محدودیت های انواع پاسپورت وب مانی چیست؟

اکسچنجر » محدودیت های انواع پاسپورت وب مانی چیست؟
بررسی محدودیت های انواع پاسپورت وب مانی
تعداد بازدید : 453
همانند بسیاری از سیستم های پرداخت چهانی، سیستم پرداخت وب مانی برای کاربران خود دو نوع احراز هویت در سطح های معمولی و پیشرفته در نظر گرفته است که در ادامه به بررسی انواع پاسپورت وب مانی می پردازیم. که این دو مدل احراز هویت با نام های پاسپورت معمولی و پاسپورت پیشرفته شناخته می شوند. حواستان باشد که منظور از این نوع مدل پاسپورت ها تنها احراز هویت است و با پاسپورت هایی که شما از آن برای مسافرت استفاده میکنید تفاوت دارد.

اما شما حتی پس از ارائه پاسپورت یا احراز هویت به وب مانی، باز هم محدودیت هایی پیش روی شما خواهد بود.ممکن است این سوال را از خود بپرسید که “محدودیت های انواع پاسپورت وب مانی چیست؟” ما را در ادامه ی این مقاله برای پاسخ دادن به این سوال همراهی کنید. اکسچنجر پرو در زمینه خرید پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی فعالیت می کند؛ با ما اطمینان را تجربه کنید.

پاسپورت وب مانی و انواع آن

وب مانی به صورت خلاصه یک شرکت ارائه دهنده انواع خدمات پرداخت است. این شرکت در کشور روسیه در سال 1998 افتتاح شد. استفاده از این سیستم پرداخت برای ایرانیان آزاد است چرا که از قوانین کشور روسیه پیروی می کند و کاری با تحریم های به وجود آمده برای ایران ندارد.

شما با استفاده از سیستم پرداخت وب مانی قادر خواهید بود تا به هر میزان پول به سرتاسر دنیا فرستاده و یا دریافت کنید. علاوه بر آن شما می توانید از مجموعه فروشگاه هایی که این شرکت آن ها را پوشش می دهد، خدمات و یا کالا مورد نیاز خود را تهیه کنید.

انواع پاسپورت وب مانی

پاسپورت وب مانی یا همان احراز هویت وب مانی در جهت امنیت هر چه بیشتر برای کاربران به وجود آمده است. شما با دادن مدارک شخصی هویتی و همچنین آدرس سکونت خود، یک پاسپورت وب مانی برایتان تولید می شود.

شما با داشتن این پاسپورت ها بعضی از محدودیت های پرداخت برایتان برداشته می شود، اما همچنان محدودیت های پیش روی شما است. با ما همراه باشید تا در ادامه انواع پاسپورت وب مانی را برایتان توضیح دهیم.

پاسپورت الیاس وب مانی یا Alias WM-Passport

یکی از انواع پاسپورت وب مانی، نوع رایگان اولیه ای به نام الیاس است. شما زمانی که در سیستم پرداخت وب مانی، یک حساب کاربری ایجاد می کنید، این شرکت برایتان یک پاسپورت و یا احراز هویت در نظر میگیرد که کاملا رایگان بوده و به آن پاسپورت الیاس می گویند. در اصل این پاسپورت برای احراز کردن هویت شما است.

پاسپورت الیاس وبمانی

پاسپورت فرمال وب مانی

یکی دیگر از انواع پاسپورت وب مانی نوع فرمال آن است که بسیار معمولی است. چرا که شما زمانی این نوع پاسپورت را دریافت می کنید که حداقل اطلاعات هویتی خود را در سایت مرکزی سیستم پرداخت وب مانی ثبت کنید. توجه داشته باشید که این نوع احراز هویت برای شما کاملا رایگان بوده اما این شبکه هنوز نمی تواند شما را از کاربران ثابت خود بداند.

پاسپورت اینیشیال وب مانی

نوع دیگر انواع پاسپورت وب مانی، پاسپورت اینیشیال است. این نوع پاسپورت زمانی به شما تعلق می گیرد که شرکت وب مانی، پاسپورت فرمال شما را بررسی و تایید کنند.

پاسپورت پرسنال وب مانی

یکی از بهترین پاسپورت یا احراز هویت های شرکت وب مانی، پاسپورت پرسنال این شرکت است. چرا که شما با بدست آوردن این پاسپورت می توانید از امکانات فراوان وب مانی استفاده کنید. این مدل پاسپورت برای کاربرانی که تراکنش های مالی بالا دارند بسیار عالی است.

اگر تا به امروز پاسخ سوال انواع پاسپورت وب مانی چیست؟ را نمی دانستید، حالا با خواندن این مقاله کاملا متوجه خصوصیات و انواع آنها شدید. با ما همراه باشید تا پاسخ سوال “محدودیت های انواع پاسپورت وب مانی چیست” را توضیح دهیم.

محدودیت های انواع پاسپورت وب مانی از لحاظ سقف تراکنش

یکی از محدودیت های انواع پاسپورت وب مانی، وجود سقف برای انجام تراکنش های شما است. در ادامه برایتان توضیح می دهیم که برای هر سطح از پاسپورت وب مانی و یا احراز هویت وب مانی شما تا چه مبلغی در طول روز می توانید تراکنش انجام دهید.

محدودیت های پاسپورت الیاس

  • روزانه: تا سقف 100 دلار شما می توانید تراکنش مالی انجام دهید.
  • هفتگی: تا سقف 300 دلار شما اجازه تراکنش مالی دارید.
  • ماهیانه: تا سقف 500 دلار می تواند تراکنش مالی انجام دهید.

محدودیت های پاسپورت فرمال

  • روزانه: تا سقف 3000 دلار شما می توانید تراکنش مالی انجام دهید.
  • هفتگی: تا سقف 10000 دلار شما اجازه تراکنش مالی دارید.
  • ماهیانه: تا سقف 15000 دلار می تواند تراکنش مالی انجام دهید.

محدودیت های پاسپورت پرسنال

  • روزانه: تا سقف 3000 دلار شما می توانید تراکنش مالی انجام دهید.
  • هفتگی: تا سقف 10000 دلار شما اجازه تراکنش مالی دارید.
  • ماهیانه: تا سقف 15000 دلار می تواند تراکنش مالی انجام دهید

محدودیت های انواع پاسپورت وب مانی از لحاظ سقف برداشت پول

محدودیت های برداشت پاسپورت اینیشیال

  • روزانه: تا سقف 200 دلار یا 140 یورو شما می توانید برداشت مالی انجام دهید.
  • هفتگی: تا سقف 500 دلار یا 375 یورو شما اجازه برداشت مالی دارید.
  • ماهیانه: تا سقف 1000 دلار یا 750 یورو می تواند برداشت مالی انجام دهید.

محدودیت های برداشت پاسپورت فرمال

  • روزانه: تا سقف 200 دلار یا 140 یورو شما می توانید برداشت مالی انجام دهید.
  • هفتگی: تا سقف 500 دلار یا 375 یورو شما اجازه برداشت مالی دارید.
  • ماهیانه: تا سقف 1000 دلار یا 750 یورو می تواند برداشت مالی انجام دهید.

محدودیت های برداشت پاسپورت پرسنال

  • روزانه: تا سقف 600 دلار یا 420 یورو شما می توانید برداشت مالی انجام دهید.
  • هفتگی: تا سقف 1500 دلار یا 1125 یورو شما اجازه برداشت مالی دارید.
  • ماهیانه: تا سقف 3000 دلار یا 2250 یورو می تواند برداشت مالی انجام دهید.
سخن آخر

وب مانی یک شرکت پرداخت جهانی بوده و شما از سرتاسر دنیا می توانید نقل و انتقال پول انجام دهید. این شبکه به دلیل پیروی کردن از قوانین روسیه برای ایرانیان مفید و کاربردی است. این شرکت همانند بسیاری از شبکه های پرداخت جهانی دیگر برای کاربران خود احراز هویت یا پاسپورت در نظر گرفته است.

شما می توانید با توجه به میزان نیاز خود به این نوع تراکنش ها اقدام به احراز هویت و بدست آوردن پاسپورت وب مانی کنید. پاسپورت های وب مانی انواع مختلفی داشته که هر کدام محدودیت های خاص خود را دارد و اگر شما کاربری هستید که نیاز به انجام تراکنش های مالی فراوان دارید. ما به شما پاسپورت پرسنال را پیشنهاد می کنیم. همچنین ما در این مقاله سعی کردیم به سوال “محدودیت های انواع پاسپورت وب مانی چیست” پاسخ دهیم، امیدواریم مطالب ما به شما کمک کرده باشد.

سوالات متداول درباره محدودیت های انواع پاسپورت وب مانی چیست

  1. ما در زمان افتتاح حساب در وب مانی چه نوع احراز هویتی انجام می دهیم؟
    شما در هنگام افتتاح حساب، به شما یک پاسپورت نوع الیاس تعلق می گیرد.
  2. این شبکه ی پرداخت به صورت کلی برای چه افرادی مفید است؟
    این سیستم پرداخت بسیار برای افرادی که تراکنش های مالی کم انجام می دهند و در ایران سکونت دارند بسیار مفید است.
  3. آیا می توان بیشتر از سقف مجاز، تراکنش مالی انجام داد؟
    خیر، یکی از مهم ترین بدی های این شبکه ی پرداخت جهانی وجود سقف های تراکنش پایین است.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها