نحوه تبدیل پرفکت مانی به وب مانی

اکسچنجر » نحوه تبدیل پرفکت مانی به وب مانی
آموزش تبدیل پرفکت مانی به وب مانی
تعداد بازدید : 496

نحوه تبدیل پرفکت مانی به وب مانی

علاوه بر خرید پرفکت مانی برای اینکه بتوانید وب مانی را به پرفکت مانی تبدیل کنید می توانید از روش های متفاوتی استفاده کنید. این روش ها می توانند از راه های صرافی ها و سایت های خارجی باشند و یا اینکه می توانید این کار را در صرافی های ایرانی انجام دهید. نحوه تبدیل پرفکت مانی به وب مانی بسیار راحت می باشد و برای اینکار تنها کافی است که مقداری در صرافی های مختلف وقت بگذارید و ببینید کدام یک از آن ها از هر دو ارز پشتیبانی میکنند و می توانید آن ها را با یکدیگر چنج کنید.
پرفکت مانی و وب مانی غول های صنعت نقل و انتقال و انجام تراکنش و خرید های آنلاین می باشد و روزانه میلیون ها نفر از آن ها استفاده می کنند تا بتوانند تراکنش های خود را انجام دهد. بعضی از آنها با وب مانی کار میکنند و بعضی دیگر با پرفکت مانی. به همین دلیل ممکن است افراد نیاز داشته باشند تا این دو را با یکدیگر تعویض کنند. باید بدانید راه های بسیار راحتی هم برای این کار وجود دارد و لازم نیست که برای تبدیل پرفکت مانی به وب مانی از روش های هزینه بر استفاده کنید.

چگونه از طریق صرافی ها پرفکت مانی را به وب مانی تبدیل کنیم؟

برای اینکه بتوانید پرفکت مانی را به وب مانی تبدیل کنید می بایست از طریق صرافی ها این کار را انجام دهید. صرافی های خارجی و ایرانی این کار را برای ایران انجام می دهند. اما نحوه تبدیل کردن پرفکت مانی به وب مانی می تواند برای شما کمی مشکل ساز باشد، افرادی که در داخل ایران حضور دارند به دلیل تحریم ها نمی توانند با خارج از کشور تبادل داشته باشند و به همین علت می بایست از صرافی های ایرانی استفاده کنند.
اشخاصی که در خارج از کشور حضور دارند نیز از صرافی های خارجی استفاده می کنند ولی کسانی هستند در ایران به دلیل این که خدمات صرافی های خارجی بهتر است از آنها استفاده می کنند ولی تعداد این افراد کمتر می باشد به همین دلیل هم بیشتر افراد از صرافی های ایرانی استفاده میکنند.
نحوه تبدیل پرفکت مانی به وب مانی هم در صرافی ها کار بسیار راحتی است و ممکن است کمی با هم تفاوت داشته باشند. ابتدا در صرافی ها ثبت نام را انجام دهید و سپس احراز هویت کنید و در پنل کاربری خودتان روی گزینه پرفکت مانی و وب مانی کلیک کنید.

چگونه از طریق صرافی ها پرفکت مانی را به وب مانی تبدیل کنیم
در این مرحله می توانید نحوه دریافت وجه خود در قبال فروش پرفکت مانی را وب مانی انتخاب کنید اما این را به یاد داشته باشید که می بایست دارای حساب وب مانی باشید و آدرس حساب وب مانی خود را وارد کنید و در ازای هر مقدار پرفکت مانی که می دهید وب مانی دریافت خواهید کرد.
نحوه تبدیل پرفکت مانی به وب مانی بسیار راحت می باشد و این کار از طریق صرافی ها صورت می گیرد.

بهترین راه برای تبدیل پرفکت مانی به وب مانی

برای اینکه بتوانید پرفکت مانی را به وب مانی تبدیل کنید می توانید با استفاده از روش های مختلف این کار را انجام دهید. شما میتوانید برای تبدیل پرفکت مانی به وب مانی آن را به فروش برسانید و دلار بگیرید و بعد از این که دلار گرفتید آن را به وب مانی تبدیل کنید یا این که می توانید با اشخاص دیگر مبادله کنید و در قبال پرفکت مانی که به آن ها می دهید وب مانی دریافت کنید اما این کار ها ریسک هایی دارند و کارمزد آن ها بالا است.

بهترین راه برای تبدیل پرفکت مانی به وب مانی
نحوه تبدیل پرفکت مانی به وب مانی در دو روشی که در بالا به آن ها اشاره کردیم کمی ریسک پذیر و هزینه بر می باشد به همین ترتیب می بایست از روش های بهتر استفاده کنید که بهترین روش برای این کار استفاده از سایت ها و صرافی های ایرانی مانند اکسچنجر پرو است که هزینه و ریسک پذیری کمتری دارند و این کار را برای شما در بستری امن انجام می دهند.
نحوه تبدیل پرفکت مانی به وب مانی در سایت هایی مانند اکسچنجر پرو بسیار آسان است و می توانید آن را به راحتی انجام دهید.

آیا کارمزد تبدیل پرفکت مانی به وب مانی زیاد است؟

اگر از روش ها و راه های دیگر برای این کار استفاده کنید می بایست کارمزد های بسیار بیشتری بپردازید. به عنوان مثال اگر برای تبدیل پرفکت مانی به وب مانی بخواهید از دلار استفاده کنید قطعا کارمزد بیشتری از شما در یافت می شود. برای کم کردن هزینه ها در این مورد می توانید از سایت های ایرانی استفاده کنید. قبل تر گفتیم که نحوه تبدیل پرفکت مانی به وب مانی در سایت اکسچنجر بسیار ساده است و باید بگویم این سایت برای این کار از شما کار مزدی هم نخواهد گرفت و شما با عضویت در این صرافی تنها کارمزد پرفکت مانی و وب مانی را می پردازید که در خود سایت آن ها قرار دارد.

آیا کارمزد تبدیل پرفکت مانی به وب مانی زیاد است؟

سخن پایانی

در آخر باید بگویم که شما می توانید با استفاده از روش های مختلف پرفکت مانی را به وب مانی تبدیل کنید و این را هم بدانید که نحوه تبدیل پرفکت مانی به وب مانی از صرافی های ایرانی بسیار ساده تر و کم هزینه تر می باشد.
ایران به دلیل این که در لیست تحریم ها قرار دارد بیزینس من ها و افراد معمولی که در ایران زندگی می کنند نمی توانند با خارج از کشور مبادله داشته باشند و به همین خاطر می بایست از پرفکت مانی و وب مانی استفاده کنند تا تراکنش های خود را انجام دهند و گاهی اوقات می بایست پرفکت مانی را به صورت وب مانی برای افراد مورد نظر ارسال کنند.

سوالات متداول نحوه تبدیل پرفکت مانی به وب مانی

1.      چگونه می توان پرفکت مانی را به وب مانی تبدیل کرد؟
برای اینکه بتوانید پرفکت مانی را به وب مانی تبدیل کنید می بایست از صرافی های ایرانی و خارجی استفاده کنید.
2.      آیا تبدیل پرفکت مانی به وب مانی کار سختی است؟
این کار در صرافی ها به راحتی انجام می شود و فقط کافی است که در این صرافی ها ثبت نام کنید.
3.      آیا تبدیل پرفکت مانی به وب مانی در صرافی های ایرانی کارمزد زیادی دارد؟
تبدیل پرفکت مانی به وب مانی در سایت ها و صراف های ایرانی کارمزد بسیار کمتری دارد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها