آن در قبرس است. شما می‌توانید  از این صرافی حتی برای نقل و انتقالات وجه به بروکر نیز بهره ببرید.

برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج

یکی از موضوعات بسیار مهمی که کاربران ایرانی به هنگام معاملات ارزهای دیجیتال با ان درگیر هستند، برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج است! باید اشاره شود که از جمله خدمات بسیار مهم و کاربردی که در صرافی تاپ چنج ارائه شده است، امکان خرید و فروش انواع پول الکترونیک می باشد که شامل موارد ذکر شده در زیر است:

  • پرفکت مانی Perfectmoney
  • ادوکش Advcash
  • پی ایر Payeer

نکته بسیار مهمی که وجود دارد، این است که نحوه انتقال پول‌های الکترونیک ذکر شده در فوق، مانند برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج کاملا به یک دیگر شبیه هستند.  البته می‌توان اذعان داشت که از میان پول‌های الکترونیکی که ارائه شده است، پرفکت مانی و پی ایر از ایرانیان پشتیبانی نموده و ادوکش به کاربران ایرانی خدمات ارائه نخواهد داشت. همچنین امکان شارژ تاپ جنج با وب مانی و بلعکس از صرافی تاپ چنج نیز حذف شده است!

برای برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج به طور قطع باید در هر دو پلتفرم ثبت نام کرده باشید. پس از ان که در هر دو حساب کاربری داشتید، می‌توانید برداشت خود را آغاز کنید. برای برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج می‌توانید بر اساس موارد ذکر شده در ذیل اقدام فرمایید:

  • در ابتدا وارد پلتفرم تاپ چنج شوید و بر روی گزینه شارژ کلیک کنید.
  • پس از ان بر روی گزینه درخواست جدید کلیک نمایید.
  • در بخش پول الکترونیک، بر روی گزینه پرفکت مانی کلیک کنید.
  • سپس کیف پول مورد نظر را برای شارژ انتخاب کرده و بر روی دکمه “بعدی” کلیک کنید.
  • در این مرحله باید مبلغ دلار پرفکت مانی برای فروش را واردکنید.
  • پس از مشاهده اطلاعات تراکنش مانند میزان کارمزد و نرخ تبدیل و مبلغ نهایی شارژ، بر روی دکمه “بعدی” کلیک نمایید.
  • در صورت تمایل می توانید توضیحاتی خاص را در گزینه اطلاعات بیشتر نیز وارد کنید.
  • پس از انجام مراحل فوق، باید صحت اطلاعات وارد شده را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید. سپس گزینه “صحت اطلاعات فوق را می پذیرم” را انتخاب کرده و آن را تایید نمایید. همچنین پس از تایید اطلاعات بر روی دکمه ثبت کلیک کنید.
نکات بسیار مهم در خصوص برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج
نکات بسیار مهم در خصوص برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج

نکات بسیار مهم در خصوص برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج

در ادامه با 4 نکته بسیار مهم در خصوص برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج آشنا می شویم. این نکات عبارت اند از:

  1. در واقع شما عزیزان باید به وسیله حسابی که در پلتفرم پرفکت مانی دارید، مبلغ شارژ را به حساب پرفکت مانی در صرافی تاپ چنچ انتقال دهید!
  2. لازم به ذکر است باید قبلا حساب پرفکت مانی خود را در صرافی تاپ چنج ثبت نموده باشید.
  3. در صورتی‌ که پرداخت را از حساب پرفکت مانی شخص دیگری انجام دادید، گزینه پرداخت از حساب شخص دیگر را فعال نموده و مشخصات آن را وارد کنید.
  4. مبلغ پرداختی شما باید به دلار وارد شود.

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد تا به بررسی برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج بپردازیم. شما عزیزان نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان و مشاوران در این خصوص مشورت نمایید.

سوالات متداول درباره برداشت از پرفکت مانی به تاپ چنج

  1. چرا تاپ چنج درمیان کاربران محبوب است؟
    در میان صرافی‌های دلار و ارز دیجیتال، یکی از صرافی‌هایی که از ریال ایران پشتیبانی می‌کند، صرافی تاپ چنج است.
  2. پرفکت مانی چه نوع کیف پولی می باشد؟
    در واقع پرفکت مانی نوعی کیف پول الکترونیک است که در آن می‌توان واحدهای ارز واقعی را به واحدهای ارز دیجیتال و یا برعکس تبدیل کرد.
  3. چه نوع پول های الکترونیک به ایرانیان خدمات نمی دهند؟
    پرفکت مانی و پی ایر از ایرانیان پشتیبانی نموده و ادوکش به کاربران ایرانی خدمات ارائه نخواهد داشت.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها