آیا قیمت ریپل به یک دلار می رسد؟

اکسچنجر » آیا قیمت ریپل به یک دلار می رسد؟
آیا قیمت ریپل به یک دلار می رسد؟
تعداد بازدید : 380

ارز دیجیتال ریپل در اصل یکی از شبکه های پرداخت با روش متمرکز است. این شبکه کمک می کند که بتوانیم معاملات و پرداخت های سریع، ایمن و با کارمزد کم داشته باشیم. در اصل شعار ریپل هم ایجاد فضایی امن و سریع و مستقل از موسسات مالی برای انجام تراکنش است. در زمان نگارش این متن قیمت ریپل در حدود 0.75 دلار حرکت می کند. این قیمت حدود یک سال بعد از بیشینه تاریخی در عدد 1.81 به دست آمده. حال سوال اینجاست که آیا ریپل آن قدر قوی هست که دوباره به 1 دلار برگردد؟ چنانچه قصد خرید ریپل را دارید، بر روی لینک کلیک کنید.

نماد ریپل چیست؟
نماد ریپل

روند حرکت قیمت ریپل در سه ماه اخیر

ریپل در چند ماه اخیر تلاش کرده که روندی با ثبات کم نوسان را در پیش بگیرد. این روند باعث شده که بسیاری از تحلیلگران، نوعی پایداری در حرکت قیمت ریپل تشخیص دهند. به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران به روند مثبت قیمت ریپل اعتماد دارند و آن را نوعی حرکت مستمر در آینده می دانند.

نکته مثبت دیگر راجع قیمت آینده ریپل، نبود نشانه های ضعف در حرکت قیمت آن است. اخیراً در تحلیل ها مطلبی متقن که بخواهد تغییر روند از مثبت به منفی را نشان دهد دیده نشده است. ریپل کماکان به کاهش دامنه نوسان و اعتماد سازی ادامه می دهد.

وجود نقاط حمایتی پرتعداد

نتیجه مثبت حرکت پایدار و بدون نوسان، وجود نقاط حمایتی متعدد بر سر راه ریپل است. با توجه به این ثبات رفتار، می شود چند پله با حمایت قوی را در راه بازگشت احتمالی ریپل در نظر گرفت. به عنوان مثال از نگاه ایچیموکو، ریپل در راه رفتن به سمت نقطه مقاومتی 1 دلار است و این قابل دستیابی خواهد بود.

نمودار شمعی قیمت ریپل در سه ماه یا شش ماه اخیر
نمودار شمعی قیمت ریپل در سه ماه گذشته

در قسمت منفی ماجرا، پیش بینی می شود که در صورت آغاز یک روند نزولی، ریپل برای اولین مرحله تا 0.50 پایین خواهد آمد.

تحلیل بنیادی ریپل، پیش بینی های بزرگ

غیر از تحلیل تکنیکال قیمت ریپل، می شود سراغ تحلیل بنیادی آن هم رفت. آیا به طور کلی ریپل ارزش و توانایی حرکت محکم در بازار کریپتوکارنسی را دارد؟ به این سوال می شود در قالب چند پیش بینی معروف اشاره کرد. یکی از این پیش بینی ها می گوید که ریپل در آینده قادر است جایگزینی برای سیستم پرداخت سوئیفت باشد. اگر چنین امری را قابل دستیابی بدانیم، متاخرات آن قابل توجه خواهند بود. ریپل با سیستم پرداخت متمرکز اما ایمن خود، به عنوان رقیب جدی سوئیفت سر بالا آورده. سرعت ریپل در انجام تراکنش(4 ثانیه در مقابل 4 روز زمان مورد نیاز برای سوئیفت) به آن ارزشی بنیادی می دهد.

سوالات متداول راجع آینده قیمت ریپل

  1. آیا قیمت ریپل می تواند به 1 دلار برسد؟
    از نظر تکنیکال این امر قابل دستیابی است. اما قسمت مهمتر آن، روند ریپل بعد از رسیدن به 1 دلار است. بیشترین قیمت ریپل در تاریخ آن حدود 1.8 دلار بوده اما مدت زیادی از آن زمان می گذرد. به هر نحو تحلیل بنیادی خوبی که ریپل دارد، امیدهایی برای افزایش بیشتری قیمت ریپل ایجاد کرده است.
  2. آیا ریپل از نظر بنیادی وضعیت خوبی دارد؟
    ریپل به دلیل ایجاد امکان معامله سریع با کارمزد کم، از نظر بنیادی در موقعیت مناسبی است. بعضی از کارشناسان ریپل را جایگزین سوئیفت در نظام پرداخت بین الملل می دانند.
  3. از نظر تکنیکال، قیمت ریپل چه وضعیتی دارد؟
    ردیابی روند حرکت ریپل در سه ماه گذشته، نشان از یک روند ثابت و صعودی دارد. این روند در صورت بازگشت احتمالاً با چند حمایت قوی برخورد خواهد داشت. با اینکه نمی شود روند نزولی را کاملاً رد کرد، تحلیلگران اعتقاد دارند، آینده ریپل به صورت بالقوه می تواند رشدی پایدار و کم نوسان باشد.
  4. در صورت شروع روند نزولی، هدف اولین قیمت چیست؟
    تحلیل تکنیکال قیمت ریپل با استفاده از روش ایچیموکو پیش بینی می کند که در صورت آغاز یک روند نزولی، ریپل می تواند تا 0.50 هم پایین بیاید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها