بازی های متاورسی

اکسچنجر » بازی های متاورسی
متاورس
تعداد بازدید : 399

بازی های متاورسی 1400/11/11 | بازی های متاورسی 34

بازی های متاورس، ارزهای دیجیتال متاورسی، دنیای متاورس و… از بحث برانگیز ترین مباحثی می باشد که در آینده ای نه چندان دور برای انجام هر کاری می توانیم از دنیای متاورسی بهره گیریم. امروزه بسیاری از افراد با خرید لایت کوین، سندباکس، آلیس و… به دنبال راهی برای کسب درآمد و رسیدن به سود های بزرگ می باشند. اما در کنار ارزهای دیجیتال شما می توانید از راه بازی کردن، درآمد کسب کنید! اما چگونه؟
نام متاورس پیش از معرفی توسط کمپانی های بسیار بزرگ مانند فیسبوک و… بر سر زبان ها بوده است. حال امروزه با انجام بازی های متاورس شما می توانید در منزل، محل کار، مسافرت و… درآمد بسیار مطلوبی بدست آورید. اما پیش از آنکه به بررسی بازی های متاورسی بپردازیم، قصد داریم تا شما را با جزئیات بیشتری از دنیای متاورس آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید:

درباره بازی های متاورس

در حقیقت دنیای متاورسی، یک فضای دیجیتالی بوده که شما در آنجا می توانید بسیاری از فعالیت های خود را انجام دهید. اگر فیلم سینمایی Ready Player One را دیده باشید، حتما متوجه منظور ما از این دنیای دیجیتالی هوشمند خواهید شد. از مهمترین ویژگی های دنیای متاورس، انجام بسیاری از فعالیت ها همچون بازی کردن، مهمانی بودن، آموزش دیدن، دکتر رفتن و… اشاره کرد که روز به روز این دنیای فوق مدرن درحال پیشرفت می باشد. شما می توانید در بازی های متاورس زمین خریداری کرده و همچنین اقدام به بازی کنید و از انجام مراحل بازی، ارز دیجیتال دریافت کنید. در ادامه با ما باشید تا شما را با برترین بازی های متاورس آشنا کنیم:

بازی متاورسی دیسنترالند

بازی دیسنترا لند از محبوب ترین بازی های دنیای متاورس به حساب آمده که بازیکنان در این بازی می توانند ساختمان و یا زمین خریده و یا بفروشند. همچنین شما می توانید با اجاره دادن ملک خود در این بازی مانند دنیای واقعی، کسب درآمد کنید.

بازی متاورسی دیسنترالند

شما می توانید در این بازی با بسیاری از بازیکنان دیگر تعامل داشته و با یکدیگر مراحل بازی را طی کنید. همچنین در این بازی صفحه ای وجود دارد که می توانید از رویداد های مهم، مهمانی ها، کنسرت ها و.. باخبر شده و در آنها در هر کجای دنیا شرکت کنید.

بازی اکسی اینفینیتی

بازی Axie Infinity برخلاف بازی دیسنترا لند، بر مبنای مبارزه و جنگ با دیگر بازیکنان می باشد. شما می توانید در این بازی متاورسی با جمع آوری موجوداتی که اکسی نام دارند، اقدام به درآمدزایی کنید.

بازی اکسی اینفینیتی

این بازی با گرافیک بسیار بالایی که دارد بسیار پرطرفدار بوده و امروزه بسیاری از افراد با بازی کردن این بازی درآمد های بسیار زیادی به دست آورده اند. توکن ارز دیجیتال این بازی AXS نام داشته که شما به ازای فروش موجودات اکسی، این ارز دیجیتال را دریافت کرده و می توانید آن را در دنیای کریپتوکارنسی بفروشید.

بازی متاورسی سندباکس

بازی Sandbox یکی دیگر از محبوب ترین بازی های دنیای متاورسی بوده که شما می توانید در این بازی با خرید و فروش املاک و ساخت چیز ها و فروش آنها در بازار های NFT اقدام به کسب درآمد کنید.

بازی متاورسی سندباکس

شما با استفاده از این بازی دنیای متاورس می توانید علاوه بر بازی کردن، خود اقدام به ساخت این بازی متاورسی با ساختن چیز های مختلف کنید. معروف ترین رمز ارز دنیای متاورسی و همچنین ارز دیجیتال این بازی، SAND نام داشته که در این بازی کاربرد های بسیار زیادی دارد.

بازی Yield Guild

این بازی متاورسی که بسیاری از افراد آن را با نام ygg می شناسند، نوعی بازی بلاک چینی بوده که افراد می توانند از راه دور با یکدیگر تعامل برقرار کرده و با یکدیگر بازی کنند. شما می توانید با انجام این بازی با بسیاری از بازیکنان دیگر بر سر بدست آوردن جایزه، پول، سکه و.. رقابت کرده و کسب درآمد کنید.

بازی Yield Guild

در واقع بازی YGG یک پلتفرمی بوده که شما می توانید بسیاری از بازی های متاورس را درون آن نصب و بازی کنید. از مهمترین اهداف این بازی بلاک چینی می توان به جمع آوری افراد بسیار زیاد از سراسر دنیا برای بازی کردن با یکدیگر اشاره کرد.

بازی متاورسی معادن دالارنیا

بازی Mines of Dalarnia یک بازی بسیار جذاب و ماجراجویی بوده که شما با رفتن به عمق معادن داخل بازی می توانید کسب درآمد کنید.

بازی متاورسی معادن دالارنیا

مهم ترین هدف انجام این بازی متاورسی جمع آوری منابع مختلف، آیتم ها و… در جهت افزایش مهارت برای مبارزه با دیک بازیکنان می باشد که در نهایت ارز دیجیتال به عنوان پاداش خواهید گرفت. این بازی یک دنیای دو بعدی بوده و گرافیک بسیار ساده ای دارد که هر فرد می تواند از طریق بازی با آن درآمد کسب کند.

بازی متاورسی استار اطلس

این بازی جزء محبوب ترین بازی های متاورسی که دنیای بسیار بزرگ داشته و می توانید به صورت گروهی به بازی با آن بپردازید. دنیای این بای در سال 2620 میلادی بوده و سبکی جدید و نوآورانه در بازی های مالتی پلیری به حساب می آید.

بازی متاورسی استار اطلس

در این بازی بسیار جذاب و زیبا انسان ها، موجودات فضایی، حیوانات و ربات ها با یکدیگر در حال رقابت بوده و شما می توانید در این دنیای بسیار بزرگ منابع زیادی به دست آورده و با حریفان خود مبارزه کنید. از مزایای دیگر این بازی متاورسی وجود یک شبیه سازی پرئاز در این بازی متاورسی می باشد.

جمع بندی

امروزه راه ها و روش های بسیار زیادی برای کسب درآمد وجود دارد، اما اگر به دنبال راهی هستید که علاوه بر سرگرم کردن شما، برای شما کسب درآمد کند، بازی های متاورس می تواند بهترین گزینه باشد. دنیای متاورسی روز به روز درحال پیشرفت بوده و این دنیا تازه ظهور بوده و شما با سرمایه گذاری در آن می توانید در آینده ای نه چندان دور به سود های بسیار زیادی دست پیدا کنید. همچنین شما می توانید برای خرید ارز دیجیتال همچون لایت کوین، دوج کوین و…. به صرافی آنلاین اکسچنجر پرو مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره بازی های متاورس

1.آیا انجام بازی های متاورس راه مناسبی برای کسب درآمد می باشد؟
شما نباید به بازی های ویدئویی تنها به کسب درآمد توجه کنید، چرا که فلسفه اصلی این بازی ها سرگرم کردن شما و همچنین ایجاد انگیزه با پاداش های متنوع برای انجام بازی می باشد.
2.آینده دنیای متاورس چگونه است؟
این دنیا روز به روز درحال پیشرفت بوده و در آینده ای نه چندان دور بسیاری از فعالیت ها در این دنیای هیجان انگیز انجام می شود.
3.آیا می توان بازی های دنیای متاورسی را به صورت آفلاین انجام داد؟
خیر چرا که پایه و اساس اصلی این بازی ها بر مبنای اینترنت و به صورت آنلاین بوده و باید حتما آن را به صورت مجازی بازی کنید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها