ارزهای در حال رشد

اکسچنجر » ارزهای در حال رشد
معرفی بهترین ارزهای دیجیتال که از اثبات
تعداد بازدید : 363

در این مقاله از سایت اکسچنجر پرو می خواهیم ارزهای در حال رشد را بررسی کنیم. بازار کریپتوکارنسی در بازار مالی جهانی با هزاران ارز دیجیتال مختلف در حال رونق است. دو سال پیش، بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط یافت و 70 درصد از ارزش بازار خود را بالا برد. اما امروزه، پلتفرم‌هایی که سریع‌ترین رشد را دارند، همگی رقبای اتریوم هستند، دومین شبکه بزرگ رمزنگاری که در سال 2015 راه‌اندازی شد و دارای 1300 توسعه‌دهنده تمام وقت است که بر روی آن برنامه‌های کاربردی ایجاد می‌کنند. تمامی اکوسیستم‌های ارزهای دیجیتال با سریع‌ترین رشد، رویکردهای متفاوتی نسبت به اتریوم برای تمرکززدایی و «اجماع»، فرآیند الگوریتمی اعتبارسنجی یک تراکنش دارند. این مقاله 10 اکوسیستم ارزهای دیجیتال با سریع ترین رشد را در سال 2022 نشان می دهد. پس اگر قصد خرید ارزهای دیجیتالی همچون خرید بایننس کوین، لایت کوین، دوج کوین و.. را دارید، در ادامه با ما باشید.

سولانا یکی از ارزهای در حال رشد

سولانا سریع‌ترین بلاک چین در جهان و سریع‌ترین اکوسیستم و از ارزهای در حال رشد در حوزه رمزنگاری است که هزاران پروژه شامل Defi، NFTs، Web3 و غیره را در بر می‌گیرد. سولانا با حفظ یک وضعیت جهانی واحد در مقیاس شبکه، ترکیب پذیری بین پروژه های اکوسیستم را تضمین می کند. این یکی از سریع ترین اکوسیستم های ارزهای دیجیتال در سال 2022 است که در حال رشد است.

TechPay Coin

TechPay Coin یک ارز دیجیتال در حال رشد است که پروژه یک ماهه است که در فضای کریپتو موج ایجاد می کند زیرا سریع ترین بلاکچینی است که تاکنون وجود داشته است، با کمترین زمان پایان تراکنش 500 میلی ثانیه و ظرفیت پردازش 300000 تراکنش در ثانیه. بهتر است در حال حاضر روی TechPay Coin سرمایه گذاری کنید، قبل از اینکه بلاک چین عملکرد بی نظیر آن شروع به کار کند.

Near

برای سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع بخشیدن به سایر شبکه های لایه 1 هستند، NEAR به عنوان یک ارز در حال رشد ممکن است یک سرمایه گذاری عالی برای شما باشد. برای سرمایه گذارانی که به دنبال کسب بازدهی بالا در یک دوره کوتاه هستند، NEAR ممکن است بهترین سرمایه گذاری برای شما نباشد. این یکی از سریع ترین اکوسیستم های ارزهای دیجیتال در سال 2022 است که در حال رشد است.

آموزش سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال
سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال

Avalanche

Avalanche یکی از ارزهای در حال رشد است. یک بلاک چین است که وعده می دهد قابلیت های مقیاس بندی و زمان های تایید سریع را از طریق پروتکل اجماع Avalanche خود ترکیب کند. Avalanche پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند جذاب‌ترین ارز رمزنگاری‌شده باشد، عمدتاً برای توکن اصلی خود، AVAX، که امنیت تراکنش بالایی را همراه با مقیاس‌بندی سرعت به تریلیون تراکنش در ثانیه تضمین می‌کند.

Polygon

Polygon یک ارز دیجیتال با نماد MATIC است و همچنین یک پلتفرم فناوری است که شبکه‌های بلاک چین را قادر می‌سازد تا متصل شوند و مقیاس شوند. Polygon – «اینترنت بلاک چین‌های اتریوم» – با نام Matic Network در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. این یکی از سریع‌ترین اکوسیستم‌های ارزهای در حال رشد در سال ۲۰۲۲ است.

Flow

Flow از ارزهای در حال رشد برای استفاده آسان و قدرتمند برای ساخت است. هر جنبه ای از پلتفرم از ابتدا برای پشتیبانی از تجربه کاربری استثنایی در مقیاس اصلی طراحی شده است. Flow که در ابتدا توسط تیم CryptoKitties طراحی شد، یک شبکه غیرمتمرکز است که توسط جامعه رو به رشدی از برندها و سازندگان Web3 پشتیبانی و ساخته شده است.

فانتوم

Fantom کاملاً با اتریوم سازگار است. dApps خود را با کسری از هزینه اجرا کنید و با عملکرد بالای Fantom آزمایش کنید. کد فانتوم کاملا متن باز است. هر کسی می‌تواند آن را بخواند، پیشرفت را بررسی کند، درباره آن نظر دهد و به ما در ساختن اکوسیستم کمک کند. از زیرگراف های The Graph و API های قدرتمند Web3JS Fantom برای ساخت کیف پول، کاوشگر یا ابزارهای تجزیه و تحلیل داده استفاده کنید. این یکی از سریع ترین اکوسیستم های ارزهای دیجیتال در سال 2022 است که در حال رشد است.

اتریوم

اتریوم یک بلاک چین غیرمتمرکز و منبع باز با قابلیت قرارداد هوشمند است. اتر ارز دیجیتال بومی این پلتفرم است. در بین ارزهای دیجیتال، اتر از نظر ارزش بازار پس از بیت کوین در رتبه دوم قرار دارد. اتریوم در سال 2013 توسط برنامه نویس Vitalik Buterin طراحی شد.

 بایننس کوین

بایننس از ارز های در حال رشد است. به عنوان یک توکن ابزاری برای کارمزدهای معاملاتی با تخفیف در سال 2017 ایجاد شد، اما کاربردهای آن به برنامه های متعددی از جمله پرداخت هزینه تراکنش (در زنجیره بایننس)، رزرو سفر، سرگرمی، خدمات آنلاین و خدمات مالی گسترش یافته است. انتظار می رود سکه بایننس عملکرد صرافی بایننس و اکوسیستم آن را تقویت کند. این برنامه از چندین ابزار مانند کارمزد معاملات، کارمزد مبادلات، کارمزد لیست و چند کارمزد دیگر در صرافی Binance پشتیبانی می‌کند.

کاربرد بایننس
بایننس کوین چه کاربرد هایی دارد؟

سوالات متداول

  1. ارزهای در حال رشد کدام اند؟
    سولانا، بایننس کوین، اتریوم، فانتوم، نیر و … از نمونه های ارزهای در حال رشد هستند.
  2. Near چه نوع ارزی است؟
    برای سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع بخشیدن به سایر شبکه های لایه 1 هستند، NEAR به عنوان یک ارز در حال رشد ممکن است یک سرمایه گذاری عالی برای شما باشد.
  3. فانتوم چه ارزی می باشد؟
    Fantom کاملاً با اتریوم سازگار است. dApps خود را با کسری از هزینه اجرا کنید و با عملکرد بالای Fantom آزمایش کنید. کد فانتوم کاملا متن باز است. هر کسی می‌تواند آن را بخواند، پیشرفت را بررسی کند، درباره آن نظر دهد و به ما در ساختن اکوسیستم کمک کند.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها