تفاوت پی پال با وب مانی

اکسچنجر » تفاوت پی پال با وب مانی
بررسی تفاوت پی پال با وب مانی
تعداد بازدید : 489

تفاوت پی پال با وب مانی1400/04/26
|
تفاوت پی پال با وب مانی
181

تفاوت پی پال با وب مانی

وب مانی و پی پال هر دو شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی به کاربران می باشند و این شرکت ها می توانند با استفاده از ارائه خدماتی مانند بانک ها تراکنش های افراد را انجام دهند. احتمالا تا به حال به این فکر افتاده اید که برای خود از سایت های خارجی چیزی بخرید یا برای فردی دیگر در خارج از کشور پول ارسال کنید و یا این که حساب های خود را شارژ کنید. برای این کار ها می توانید از پی پال و وب مانی استفاده کنید.
تفاوت پی پال با وب مانی چندان نیست و هر دوی این شرکت ها در این زمینه بسیار مفید عمل کرده اند و می توانند به راحتی خواسته های کاربران را برآورده کنند. دو شرکت غول در این زمینه می توانند تراکنش ها را به صورت آنی انجام دهند و برای اینکه بتوان از آن ها استفاده کرد می بایست در سایت آن ها ثبت نام انجام دهید و یک حساب برای خود باز کنید.
هر دوی این شرکت ها دارای خدمات متفاوتی هستند و کارمزد های متفاوتی هم از شما دریافت میکنند.
تفاوت پی پال با وب مانی می تواند این امکان را به شما میدهد تا آن دو را با یکدیگر مقایسه کنید و هر کدام که براتان بهتر بود را انتخاب کنید و ا آن استفاده کنید.

نحوه ثبت نام در پی پال و وب مانی

در پی پال و وب مانی می توانید به راحتی ثبت نام خود را انجام دهید اما باید به شما بگویم که استفاده از وب مانی در ایران بسیار راحت تر می باشد چرا که پی پال یک شرکت آمریکایی می باشد و به دلیل تحریم ها شما نمی توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
اما سیستم هایی مانند وب مانی و پرفکت مانی برای ایرانیان راحت تر هستند. برای ثبت نام در این سیستم ها کافی است که به سایت آن ها وارد شوید روی گزینه Sign up کلیک کنید و ثبت نام خود را انجام دهید.

نحوه ثبت نام در پی پال و وب مانی
تفاوت پی پال با وب مانی در ثبت نام آن ها این است که می توانید در وب مانی به راحتی ثبت نام خود را انجام دهید و اگر از آی پی ایران استفاده کنید مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد اما اگر از آی
پی ایران برای ثبت نام در پی پال استفاده کنید این امکان وجود دارد که حساب شما بسته شود.
برای ثبت نام هم میتوانید از نام مستعار استفاده کنید و از این نظر هر دوی این شرکت ها شبیه به یکدیگر هستند.

انجام تراکنش ها در پی پال و وب مانی

انجام تراکنش ها در پی پال و وب مانی هم کمی تفاوت دارد و استفاده از هر دوی این شرکت ها برای انجام تراکنش ها می تواند برای کاربران مزیت های مختلفی داشته باشد. با استفاده از پی پال می توانید خرید های خود را انجام دهید و این کار را با استفاده از وب مانی هم می توانید انجام دهید اما در بعضی از سایت ها نمی تواند از وب مانی استفاده کنید و درگاه های وب مانی وجود ندارد و این در حالی است که در بیشتر سایت های معتبر از پی پال استفاده می شود و افراد می توانند از پی پال به راحتی در همه جا استفاده کنند.

انجام تراکنش ها در پی پال و وب مانی
در واقع تفاوت پی پال با وب مانی در این است که پی پال دارای شهرت بسیار بیشتری است و این به خاطر تراکنش هایی است که انجام می دهد. این شرکت دارای بیش از 140 میلیون کاربر در سراسر جهان می باشد که تراکنش های آن ها را در لحظه انجام می دهد و این در حالی است که کاربران وب مانی حدود 40 میلیون نفر می باشند.

تفاوت استفاده از پی پال و وب مانی در ایران

استفاده از پی پال و  وب مانی در ایران با کمی دشواری مواجه است و برای این که بتوانید از این سرویس ها استفاده کنید می بایست از اپلیکیشن های تغییر آی پی استفاده کنید اما این کار پیشنهاد نمی شود و می بایست از صرافی ها و سایت های ایرانی استفاده کنید. تفاوت پی پال با وب مانی در ایران این است که وب مانی کاربران ایرانی را بلوکه نمی کند و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و این در حالی است که اگر پ پال متوجه شود که شما از ایران تراکنش های خود را انجام می دهید حساب های شما را می بندد.

تفاوت استفاده از پی پال و وب مانی در ایران
بنابر این تفاوت پی پال با وب مانی را می توان تحریم نبودن وب مانی دانست ولی پی پال ایران را جزو تحریم های خود قرار داده است.
اگر میخواهید در ایران انتقال ارز انجام دهید و یا اینکه درآمد دلاری دارید و میخواهید آن را نقد کنید می توانید از وب مانی استفاده کنید و به راحتی در صرافی های ایرانی این کار را انجام دهید.

سخن پایانی

در آخر باید گفت که می تواند با استفاده از پی پال و وب مانی تراکنش های مالی خود را انجام دهید و به راحتی در سراسر دنیا خرید کنید و ارز های خود را چنج کنید. اگر میخواهید شارژ حساب یا خرید اینترنتی از سایت های خارجی انجام دهید هم می توانید با استفاده از پی پال و وب مانی این کار را انجام دهید. اما تفاوت پی پال با وب مانی این است که این شرکت بسیار معتبر بوده و می توانید به راحتی به آن اعتماد کنید اما در ایران قابل استفاده نمی باشد و بهتر است که از وب مانی استفاده کنید.

سوالات متداول تفاوت پی پال با وب مانی

1.      تفاوت پی پال با وب مانی در چیست؟
تفاوت این دو این است که پی پال ایران را در تحریم قرار داده است و این در صورت است که وب مانی ایران را ر لیست تحریم های خود قرار نداده است و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
2.      کاربرد پی پال و وب مانی شبیه به هم می باشد؟
بله کارای و کاربرد پی پال و وب مانی تا حدود بسیار زیادی شبیه به هم می باشد و تفاوت آنها در نحوه انجام تراکنش و کارمزد و نحوه ثبت نام است.
3.      استفاده از وب مانی و پی پال چه مزایایی دارد؟
استفاده از پی گال و وب مانی دارای ویژگی های بسیار زیادی است که می توان به سرعت بسیار زیاد در انجام تراکنش و کارمزد پایین و بدون حد و مرز بودن آن اشاره کرد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها