پرفکت مانی چیست؟

اکسچنجر » پرفکت مانی چیست؟
خرید پرفکت مانی
تعداد بازدید : 432

 پرفکت مانی یک شرکت و سیستم پرداخت بین المللی است که با آن می توانید به راحتی پرداخت های اینترنتی خود در سایت های خارجی را انجام دهید ، به سراسر جهان ارز منتقل کنید یا در آمدهای ارزی خود را دریافت کنید.

در واقع پرفکت مانی یکی از قدرتمند ترین سیستم ها می باشد که با استفاده از آن می توانید پرداخت های خارجی و انتقال ارز را با استفاده از  آن انجام دهید. امروزه به دلیل تحریم ها نمی توانیم از بسیاری از سیستم های انتقال وجه و ارز استفاده کنید اما با وجود سیستم پرفکت مانی می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش ووچر پرفکت مانی مقاله مربوطه را مطالعه بفرمایید.

کاربرد پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (perfect money) یک شرکت می باشد که دارای یک سیستمی به این نام می باشد این سیستم می تواند پرداخت جهانی را انجام دهد به این معنی که اگر شما در هر کجای دنیا باشید می توانید انتقال ارز یا پول را انجام دهید و با استفاده از این سیستم دیگر تحریم ها نمی توانند جلوی شما را بگیرند.

مزایای پرفکت مانی
دفتر رسمی این شرکت در کشور پاناما قرار دارد. این شرکت خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت را برای کاربران و کسب و کار های سراسر دنیا فراهم می کند.
مثال:

فرض کنید میخواهید چیزی را از اینترنت و از یک سایت خریداری کنید، این سایت از پرفکت مانی پشتیبانی می کند و شما می توانید با استفاده از ریال و بدون اینکه به دلار نیاز داشته باشید و یا کار خاصی انجام دهید می توانید پرفکت مانی خریداری کنید و هرچیزی که می خواهید را از سایت مورد نظرتان خریداری کنید.

در واقع این سیستم مانند پلتفرم هایی مانند پلی پال و سایر پلتفرم های اینچنینی می باشد و این شرکت از معتبر ترین شرکت های خدمات پرداخت دنیا و با ده میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا محسوب می شود.

گفتنی است که با استفاده از این پلتفرم می  توانید ارز های خود را در حاسب های الکترونیکی ذخیره کنید و هر زمانی که به ان احتیاج داشتید از ان استفاده کنید. با استفاده از سیستم پرفکت مانی می توانید دارایی هایی مانند بیت کوین را خریداری کنید.
کاربرد های پرفکت مانی:

•    انتقال ارز به صورت آنلاین
•    دریافت ارز به صورت دلار، یورو و …
•    خرید کالا یا خدمات از سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی
•    ذخیره امن پول‌ها روی حساب‌های الکترونیکی و دریافت سود ماهانه
•    خرید بیت کوین، دلار، یورو

مزایای پرفکت مانی

از مزیت های پرفکت مانی می توان به بدون ریسک تحریم بودن ان اشاره کرد. یکی از مزیت های اصلی این سیستم در میان غول هایی مثل پی پال تحریم نبودن آن است و کار بران ایرانی می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و همچنین کشور هایی که در تحریم قرار دارند می توانند بدون نگرانی از تحریم ها به انتقال وجه و ارز بپردازند.

مزایای پرفکت مانی
همانطور که احتمالا می دانید ایرانی ها و سایر کشور هایی که در تحریم قرار دارند نمی توانند از سرویس هایی مانند پلی پال ، مستر کارت، ویزا کارت و … استفاده کنند. اما این سرویس به دلیل این که از قوانین کشور آمریکا پیروی و اطاعت نمی کند، هیچ تحریمی را برای کار بران خود در نظر نگرفته است.

گفتنی است که این شرکت در ایران چندین نمایندگی رسمی دارد.

امنیت پرفکت مانی

این سیستم دارای امنیت بالایی می باشد و دارای رتبه قبولی امنیت بین کاربران است. این سیستم از روش شناسایی از طریق ip استفاده میکند و به این صورت با هر بار که میخواهید وارد شوید از شما می خواهد که ایمیل خود را تایید کنید.

همچنین از بخش امنیت حساب (security Center) هم می توانید گزینه های امنیتی بیشتری مثل تایی پیامکی را فعال کنید.
البته گزینه امنیتی دیگری هم دارد که در صورت فعال کردن آن یک عکس شامل چند کد می باشد و برای هر تراکنشی که میخواهید انجام دهید می بایست یکی از این کد ها را وارد کنید. این کد ها تنها یکبار ارسال می شوند و اگر آنها را گم کنید دیگر نمی توانید وارد حسابتان شوید پس بهتر است آنها را در مکانی امن نگه دارید.

خرید بیت کویین با پرفکت مانی

با استفاده از پرفکت مانی می توانید علاوه بر خرید کالا و خدمات مختلف از آن برای خرید بیت کویین و سایر ارز های دیجیتال استفاده کنید.
به این صورت که ابتدا می بایست پرفکت مانی را خریداری کنید و با ارسال آن به صرافی ها و سایت های فروشنده ارزهای دیجیتال که از پرفکت مانی پشتیبانی میکنند می توانید بیت کویین و دیگر ارز های دیجیتال را خریداری کنید.

خرید بیت کویین با پرفکت مانی
در ادامه چند سایت را معرفی میکنیم که از این سیستم پشتیبانی میکنند این صرافی ها وسایت ها عبارت اند از:
•    لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins)
•    یوبیت (Yobit)
•    P۲PChange
•    Pm۲btc.me
•    magneticexchange.com
این سایت ها در منابع انگلیسی زبان به عنوان بهترین سایت های فروشنده بیت کویین معرفی شده اند اما امکان فعالیت کابران ایرانی در ان ها مشخص نیست بنابر این با استفاده از پرفکت مانی می توانید در این سایت ها هم فعالیت داشته باشید.

سخن پایانی

در انتها می بایست گفت که این سیستم بسیار مفید می باشد و با استفاده از ان همه افراد می توانند به انتقال پول یا ارز بپردازند یا اینکه می توانید با استفاده از آن خرید های خود را انجام دهید.

این سیستم دارای خدمات گسترده ای می باشد و بیشتر از 10 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. همچنین این سیستم برای کاربران ایرانی بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت چرا که به دلیل تحریم ها کاربران ایرانی نمی توانند از بسیاری از سیستم های دیگر برای انتقال پول و ارز استفاده کنند اما با استفاده از پرفکت مانی می توانند تحریم ها را دور بزنند و پرداخت ها و انتقال ها را انجام دهند.

سوالات متداول پرفکت مانی چیست؟

1.    کاربرد پرفکت مانی چیست؟
با استفاده از پرفکت مانی می توانید انتقال ارز ها و پول ها را انجام دهید همچنین با این سیستم می توانید به خرید کالا بپردازید.
2.    آیا استفاده از این سیستم هزینه ای در بر دارد؟
در این رابطه می بایست گفت که این سیستم مبلغی را به عنوان کارمزد از کار بران دریافت میکند اما به این صورت نیست که برای احراز هویت و ثبت نام بخواهید مبلغی پرداخت کنید.
3.    آیا می توان به جای سیستم های دیپر از این سیستم استفاده کرد؟
در واقع کاربران ایرانی اگر هم بخواهند نمی توانند از سیستم های دیگر برای انتقال وجه و ارز استفاده کنند و برای اینکار می توانند از پرفکت مانی استفاده کنند.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها