معرفی ابزار تحلیل ارز دیجیتال

اکسچنجر » معرفی ابزار تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال
تعداد بازدید : 315

در دنیای ارز دیجیتال معامله گران بسیار زیادی وجود دارند که ممکن است قصد خرید ارزهای دیجیتال همچون خرید دوج کوین، اتریوم و… را داشته باشند. در نتیجه همه ی آنها به دنبال کسب سودهای عالی، روند حرفه ای شدن را طی کرده اند. این یعنی اگر شما وارد بازار ارز دیجیتال شده اید، با انبوهی تریدرهای جویای پول با توانایی های حرفه ای رو به رو هستید.

برای همین شما هم باید تلاش کنید که در مسیر خرید و فروش خود، از هر ابزار خوب ممکن استفاده کنید. پیش از رشد بازار ارز های دیجیتال، متدهای بسیاری برای تحلیل بازار بورس و فارکس و امثالهم به وجود آمده بود. امروز هم متدهای زیادی که ریشه در همین ابزار دارند، برای دنیای کریپتوکارنسی ابداع شده است. در ادامه شما را با بهترین ابزار تحلیل ارز دیجیتال آشنا می سازیم.

بهترین ابزار تحلیل ارز دیجیتال

خیلی طبیعی است که در بازار، شرکت های زیادی ابزار تحلیل ارز دیجیتال خودشان را معرفی کرده اند. ما تلاش می کنیم لیستی از بهترین ها را برای شما بیاوریم. این ابزار بر اساس منبع داده ها و توانایی های تحلیلی خود تقسیم بندی می شوند. به این معنی که هر چه قدر یک ابزار دیتای بیشتری از منبع معتبرتری استفاده کند، بیشتر توصیه می شود.

خیلی از ابزار پایین، برای دسترسی کامل به صورت ماهانه پولی دریافت می کنند. اگر شما به صورت جدی و در حجم بالا در بازار کریپتو وارد شده اید، خرج کردن برای معاملات بهتر و مطمئنتر بسیار جدیست. شما می توانید همچنین برای تحلیل ارزهای دیجیتال، از ابزار های آنلاین بسیار زیادی استفاده کنید، که در ادامه به برسی برخی از بهترین آنها می پردازیم:

بررسی برخی از بهترین ابزارهای تحلیل ارز دیجیتال

در ادامه لیستی از بهترین ابزار موجود در سطح بازار را مطالعه خواهید کرد.

معرفی ابزار تحلیل ارز دیجیتال Messari

این ابزار در اصل برای جمع آوری داده و نمایش آن استفاده می شود. شما می توانید اطلاعاتی راجب قیمت، ارزش کل بازار و دیگر فیلترهای مهم برای تحلیل ارز دیجیتال را بیابید. این ابزار در حالت عادی با دستریسی محدود، مجانی می باشد. برای داشتن دسترسی کامل به اطلاعات، می توانید مدل پرو با پرداخت ماهیانه 25 دلار را تهیه کنید.

تحلیل تکنیکال قیمت ارزهای دیجیتال
ابزار تحلیل تکنیکال برای قیمت ارز دیجیتال

معرف ابزار تحلیل Glassnode

این ابزار تحلیل ارز دیجیتال با دسترسی مستقیم به شبکه های بلاک چین مختلف، اطلاعات به نسبت دقیقتری را برای شما فراهم می سازد. این ابزار هم در مرحله اول به صورت رایگان در دسترس می باشد، با این حال برای دسترسی کامل به همه ی داده ها، می توانید در چند سطح کیفی، مبلغی را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

معرفی ابزار تحلیل lunarcrush

این ابزار تحلیل ارز دیجیتال نه فقط برای مانیتور کردن اطلاعات قیمتی و معاملاتی هر کریپتوکارنسی به کار می رود، بلکه برای شما اطلاعاتی راجب وضعیت شبکه های اجتماعی و احساس جمعی معامله گران تهیه می کند. اگر می خواهید به ارزش چنین داده ای پی ببرید، کافیست کمی راجع تاثیر احساسات جمعی بر روند قیمتی دوج کوین مطالعه داشته باشید.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازار کریپتو
تاثیر سوشال مدیا بر بازار ارزهای دیجیتال

معرفی ابزار تجمیع شده ی Santiment

این ابزار به نوعی تجمیع شده ی دو ابزار قبلی می باشد. Santiment هم داده های مربوط به معاملات ارز دیجیتال خود را مستقیماً از شبکه های بلاک چین تهیه می کند. این ابزار تحلیل ارز دیجیتال برای حدود 2000 ارز دیجیتال مختلف اطلاعات قیمتی و مطالبی از شبکه های اجتماعی تهیه می کند. شما می توانید با خرید اشتراک ماهانه آن با قیمت 150 تا 400 دلار در سال، از خدمات آن برخوردار شوید. این ابزار تحلیل ارزهای دیجیتال مورد اعتماد گروه بلومبرگ است.

جدول قیمت ارزهای دیجیتال
مانیتورینگ دائمی بازار کریپتو

 

بررسی CryptoMarketCal

کریپتومارکت کل، یک تقویم(Calender) برای گروه بزرگی از ارزهای دیجیتال است. این ابزار برای شما تقویمی از مهمترین رویدادهای پیش رو برای هر ارز دیجیتال را فراهم می کند. تقویم مذکور توسط یک جامعه معامله گر آپدیت می شود. رخدادهای مخصوص هر کوین به شما کمک می کنند که با چشم بازتر و پیش بینی بهتر آینده اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنید. این تقویم توسط معامله گران عضو ابزار نمره دهی می شود. با این کار اطلاعاتی که صحت دارند در صدر باقی مانده و اطلاعات غلط از دور حذف می شوند.

جمع بندی

بازار خرید و فروش ارز دیجیتال بسیار حرفه ایست. برای شمایی که با مبالغ زیاد وارد آن شده اید، حتماً خرج کردن مقداری پول برای دریافت سود بیشتر قابل درک است. خیلی از ابزار تحلیل ارز دیجیتال که ما در اینجا آوردیم، به صورت خودکار رایگان هستند. با این حال شما نیاز دارید که بعد از آشنایی بیشتر با هر کدام، برای رسیدن به حداکثر بهره وری، مدل های پولی را خریداری کنید. با این حال پیشنهاد می کنیم که در سطح اینترنت و به زبان انگلیسی، راجع ابزار دیگر موجود در بازار هم مطالعه داشته باشید. شما می توانید برای خرید ووچر پرفکت مانی و همچنین انواع ارز دیجیتال به سایت صرافی آنلاین اکسچنجر پرو مراجعه نمایید.

سوالات متداول ابزار تحلیل ارز دیجیتال

  1. چرا باید از ابزار تحلیل ارز دیجیتال استفاده کنیم؟
    این وسایل در اصل ابزاری برای جمع آوری داده هستند. در جهان امروز تجارت بدون داده ی کافی راجع بازار غیرممکن می باشد
  2. آیا ابزار تحلیل ارز دیجیتال پولی است؟
    شرکت های مهم برای جمع آوری داده و ارائه خدمات تحلیل با کیفیت، باید پول خرج کنند. این باعث می شود که همه ی ابزار تحلیل ارز دیجیتالی که به درد می خورند، پولی باشند. البته خیلی از آن ها فقط بابت داده ی بیشتر و تحلیل های تکمیلی اقدام به دریافت پول می کنند.
  3. بهترین ابزار تحلیل ارز دیجیتال کدام است؟
    امروزه شرکت های زیادی خدمات تحلیل قیمت و بازار را ارائه می دهند. مهمتر از انتخاب ابزار، توانایی شخصی شما برای کار با داده است. شما باید راجع معنای داده و ابزار تکنیکال موجود اطلاعات کافی داشته باشید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها