بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2022

اکسچنجر » بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2022
معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2022
تعداد بازدید : 445

معرفی بهترین ارز های دیجیتال برای سال 2022

تحقیق در بین هزاران ارز دیجیتال بسیار سخت و طاقت فرسات، اما ما با جمع آوری اطلاعات بهترین ارزهای دیجیتال 2022 را شناسایی کرده و پیش بینی می کنیم این ارز ها در سال 2022 رشد چشمگیری را تجربه کنند. اما حتما به این نکته باید توجه داشته باشید که تنها خرید بهترین ارز دیجیتال 2022 برای کسب سود کافی نیست و شما باید حتما دانش معامله، بررسی و پیش بینی داشته باشید تا بتوانید در زمان های لازم به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

ارز دیجیتال لایت کوین

ارز دیجیتال لایت کوین به دلیل بالا بودن قدرت نقدینگی، داشتن پتانسیل رشد بالا، پایین بودن ریسک از بهترین ارزهای دیجیتال 2022 شناخته می شود. اما دلیل دیگر خوب بودن این ارزدیجیتال بالا بودن پاداش ماین کردن آن می باشد، چرا که پاداش آن به ازای هر بلاک 12.5 عدد لایت کوین می باشد که نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال بسیار بالا است. همچنین سرعت ماین کردن هر بلاک از لایت کوین برابر  2 دقیقه بوده که نسبت به ارزهای دیگر بسیار بالا و سریعتر می باشد. در نتیجه می توانید با بررسی ها و تحلیل های خود بر روی این رمز ارز اقدام به خرید لایت کوین کنید.

خرید ارز دیجیتال لایت کوین

ارز بیسیک اتنش یا BAT

این ارز دیجیتال از سال 2018 بسیار پرطرفدار بوده که بسیاری از معامله گران بزرگ کریپتوکارنسی روی آن حساب باز کرده اند. این ارز دیجیتال محبوب توسط مرورگر BRAVE تولید شده است و کاربرد اصلی این ارز دیجیتال پاداش دادن به تولیدکنندگان محتوای این مرورگر می باشد. با توجه پیشرفت هایی که در صنعت مرورگر های اینترنت در حال رخ دادن است، رشد این ارز دیجیتال دور از دسترس نمی باشد. همچنین افرا با تماشا کردن تبلیغاتی که در صفحه ی وب BRAVE وجود دارد به عنوان پاداش این ارز دیجیتال را دریافت می کنند. این ارز جزء بهترین ارز دیجیتال 2022 می باشد.

خرید ارز دیجیتال بیسیک اتنشن

ارز بیت کوین کش یا BTH

ارز دیجیتال BTH از دیگر بهترین ارزهای دیجیتال 2022 می باشد که در سال 2017 به دلیل ایجاد برخی اختلاف بین سازندگان بیت کوین به وجود آمد. در حقیقت می توان BTH را به نوعی فورک بیت کوین نام برد که در گذشت زمان کوتاهی به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کرد. در این حین فردی به نام راجر ور که از بزرگان تاسیس کننده ی بیت کوین می باشد که امروزه از حامیان بیت کوین کش می باشد،

می گوید که دیگر بیت کوین همانند سابق نیست و از راه اصلی خود فاصله گرفته است. اما یکی از بزرگترین اهداف این رمز ارز اجرا کردن قرارداد های هوشمند می باشد و در نتیجه فعالان کریپتوکارنسی بر این باورند که در سال 2022 بیت کوین کش رشد چشمگیری خواهد کرد. علاوه بر موارد گفته شد از ویژگی های برتر دیگر این ارز دیجیتال، پایین بودن کارمزد انتقال آن می باشد.

ارزدیجیتال بیت کوین کش

ارز ای او اس یا EOS

EOS یا همان قاتل اتریوم به دلیل مهاجرات بسیاری از دارندگان اتریوم که با کمبود شبکه موجه شدند به وجود آمد که به همین علت این ارز دیجیتال را می توان از بهترین ارزهای دیجیتال 2022 نام برد. این ارز محبوب تمامی مشکلاتی را که ارز اتریوم داشت برای خود حل نمود و امکاناتی نظیر مدیریت حساب و امکان ایجاد یک پایگاه اطلاعات را به کاربرانی که علم برنامه نویسی ندارد داد. همچنین از دیگر ویژگی های این ارز دیجیتال بالا بودن سرعت تراکنش های این رمز ارز و بالا بودن مقیاس پذیری آن اشاره کرد. اما حتما قبل از سرمایه گذاری و یا خرید EOS نسبت به تحلیل و بررسی قیمت این ارز دیجیتال اقدام کنید.

خرید ارز دیجیتال EOS

ارز ریپل یا XRP

همانطور که میدانید ارز دیجیتال ریپل جزء 5 ارز برتر دیجیتال جهان می باشد که از مقبولیت بسیار بالایی برخوردار است. اما هدف این ارز دیجیتال با دیگر ارزهای کریپتوکارنسی متفاوت می باشد. از امکانات این ارز دیجیتال پرطرفدار می توان به ارائه خدماتی همچون خدمات بانکی مانند تسویه حساب های مالی اشاره کرد. به همین علت سرعت نقل و انتقال های بانکی بین ارزی با سرعت بسیار بالا و مستقیم انجام می شود درنتیجه بسیاری از شرکت ها و موسسات خیلی بزرگ به سمت ارز دیجیتال ریپل سوق پیدا کرده اند.

چرا که امروزه تعداد بسیاری از بزرگترین بانک های جهان زیرنظر پروتکل ریپل بوده  و روز به روز بسیاری از بانک ها در تلاش اند تا به این دسته از بانک ها اضافه شوند. نتیجه میگیریم که ارز ریپل از بهترین ارزهای دیجیتال 2022 بوده که می تواند سود های بسیار زیادی برای شما داشته باشد اما قبل از هر چیز در ابتدا دانش معامله و تحلیل را بدست آورید و بعد از آن این ارز را خرید و فروش کنید.

خرید ریپل

جمع بندی

ما در این مقاله به بررسی برخی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2022 پرداختیم و همچنین اهداف هر کدام از این رمزارز ها را با یکدیگر بررسی کردیم. متوجه شدیم ارز های ریپل، ای او اس، بیت کوین کش، بیسیک اتنشن و لایت کوین برخی از بهترین ارزهای دیجیتال دنیا می باشد که می تواند بسیار سود ده باشند. اما قبل از هر چیز شما باید به دانش منطقی تحلیل نمودار های ارز دیجیتال، پیشبینی قیمت و… برسید تا دچار ضرر های جبران ناپذیر نشوید. همچنین شما می توانید برای خرید بسیاری از ارزهای دیجیتال موجود در جهان و یا خرید ووچر و پرفکت مانی به سایت اکسچنجر پرو مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره بهترین ارز های دیجیتال 2022

1.    آیا تنها با خرید بهترین ارزدیجیتال می توان موفق شد؟
خیر شما حتما باید به علم تحلیل و بررسی نمودار برسید تا بتوانید زمان خرید و فروش آن ارز را بررسی کنید.
2.    آیا پایین بودن کارمزد یک ارز دلیل منطقی ای برای سرمایه گذاری به روی آن است؟
خیر شما باید پیشینه، هدف، نمودار و اخبار آن ارز دیجیتال را بررسی کنید و تنها پایین بودن کارمزد دلیل کافی ای نمی باشد.
3.    آیا این ارزها تنها ارز های موفق 2022 می باشند؟
خیر این ارزها تنها برخی از بهترین ها می باشند، در مقاله های بعدی برخی دیگر از ارزهای دیجیتال آینده دار را برایتان معرفی خواهیم کرد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها