شارژ حساب پرفکت مانی

اکسچنجر » شارژ حساب پرفکت مانی
پرفکت مانی چیست؟
تعداد بازدید : 914

پرفکت مانی ازجمله شرکت‌هایی است که در سال ۲۰۰۷ میلادی تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در زوریخ سوئیس است پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیرنقدی مورد استفاده میباشد. آنچه در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم آشنایی با روش شارژ حساب پرفکت مانی میباشد.

پرفکت مانی چیست؟

به طور کلی می‌توان پرفکت مانی را یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین شبکه های پرداخت های بین المللی دانست که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که با نحوه ایجاد حساب پرفکت مانی آشنایی دارد اما هنوز عده زیادی نمی دانند که چطور میتوانند پرفکت مانی را شارژ کنند.

این مسئله باعث شده افراد سودجو کلاهبرداری های زیادی را انجام دهند و ضرر های مختلفی را برای شما به وجود آورند.

به طور کلی می‌توان گفت پرفکت مانی یک شرکت در سیستم پرداخت جهانی است که دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت را برای کاربران و کسب و کارهای سراسر دنیا فراهم می کند.

افتتاح حساب پرفکت مانی

قبل از آنکه با روش شارژ Perfect Money accountآشنا شوید باید به خوبی بدانید که در ابتدای کار چطور می توانید این حساب را افتتاح کنید.

نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی بدین صورت است که، به وب‌سایت رسمی آن به آدرس PerfectMoney.is مراجعه کرده و فرم ثبت نام آن را پر کنید.

نکته مهم این است که افتتاح حساب پرفکت مانی در این سیستم رایگان می باشد و نیازی نیست برای انجام این کار هزینه ای پرداخت کنید. از همه مهمتر اینکه این وب سایت رسمی از شرکت های به زیان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

بنابراین باید در زمان پر کردن این فرم ثبت نام دقت داشته باشید که حتما اطلاعات حقیقی خود را وارد کنید تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

حساب پرفکت مانی
افتتاح حساب پرفکت مانی

روش های شارژ حساب پرفکت مانی

آنچه در رابطه با خرید پرفکت مانی باید بدانید این است که چطور می توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کرده و بعد از آن اقدام به خرید کنید.

در واقع روش های مختلف برای شارژ پرفکت مانی وجود دارد و از آنجایی که این شبکه به دلیل گستردگی بی نظیر خود کمک های زیادی به کاربرانش میکند روش های مختلفی را برای حساب های کاربری خود قرار داده که توسط این روش ها می توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید.

از جمله روش های شارژ کردن حساب پرفکت مانی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حواله بانکی
  • سپرده ارزی الکترونیکی و سیستم پرداخت الکترونیکی
  • شرکای تبادل
  • قبض های الکترونیکی

حواله بانکی روش شارژ Perfect Money account

اولین روش از روش های شارژ حساب پرفکت مانی حواله بانکی است. این روش رایج ترین روش برای واریز پول به این حساب میباشد.

نقل و انتقالات با استفاده از شماره حساب پرفکت مانی در این روش انجام می‌شود و توسط نماینده بانک به همان روش انجام میشود که انتقال به یک حساب بانکی استاندارد صورت می گیرد.

نکته مهم در این روش این است که زمان های پردازش ممکن است بسته به بانک یا عامل انتقال مورد استفاده متفاوت باشد دقت داشته باشید که سپرده پس از دریافت به حساب پرفکت مانی شما واریز می شود و در این شرایط است که حساب شما شارژ خواهد شد.

سپرده ارزی الکترونیکی و سیستم پرداخت الکترونیکی

روش بعدی فعال سازی حساب پرفکت مانی، سپرده ارزی الکترونیکی و سیستم پرداخت الکترونیکی است.

حتما برایتان جای سوال است که در این روش چطور می توانید حساب خود را شارژ کنید؟ توجه به این مسئله که پرفکت مانی سپرده‌های تعدادی از ارائه دهندگان ارزهای الکترونیکی را قبول میکند به شما این امکان را می دهد که پول را به صورت ارز الکترونیکی واریز کنید.

واریز ارزهای الکترونیکی به صورت یک باره باید انجام شود و می توانید برای واریز به صورت خودکار از حساب ارز الکترونیکی خود برنامه ریزی کنید.

روش های شارژ حساب پرفکت مانی
حواله بانکی شارژ حساب پرفکت مانی

شرکای تبادل

روش بعدی برای شارژ حساب، درست کردن روش شرکای تبادل است.

تبادل یعنی شورای های مجاز صرافی پرفکت مانی که پرداخت ها را برای شما پردازش کرده و مبلغ را به حساب پرفکت مانی شما واریز می کند.

در این روش شما این امکان را دارید که بدون استفاده از حواله های بانکی یا حساب ارز الکترونیکی سپرده گذاری انجام دهید در این روش  صرافی هزینه کمی را برای خدماتی که ارائه می دهند دریافت میکند.

قبض های الکترونیکی

آخرین روش شارژ حساب پرفکت مانی، قبض های الکترونیکی هستند که شما انتخاب میکنید.

این روش به شما این امکان را میدهد که در حساب سپرده گذاری کنید. قبض الکترونیکی در بخش سپرده یا برداشت پرفکت مانی ساخته می شود و به صورت آنلاین یا از طریق پیام متنی برای انتقال ارسال میشود که شما با وارد کردن شماره قبض الکترونیکی یا کد فعال سازی آن می‌توانید ارزش قبض را به صورت خودکار به حساب خود واریز کنید.

کاربردهای حساب پرفکت مانی

  1. انتقال ارز به صورت آنلاین
  2. دریافت ارز به صورت دلار، یورو
  3. خرید کالا یا خدمات از سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی
  4. ذخیره امن پول‌ها روی حساب‌های الکترونیکی و دریافت سود ماهانه
  5. خرید بیت کوین، دلار، یورو
مزایای افتتاح حساب پرفکت مانی
کاربردهای حساب پرفکت مانی

جمع بندی

سعی ما بر این بود تا در این مقاله آنچه که نیاز است درباره شارژ حساب پرفکت مانی بدانید را هر چند مختصر در اختیارتان قرار دهیم.

روش های نام برده شده برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی که در این مطلب به آن ها اشاره کرده ایم از جمله روش هایی هستند که در ایران هم می توانید از آن ها استفاده کنید.

نکته مهم درباره این روشهای شارژ که نباید فراموش کنید این است که استفاده از خدمات صرافی های معتبر می تواند ارزان ترین، ایمن ترین و سریع ترین راه برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی می باشد.

سوالات متداول شارژ حساب پرفکت مانی

آیا پرفکت مانی در ایران کار می کند؟
این سرویس در روسیه، اوکراین، امارات متحده عربی، ترکیه، مولداوی، انگلستان، آذربایجان، گرجستان و ایران در دسترس است.

آیا پرفکت مانی کارمزد دارد؟
این نوع حساب دارای کمترین نرخ کارمزد (1.5%) و نرخ سود سالانه 5% کمترین موجودی ماهانه است. کارمزد حق بیمه حساب برای هر انتقال بانکی تا 2 درصد است.

چقدر می توان از پرفکت مانی برداشت کرد؟
فقط می توانید حداقل 100 دلار از حساب پولی خود از طریق انتقال بانکی برداشت کنید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها