ثبت نام در پرفکت مانی

اکسچنجر » ثبت نام در پرفکت مانی
آموزش ثبت نام در پرفکت مانی
تعداد بازدید : 554

خرید پرفکت مانی یکی از سیستم های مالی است که به تازگی پا به میدان گذاشته بسیاری از افرادی که در ایران دارای کسب و کار هستند به کمک این سیستم می توانند تراکنش های خود را انجام دهند اما برای ثبت نام در این سیستم می بایست یک سری مراحل را پشت سر بگزارید، از این مراحل می توان به نام نویسی و دادن آدرس و حتی احراز هویت اشاره کرد. افرادی که در ایران هستند می توانند به کمک این سیستم مالی نقل و انتقالات ارز را به راحتی انجام دهند و این کار به این دلیل است که تحریم ها هیچ اثری روی این سیستم ندارد. حتما برای شما هم پیش آمده که میخواهید از سایت خارجی خدمات یا کالایی را بخرید یا اینکه حساب خارجی خود را شارژ کنید اما نتوانسته اید این کار را به دلیل وجود تحریم ها انجام دهید. اما خوشبختانه با ثبت نام در پرفکت مانی می توانید یک حساب برای خود ایجاد کنید و به راحتی اینگونه تراکنش های رایج را انجام دهید.
برای خرید پرفکت مانی مانی باید به سایت آن رجوع کنید که در ایران فیلتر می باشد بنابراین نیاز است که با فیلتر شکن وارد سایت شوید و این کار را انجام دهید.

راه های ثبت نام در پرفکت مانی

برای ثبت نام در پرفکت مانی می توانید به خود سایت پرفکت مانی رجوع کنید و در آنجا ثبت نام خود را انجام دهید، برای این کار می بایست فیلتر شکن خود را فعال کنید تا به سایت پرفکت مانی دسترسی داشته باشید.
اگر نمی خواهید از فیلتر شکن استفاده کنید می توانید به سایت هایی رجوع کنید که این کار را برای شما انجام می دهند.
استفاده از این سایت ها به شما پیشنهاد نمی شود چرا که اگر این سایت ها معتبر نباشند یا سایت تقلبی باشند می توانند اطلاعات کاربری شما را ذخیره کرده و از آن سو استفاده کنند.
بنابراین بهترین راه ثبت نام در پرفکت مانی این است که به خود سایت رجوع کنید.

آموزش ثبت نام در سایت پرفکت مانی

برای اینکه به سایت پرفکت مانی بروید می بایست این آدرس perfect money.com را در اینترنت سرچ کنید.
بعد از این که سرچ را انجام دادید می توانید وارد یک صفحه مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود.
صفحه اصلی سایت پرفکت مانی
در این صفحه می توانید با کلیک کردن روی گزینه زبان در سمت راست، بالای صفحه زبان را به فارسی تغییر دهید.
بعد از تغییر دادن زبان می بینید که تمام نوشته ها به فارسی برای شما نمایش داده می شود.
روی گزینه ورود کلیک کنید.
بعد از این که روی گزینه ورود کلیک کردید یک صفحه دیگر برای شما باز می شود که در این صفحه اگر قبلا ثبت نام را انجام داده باشید می بایست ID و password (آیدی شمال تعدادی عدد،پسورد همان کلمه عبور است) را وارد کنید. اگر قبلا ثبت نام نکرده اید روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.
گزینه ثبت نام به این صورت به انگلیسی نوشته می شود(Don’t have account? Sign Up)
روی گزینه Sign Up  کلیک کنید تا به صفحه ورود اطلاعات وارد شوید.

پنل ورود به حساب کاربری
در این صفحه باید اطلاعات خود را به درستی وارد کنید.
تمامی اطلاعات که شمال نام حساب، نام و نام خانوادگی و …. را به درستی پر کنید سپس شرایط و ضوابط را قبول کنید و سپس روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

پنل ثبت نام در پرفکت مانی
در این مرحله شما به صفحه اصلی سایت بر میگردید، دوباره روی گزینه ورود کلیک کنید تا به صفحه ای که شناسه عضویت و رمز عبور را باید وارد می کردید وارد شوید.
شما شناسه عضویت را ندارید، اما یک ایمیل از طرف پرفکت مانی دریافت خواهید کرد که شناسه عضویت شما در این ایمیل وجود دارد، شناسه عضویت را به هیچ وجه گم نکنید.
حال شناسه عضویت و پسورد خود را وارد کنید تا به حساب پرفکت مانی که ساخته بودید وارد شوید.

پنل کار بر حساب پرفک مانی
به این صورت شما می توانید ثبت نام در پرفکت مانی را به راحتی هرچه تمام تر انجام دهید.

ویژگی های ثبت نام در پرفکت مانی

ثبت نام در پرفکت مانی ویژگی های بسیار خوبی برای ایرانیان دارد، زیرا بسیاری از افرادی که ساکن ایران هستند دارای کسب و کار یا فعالیتی می باشند که نیازمند تبادل و نقل و انتقال ارز به صورت بین المللی است و بنابراین با استفاده از پرفکت مانی می توانید این کار را انجام دهید.
از ویژگی های باز کردن حساب در پرفکت مانی می توان به این اشاره کرد که می توانید بدون محدودیت به انتقال ارز بپردازید، نیازی به احراز هویت برای برداشت یا واریز ندارید، میتوانید از راههای مختلف انتقال را انجام دهید.
کار با این سیستم مالی به صورت کاملا دیجیتال می باشد و بسیار راحت است، دلیل محبوبیت این سیستم مالی هم راحتی آن می باشد، اما برای اینکه کار مزد کمتری بپردازید می توانید از حساب وریفای شده استفاده کنید.

سخن آخر

در آخر باید گفت ثبت نام در پرفکت مانی بسیار کار راحتی می باشد و با استفاده از این کار می توانید به راحتی انتقال ارز های خود را انجام دهید. با کمک این سیستم مالی دیگر نیازی نیست که از واسطه های برای انتقال ارز استفاده کنید و این کار به صورت مستقیم امکان پذیر خواهد بود.
حتی این نکته نیز قابل ذکر است که برای استفاده از پرفکت مانی نیازی به باز کردن حساب هم نداری و می توانید این ارز و خرید ووچر خود را با استفاده از صرافی های آنلاین مانند exchangerpro.org انجام دهید، این صرافی پرداختی های شما را به صورت آنی، بدون گرفتن کارمزد و بسیار امن انجام می دهد.

سوالات متداول ثبت نام در پرفکت مانی

1.      چگونه در پرفکت مانی ثبت نام کنیم؟
برای ثبت نام در پرفکت مانی می بایست وارد سایت خود پرفکت مانی شوید و از آنجا اقدام به ثبت نام کنید.
2.      استفاده از پرفکت مانی چگونه است؟
استفاده از پرفکت مانی بسیار راحت است، حتی سایت پرفکت مانی از زبان فارسی پشتیبانی میکند که کاربری را برای شما بسیار آسان می کند.
3.      هزینه ثبت نام پرفکت مانی چقدر است؟
برای ثبت نام پرفکت مانی نیازی نیست پول بدهید و این کار کاملا رایگان است و حتی احراز هویت این سایت هم رایگان می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها