خرید ارز های متاورس

اکسچنجر » خرید ارز های متاورس
خرید ارز های متاورسی
تعداد بازدید : 435

ارز های متاورس چیست؟

امروزه اگر شما از طرفداران ارز های دیجیتال هستید، حتما طی ماه گذشته نام خرید ارز های متاورس را شنیده اید. ممکن است این سوال را از خود کرده باشید که ارز های متاورس چیست؟ برترین ارز های آن کدامند؟ ما در این مقاله قصد داریم تا به صورت تخصصی به بررسی پاسخ این سوال بپردازیم، با ما همراه باشید.

شما ممکن است حتی شنیده باشید که متاورس قرار است جایگاه اینترنت را بگیرد، و شاید ما بتوانیم بخشی از زندگی خود را درون آن انجام دهیم. و یا حتی ارز های دیجیتال ربطی به این موضوع دارد. و البته حمایت فیس بوک از متاورس با تغییر برند خود به متا تاثیر زیادی در پیشرفت ارز های متاورسی گذاشته است. اما دنیای متاورس چگونه است؟

متاورس با ایجاد فضاهای گسترده آنلاین قصد دارد تا تعاملات بین افراد را به صورت سه بعدی ایجاد کند. دنیای که کاربران آن بتوانند علاوه بر مشاهده کردن، کار کنند، بیاموزند، بازی کنند، تعاملات خود با افراد بسیار دور را بیشتر کنند و البته هزاران کاربرد های دیگر که در آینده با آن آشنا می شویم.

کاربرد های خرید ارز های متاورس

دنیای متاورس کاربرد های بسیار زیادی برای کاربران دارد. به قول زاکربرگ “متاورس بسیار فراگیرتر و حتی تجسم یافته تر از اینترنت است” که شما در همچین دنیایی می توانید با آشنایان خود بازی کنید، دورهم جمع باشید، کار کنید و پول دربیاورید، لذت خرید کردن در دنیای دیجیتال را تجربه کنید و… . همچنین شما با خرید ارز های متاورس، از مزایای دیگری برخوردار خواهید بود که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم:

شبکه ای برای ذخیره هویت دیجیتالی

سیستم متاورس می تواند مقدار قابل توجه از هویت افراد، رمز ها، آواتار ها و کارت هایی که می توان به صورت فیزیکی آنها را تهیه کرد .

ترید کردن با ارز های متاورس

شما حتی می توانید از این پلتفرم در هت معاملات غیرمتمرکز خود و یا ترید کردن ارز های دیجیتال خود بپردازید. این معاملات دارای محدودیت های بسیار کمی بوده و با سرمایه گذاری روی این ارز های می توانید به یک سود چشمگیری برسید.

نوع سیستم قراردادی ارز های متاورس

سیستم قرارداد ارز های دیجیتال متاورسی به گونه ای طراحی شده است که برای تبادل هویت دیجیتالی خود و دیگران از شبکه بلاک چین استفاده کند. که در نتیجه کاربران متاورس می توانند از شبکه بلاک چین برای خرید، فروش و انتقال دارایی های خود استفاده کنند.

انتقال ارز های متاورس بدون واسطه

یکی از شگفتی ها و قابلیت های ویژه ی دنیای ارز های متاورسی، جابه جایی ارز های آن بدون نیاز به صرافی ها و یا برنامه های شخص ثالث است. که در نتیجه موجب افزایش بسیار زیاد امنیت این شبکه می شود.

خرید بهترین ارز های متاورس

خرید بهترین ارز های متاورس

شما پس از خواندن مطالب تا اینجای کار متوجه شدید که متاورس یک دنیای بسیار بزرگ و قابل پیشرفت است که حتی می تواند جایگاه اینترنت را بگیرد و بهترین کار در حال حاضر خرید ارز های متاورس و سرمایه گذاری روی آن است که می تواند شما را در طی چند سال به یک ثروت عظیم برساند. و اما در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی چند نمونه از بهترین ارز های متاورس برای سرمایه گذاری بپردازیم:

ارز مانا و یا Decentraland

این ارز متاورسی مبتنی بر توکن NFT و قرارداد هوشمند بوده که از سیستم واقعیت مجازی در بازی های خود استفاده می کند. گیمر های با استفاده از آن می توانند دنیای واقعی و مجازی را با یکدیگر ترکیب کرده و با بازی کردن و معامله محصولات و امکانات داخل بازی نسبت به کسب درآمد اقدام کنند. شما حتی می توانید با خرید ارز مانا، می توانید زمینی درون بازی که ارزش آن با زمین های دنیای حقیقی یکسان است را تهیه نمایید و یا دیگر اجسام داخل بازی را خرید و فروش کنید.

ارز متاورسی اکسی اینفینیتی

ارز متاورسی اکسی اینفینیتی

این ارز از قدیمی ترین ارز های توکن NFT است که برای پرورش یافتن حیوانات مجازی استفاده می شود. یکی از بهترین راههای افزایش درآمد در دنیای متاورسی، جمع آوری حیوانات مجازی خانگی درون بازی است. این بازی به نحوی امروزه پرطرفدار است که بسیاری از مردم در کشور فیلیپین به صورت جدی در حال بازی کردن این بازی هستند

ارز SAND و یا Sandbox

بازی سندباکس مبتنی بر ارز اتریوم بوده  در سال 2012 شروع به فعالیت کرد. این یک بازی ای است که بسیاری از گیمر ها و یا سرمایه گذاران می توانند با استفاده از آن می توانند کسب درآمد کنند. این یک نوع بازی ای است که کاربران می توانند با درست کردن اجسام مختلف، آنها را به فروش گذاشته و درآمد کسب کنند.

ارز BLOK و یا Bloktopia

این ارز یکی از پرطرفدار ترین ار ها برای افرادی است که می خواهند پلتفرم VR و NFT را به صورت همزمان داشته باشند. این ارز منحصر به فرد با پردازش به روی بلاک چین سیستم Polygon از یک آسمان خراش 21 طبقه ای بهره مند است. ولی آیا می دانید چرا 21 طبقه؟ علت این کار احترام گذاشتن به ارز محبوب بیت کوین به دلیل داشتن سقف 21 میلیونی است.

جمع بندی

امروزه یکی از جنجالی ترین و بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری، خرید ارز های متاورس است. همانطور ه گفته شد متاورس دارای یک پشتوانه  آینده ای بسیار قوی است که می تواند این حوزه را یک محل بسیار خوبی برای کسب درآمد کند. درحال حاضر به دلیل بی خبر بودن بسیاری از مردم از این ارز های آینده دار، شما می توانید با خرید این ارز های متاورس به موفقیت خیلی زیادی برسید.

سوالات متداول درباره خرید ارز های متاورس

  • امروزه بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری کدامند؟
    امروزه به دلیل پیشرفت بسیار زیاد تکنولوژی، ارز های متاورسی می توانند یک انتخاب بسیار مناسب برای سرمایه گذاری باشند.
  • از کجا می توانیم ارز های متاورس را خریداری کنیم؟
    شما به زودی می توانید تمامی ارز های دنیای متاورس را از صرافی معتبر اکسچنجر پرو تهیه نمایید.
  • آیا می توان تنها با بازی کردن کسب درآمد کرد؟
    بله شما با انجام بسیاری از بازی های دنیای متاورس می توانید نسبت به کسب درآمد اقدام کرده و با خرید و فروش اجسام کسب  درآمد کنید
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها