روش خرید پرفکت مانی با ویزا کارت

اکسچنجر » روش خرید پرفکت مانی با ویزا کارت
خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت
تعداد بازدید : 425

پرفکت مانی مسیری ایمن، بدون تحریم و قابل اطمینان برای یک سرمایه گذاری پر سود است. با خرید پرفکت مانی می توانید به صورت آنلاین به سراسر جهان پول انتقال دهید و از سایت های بین المللی خرید کنید. روش های مختلفی برای خرید پرفکت مانی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به صورت کامل در مورد روش خرید پرفکت مانی با ویزا کارت اطلاعات لازم را به شما همراهان ارائه دهیم.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی در واقع یک سیستم پرداخت جهانی محسوب می شود. این سیستم خدماتی شامل دریافت پول، انتقال پول و واریز را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران می توانند به صورت آنلاین از هر کجای جهان از این خدمات بهره مند شوند. پرفکت مانی یا ووچر الکترونیکی، قابلیت تبدیل به تمام ارز های دیجیتالی و ارز های رایج سنتی حتی ریال را دارا است.

این سیستم مانند یک کارت شارژ عمل می کند. شما با پرداخت مقدار مشخصی، این کارت را دریافت می کنید. در نهایت می توانید از کد های موجود در آن استفاده کنید و پرداخت های خود را انجام دهید.

حساب پرفکت مانی چیست؟
مزایای داشتن حساب پرفکت مانی

مزیت های خرید با پرفکت مانی

  • واسطه ای کاملا ایمن و مطمئن برای پرداخت ها محسوب می شود. خصوصا پرداخت ها در سایت های بین المللی
  • می توانید درآمد ارزی داشته باشید و به وسیله این سیستم آن را دریافت و به ریال تبدیل کنید.
  • امکان مدیریت تمام کسب و کار های اینترنتیتان به صورت یکجا را به شما می دهد.
  • دیگر نیازی به باز کردن حساب در بانک های خارجی یا بین المللی ندارید.
  • امکان نقد کردن ووچر ها به صورت آنی در تمام صرافی ها
  • ایران برای استفاده از این حساب تحریم نیست.
  • سرعت انتقال ارز و حتی شارژ حساب ووچر با این سیستم بسیار بالا می باشد.
  • کد های موجود در آن تاریخ انقضا ندارند و در هر زمان می توان از آن ها استفاده کرد.
  • امنیت بسیار بالا

روش های خرید پرفکت مانی

برای خرید و شارژ حساب پرفکت مانی روش های متفاوتی وجود دارد. در ادامه به متداول ترین این روش ها اشاره می کنیم.

  • خرید با حساب پرفکت مانی افراد دیگر: با احتساب 5 درصد کارمزد، افراد دیگر می تواند به حساب پرفکت مانی شما پول واریز کند.
  • با استفاده از ارز های دیجیتال: با استفاده از انواع ارز های دیجیتالی در صرافی های آنلاین می توانید اقدام به شارژ حساب خود کنید.
  • خرید با استفاده از ووچر پرفکت مانی: که این کارت ارزی علاوه بر امکان شارژ حساب پرفکت مانی، کاربرد های بسیاری دارد.
  • شارژ حساب با پرداخت ریالی ( ارزی ) در صرافی های آنلاین: می توانید با پرداخت ریال در این صرافی ها دلار پرفکت مانی بخرید. و یا بالعکس.
  • خرید پرفکت مانی با ویزا کارت: روش خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت را در ادامه به صورت کامل توضیح داده ایم.
روش های خرید پرفکت مانی
چگونه حساب پرفکت مانی را شارژ کنیم؟

روش خرید پرفکت مانی با ویزا کارت

برای شارژ حساب پرفکت مانی خود با این روش، ابتدا باید یک صرافی آنلاین معتبر بیابید. سپس مراحلی که در زیر آموزش داده می شود را در آن ها اجرا کنید. این مراحل در صرافی های آنلاین تقریبا مشابه هستند.

مرحله اول

وارد سایت اکسچنجر پرو شوید و در آن جا گزینه خرید پرفکت مانی را انتخاب کنید. همچنین می توانید بر روی همین لینک کلیک کنید تا به صفحه اصلی خرید دلار پرفکت مانی هدایت شوید. در این مرحله باید اطلاعاتی که در فرم پیش رو از شما می خواهد را به صورت صحیح و با دقت وارد کنید.

مرحله دوم

در این مرحله شما باید نام، آدرس و اطلاعات ویزا کارت یا مستر کارت مجازی خود را وارد کنید. سپس شماره کارت را به درستی و با دقت کامل وارد کنید.

مرحله سوم

پس از درج اطلاعات کارت و شماره کارت، در قسمت to your wallet شماره حساب پرفکت مانی خود را به درستی وارد کنید.

مرحله چهارم

در قسمت بالای صفحه، مقدار شارژ مورد نظرتان را که می خواهید به حسابتان افزوده شود وارد می کنید.

مرحله آخر

با کلیک بر روی گزینه  start an exchange درخواست شارژ حساب خود را ثبت می کنید. به این ترتیب میزان شارژی که مشخص کرده اید به وسیله ویزا کارت شما در حساب پرفکت مانی لحاظ می گردد.

مراحل خرید پرفکت مانی با ویزا کارت
خرید پرفکت مانی چه مراحلی دارد؟
در نهایت اینکه

با وجود تحریم هایی که وجود دارد، یکی از راه های ایمن برای پرداخت ها و خرید های بین المللی، استفاده از حساب پرفکت مانی است که مزایای بی شماری دارد. برای خرید و شارژ این حساب روش های گوناگونی وجود دارد که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم و روش خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت را نیز به طور کامل توضیح دادیم.  پلتفرم اکسچنجر پرو یکی از سایت های معتبری است که می تواند بستر مناسبی برای انجام معاملات ارز دیجیتالی باشد. از جمله خدمات این پلتفرم ارائه قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال، خرید پرفکت مانی و رمز ارز های دیجیتالی می باشد.

سوالات متداول

  1. پرفکت مانی چیست؟
    حسابی ایمن، بین المللی، مجازی و محرمانه است که انتقال، واریز و دریافت ارز را در همه ی نقاط جهان به وسیله اینترنت امکان پذیر می کند. علاوه بر مزایای بی شمار آن، با داشتن این حساب، به حساب های بانکی بین المللی و خارجی برای انتقال پول نیازی ندارید.
  2. چگونه حساب پرفکت مانی را شارژ کنم؟
    برای شارژ این حساب روش های مختلفی وجود دارد. متداول ترین آن ها عبارتند از: با استفاده از حساب پرفکت مانی فرد دیگر، به وسیله ارز های دیجیتال، با استفاده از ووچر پرفکت مانی، با پرداخت ریالی یا ارزی در صرافی های آنلاین و مجازی و خرید پرفکت مانی با ویزا کارت یا مستر کارت.
  3. روش شارژ حساب پرفکت مانی با ویزا کارت چگونه است؟
    پس از انتخاب صرافی آنلاین معتبر، وارد قسمت خرید پرفکت مانی با ویزا کارت شوید و اطلاعاتی که از شما می خواهد را تکمیل کنید. سپس اطلاعات ویزا کارت شامل نام و آدرس آن را وارد کنید. پس از آن شماره کارت و سپس شماره حساب را به دقت وارد کنید. در قدم آخر باید میزان شارژی که می خواهید به حسابتان افزوده شود وارد کنید و درخواستتان را ثبت کنید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها