خرید بایننس کوین

اکسچنجر » خرید بایننس کوین
تعریف بایننس کوین
تعداد بازدید : 1497

ارز دیجیتال علاقه مندان زیادی در دنیا و ایران پیدا کرده است. اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید، حتما با خرید بایننس کوین آشنا هستید و یا نام این رمزارز را شنیده اید. یکی از توکن های پرمخاطب در ارز های دیجیتال که به عنوان چهارمین رمز ارز در این حوزه وجود دارد، بایننس کوین است. BNB (بایننس کوین)، یکی از موفق ترین دارایی های دیجیتال می باشد و یک ارز بومی از بایننس است. این رمز ارز در ابتدا برای ارائه تخفیف در کارمزدهای معاملات صرافی، ایجاد شد. اما اکنون در حال پیشروی در صنعت ارزهای دیجیتال است و کاربردهای گسترده تری هم دارد. در این مقاله از سایت اکسچنجر، نگاهی به خرید و نگهداری این رمزارز می اندازیم و با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

بایننس کوین (BNB) چیست؟

بایننس کوین به عنوان یکی از توکن های پلتفرم بایننس در سال 2017 منتشر شد. این توکن قابلیت معامله در بازار را دارد و ارزش آن نیز نوسان پیدا می کند. از این رو ارزش این رمز ارز در حال افزایش است. بایننس کوین به عنوان یک آلت کوین شناخته میشود که یک ارز دیجیتال منحصر برای صرافی وسیع بایننس است. همچنین روی زنجیره بلاک چین بایننس هم به عنوان یک کریپتوکارنسی وجود دارد. این رمزارز با بهره گیری از شبکه بلاک چین و اتریوم و با استناد بر استاندارد ERC-20 ساخته شده و به مرحله عرضه رسیده است. خرید بایننس کوین یک سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال است که به دلیل ساخته شدن در شبکه اتریوم، دیگر نگران تهدیدات یا دزدیده شدن سکه های خود، نخواهید بود.

تفاوت خرید بایننس کوین با بیت کوین

  • هنگام معامله بیت کوین،از آنجایی که همه سایت ها و صرافی ها به یک اندازه امن و قابل اعتماد نیستند، معامله گر باید بداند که از کدام صرافی کریپتو استفاده کند. اما بایننس کوین در صرافی بایننس معامله میشود که جزو امن ترین صرافی های دنیا محسوب میشود.
  • خرید بایننس کوین یا معامله آن، از شرایط داخلی صرافی بایننس، بیشتر تاثیر پذیر است و شرایط خارجی دیگر صرافی ها روی آن کمتر اثر دارد. اما بیت کوین نسبت به شرایط و متغیر های مختلف، تاثیر پذیر است چرا که در همه جا معامله می شود.
  • بیت کوین در سال 2009 برای نخستین بار عرضه شد و سابقه بیشتری در ارزهای دیجیتال دارد. در حالی که بایننس کوین در سال 2017 منتشر شد و یک ارز نو به حساب می آید.
  • عرضه بایننس کوین 200 میلیون کربن است اما حداکثر تعداد و عرضه بیت کوین، 21 میلیون می باشد. در نتیجه می توان پیش بینی کرد که بایننس کوین ها در سالهای آتی از لحاظ حجم، از بیت کوین ها پیشروی کنند.
تفاوت بیت کوین و بایننس کوین
بیت کوین و بایننس کوین چه تفاوت هایی دارند؟

هدف خرید بایننس کوین

برای اینکه در صرافی بایننس ،کارمزد داخلی پرداخت شود و روی یک ارز جدید سرمایه گذاری انجام پذیرد، بایننس کوین ایجاد شد. در واقع هدف ساخت این ارز دیجیتال و خرید بایننس کوین، بخشیدن قدرت و سازماندهی کردن پلتفرم بایننس می باشد. پرداخت کردن هزینه ها و مخارج، هزینه قرارداد و معاملات و هر نوع فعالیت یا عملیاتی که برای کاربران هزینه بر باشد، از اهداف دیگر این رمز ارز است.

هدف اصلی بایننس کوین قوی تر کردن عملیات های داخلی صرافی بایننس از طریق سوخت رسانی می باشد. برای خرید بایننس کوین از این صرافی، نخستین بار، تخفیف بسیار ایده آلی ارائه می شود که ای تخفیف در معاملات بعدی به مرور کاهش یافته و تا پنجمین سال معامله، دیگر وجود نخواهد داشت یا به عبارتی حذف می شود.

کاربرد های خرید بایننس کوین

یک توکن کاربردی که در سال 2017 برای ارائه  تخفیف در کارمزد های معاملاتی عرضه شد، بایننس است. بایننس کوین به عنوان یک ارز دیجیتال بومی در صرافی بایننس شناخته می شود و کاربردهای آن در حال گسترش است. برای مثال از کاربرد های BNB می توان به امکان خرید و فروش آنلاین، پرداخت وام، مخارج مسافرت، تنظیم قرارداد های انلاین یا هوشمند و همچنین موارد قابل استفاده دیگری، اشاره کرد. خرید بایننس کوین تا کنون به صورت میلیونی برای چنین موارد استفاده ای، صورت گرفته است.

کاربرد بایننس
بایننس کوین چه کاربرد هایی دارد؟

بسیاری از افراد یا معامله گر ها برای اینکه کارمزد معاملات خود را پرداخت کنند. از BNB استفاده می کنند. خرید بایننس کوین در پلتفرم بایننس یا معامله آن به منظور پرداخت کارمزد ها مورد استفاده حدود 2 میلیون کاربر قرار گرفته است. در واقع در 127 میلیارد معامله، رقمی بیش از 40 میلیون بایننس کوین به کار برده شده است.

آینده بایننس کوین

خرید بایننس کوین، آینده خوبی پیش رو دارد. این ارز دیجیتالی، برای گسترش دادن صرافی بایننس (Binance) و جذب کردن سرمایه، ساخته شد. صرافی بایننس به عنوان یکی از وسیع ترین صرافی های کریپتو شناخته میشود. این صرافی از سرعت و امنیت خوبی برخوردار است. به همین دلیل، صرافی بایننس بلاک چین، در سال 2018 برای خود کوین های معاملاتی مخصوص، ساخت و عرضه کرد. در واقع، تاسیس ارز دیجیتال بایننس کوین یا بی ان بی به صرافی بایننس کم کرد تا در این حوزه جایگاه و رتبه بالاتری کسب کند.

صرافی بایننس با ساخت بایننس کوین (BNB) نشان داد که برای کاهش وابستگی به ارز های قدیمی (سنتی) در حال تلاش است. که این موضوع باعث می شود هزینه ها هم کاهش پیدا کند و افزایش سرعت رخ دهد. امنیت رمز ارز بایننس کوین مناسب است. برای حفظ اطلاعات و حریم شخصی و سرمایه معامله گر ها، لایه امنیتی استفاده می شود که برای احراز هویت و اعتبار سنجی، به جای یک مرحله، دو مرحله دارد.

نگهداری از بایننس کوین ها

خرید بایننس کوین با توجه به اینکه در صنعت ارزهای دیبجتال در حال توسعه می باشد. سرمایه گذاری خوبی به شمار می آید. استفاده از این رمزارز و محافظت از آن، چندان دشوار نمی باشد. Trust wallet (تراست ولت) به عنوان بهترین کیف گول در جهت نگهداری از BNB می باشد. تراست ولت از سال 2017 برای ذخیره معاملاتی که بیشتر از بیست هزار توکن گوناگون تحت مبنای اتریوم است. در سال 2017 اندازی شد و یک کیف پول امن و غیر متمرکز می باشد که با استقبال زیادی از طرف کاربران مواجه شده است. این کیف گول برای ذخیره وجوه یا معاملات کاربران، قابلیت های و امکانات ساده و ایمنی در خارج از بایننس ایجاد می کند.

حفظ بایننس کوین
نحوه نگهداری از بایننس کوین چگونه می باشد؟

سرمایه گذاری با BNB

خیلی از موسسات و معامله گرها، خرید بایننس کوین را یک سرمایه گذاری تلقی می کنند. از بایننس کوین مانند سایر رمزارز های پرطرفدار یا محبوب، علاوه بر اینکه به عنوان توکین ایفای نقش می کند. برای پرداخت هزینه ها یا مخارج اعم از پرداخت هزینه کالا در سایت های مثل HTC، سایت های رزرو اقامتگاه یا پرواز یا سفر مثل travela.com، Tripo.io، خریداری کارت های بازی، هدایا و جوایز مجازی و خیلی از مخارج روزمره را با این بایننس کوین قابل پرداخت است.

جمع بندی و خلاصه مطالب

بایننس کوین به عنوان یک ارز بومی مدیجیتالی در صرافی بایننس شناخته می شود. همانطور که اشاره کردیم خرید بایننس کوین هم می تواند یک سرمایه گذاری محسوب شود چرا که این رمز ارز مزایا و سرعت پیشروی خوبی در صنعت ارز های دیجیتالی دارد و هم با استفاده از آن میشود هزینه ها و مخارج خیلی از فعالیت های روزانه را پرداخت کرد. بایننس کوین به عنوان چهارمین ارز دیجیتال هم اکنون در معاملات زیادی وجود دارد و به ارزهایی مثل تتر و اتریوم رتبه نزدیکی دارد.

سوالات متداول
  1. بایننس کوین (BNB)، چیست؟
    BNB یک ارز بومی در صرافی بایننس است که از سال 2017 منتشر شد.
  1. تفاوت بیت کوین و بایننس کوین در چیست؟
    اصلی ترین تفاوت این دو ارز ،سابقه بیشتر و طولانی تر ارز بیت کوین نسبت به بایننس کوین می باشد.
  1. BNB چه کاربردهایی دارد؟
    خرید بایننس کوین، کاربردهایی مانند امکان پرداخت هزینه سفر یا خرید آنلاین را فراهم میکند.
1/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها