آلت کوین چیست و بهترین آن کدام اند؟

اکسچنجر » آلت کوین چیست و بهترین آن کدام اند؟
آلت کوین چیست و بهترین آن کدا
تعداد بازدید : 409

اگر می خواهید در حوزه ارزهای دیجیتال که امروزه از پردرامد ترین شغل های دنیا میباشد، فعالیت داشته باشید، قطعا با این سوال که آلت کوین چیست مواجه خواهید شد. اگر قصد خرید دوج کوین و یا دیگر ارزهای دیجیتال را دارید بهتر است با عبارت آلت کوین آشنایی داشته باشید، چرا که امروزه از نظر بسیاری از بزرگان ارز دیجیتال، آلت کوین ها از پرسود ترین ارزهای دیجیتال می باشند. اگر می خواهید بدانید آلت کوین چیست و بهترین آن کدام اند، در ادامه با ما باشید.

آلت کوین چیست و بهترین آن کدام اند؟

اگر بخواهیم یک تعریف مختصر از آلت کوین چیست داشته باشیم، باید اینگونه بگوییم که تمام ارزهای دیجیتال به جز بیت کوین آلت کوین نام دارند. چرا که اولین رمزارز در دنیا که توانستند پول مجازی را به وجود آورد، بیت کوین بوده. اما این ارز ایرادات خاص خود را دارد، به همین علت به تمامی ارزهایی که بعد از ارز بیت کوین به وجود آمدند که نواقص بیت کوین را جبران کنند، آلت کوین گفته می شود. پس اگر شما قصد خرید ریپل را دارید، بهتر است بدانید که اینها آلت کوین نام دارند.

اما شاید از خود بپرسید کلمه آلت به چه معناست، این کلمه همان alt و یا Alternative می باشد که به معنای جایگزین می باشد. چرا که هدف از به وجود آمدن ارزهای دیجیتال پس از بیت کوین، گرفتن مقام بیت کوین است. شاید بسیاری از افراد این هدف را غیرممکن فرض کنند، اما امروزه با وجود آمدن ارزهای دیجیتال دیگر، سهم بیت کوین در ارز دیجیتال رفته رفته در حال کاهش می باشد.

درباره بهترین ارزهای آلت کوین ها

شما تا اینجای مقاله دانستید، آلت کوین چیست، حال فرصت آن رسیده است تا شما را با برخی از بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری آشنا کنیم. شما برای سرمایه گذاری به روی ارزهای دیجیتال دو راه پیش روی خود دارید که با خواندن مقاله انواع روش های معامله در ارز دیجیتال بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. اما پس از انتخاب روش معامله برای خود، حال باید تصمیم بگیرید به روی چه رمزارز هایی معامله کنید. پس از آن می توانید برای خرید ارزهای دیجیتال خود به صرافی آنلاین اکسچنجر پرو مراجعه کنید.

درباره بهترین آلت کوین ها

آلت کوین اتریوم

اتریوم یکی از رقیبان جدی بیت کوین بوده و شما با خرید اتریوم می توانید در آینده ای نه چندان دور به سود های بسیار زیادی دست پیدا کنید. این ارز دیجیتال از محبوب ترین آلت کوین های دنیای ارز دیجیتال بوده که با رشد چشمگیر خود در طول یک سال از 220 دلار به قیمت 3500 دلار، موجب توجه بسیاری از فعالان ارز دیجیتال به این رمزارز شد.

آلت کوین اتریوم

آلت کوین ریپل

رمز ارز ریپل که علامت اختصاری آن XRP می باشد از ارزهای قدیمی پس از بیت کوین به حساب می آید که از آن زمان تا به امروز موجب کسب سود افرادی شده است که به روی آن سرمایه گذاری کرده اند. حتما ماجرای دادگاه ریپل را شنیده اید، اما برای اطلاعات بیشتر بهتر است مقاله آیا ارز ریپل برنده دادگاه می شود؟ را مطالعه کنید.

اما به صورت کلی این را درنظر بگیرید که این شکایت از سمت بورس و اوراق بهادار آمریکا موجب کاهش شدید قیمت در این رمزارز شده است، اما این شکایت با رانت بوده و پایه و اساس محکمی ندارد، چنانچه ارز ریپل در دادگاه پیروز شود، رشد بسیار بالایی را در قیمت آن مشاهده خواهیم کرد. بهتر است با خرید ریپل و نگهداشتن آن در سبد ارزهای دیجیتال خود، از پامپ آن عقب نمانید.

آلت کوین ریپل

آلت کوین لایت کوین

این ارز دیجیتال در واقع از انشعابات ارز قدرتمند بیت کوین می باشد، اگر شما به بیت کوین طلای ارزهای دیجیتال گویید، لایت کوین نقره آن می باشد. هدف از به وجود آمدن لایت کوین افزایش سرعت تراکنش ها و همچنین بالا رفتن سرعت استخراج آن می باشد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که تنها 84 میلیون واحد از ارز دیجیتال لایت کوین در دنیا وجود دارد که میتوان آنها را استخراج نمود.

آلت کوین لایت کوین

آلت کوین دوج کوین

هدف از به وجود آمدن این ارز دیجیتال در ابتدا تنها یک شوخی با بیت کوین بود، اما امروزه با وجود طرفداران بسیار زیاد این ارز، دوج کوین به چهارمین ارز دیجیتال از نظر حجم تبدیل شده است. بسیاری از بزرگان ارز دیجیتال، آینده بسیار درخشانی برای این رمز را پیشبینی کرده اند که خرید آن و هولد کردن آن می تواند در آینده ای نه چندان دور موجب سود های بسیار زیادی برای شما خواهد داشت.

آلت کوین دوج کوین

آلت کوین ترون

بسیاری از افراد ترون را نسل بعدی وب می دانند چرا که هدف این ارز از بین بردن واسطه ها بین تولیدکنندگان محتوا و خریداران آن می باشد. ارز دیجیتال ترون با نماد اختصاری TRX در دنیای ارزهای دیجیتال مشغول فعالیت بوده که پیشرفت های بسیار زیادی پیش روی آن خواهد بود.

آلت کوین ترون

جمع بندی

شما با خواندن این مقاله متوجه شدید که آلت کوین چیست و همچنین با بهترین آلت کوین های موجود در ارز دیجیتال آشنا شدید که با سرمایه گذاری اصولی به روی آنها می توانید سود بسیای کسب کنید. آلت کوین ها مزیت های بسیار زیادی دارند که از مهمترین آنها می توان به داشتن قیمت های پایین نسبت به بیت کوین و همچنین وجود آینده ای درخشان برای بیشتر آنها اشاره کرد. شما می توانید برای خرید بسیاری از ارزهای دیجیتال و همچنین خرید ووچر پرفکت مانی به سایت اکسچنجر پرو مراجعه کنید.

سوالات متداول آلت کوین چیست

  1. کارمزد های آلت کوین ها چگونه است؟
    کارمزد تمامی آلت کوین ها به صورت کلی پایین تر از بیت کوین بوده، اما هر ارز دیجیتال کارمزد مخصوص به خود را دارد که باید حتما قبل از خرید هر رمزارز آنها را بررسی کنید.
  2. مهمترین رقیب بیت کوین کدام ارز می باشد؟
    ارز اتریوم از اولین ارزهای دیجیتال پس از بیت کوین بوده که رقیب بسیار جدی ای برای بیت کوین به حساب می آید.
  3. بهترین راه سرمایه گذاری به روی ارزهای دیجیتال چیست؟
    سرمایه گذاری پله ای و همچنین هولد کردن ارزهای دیجیتال برای افرادی که دانش کافی برای معامله کردن ندارند مناسب می باشد.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها