خرید اتریوم در متامسک کیف پول حرفه ای

اکسچنجر » خرید اتریوم در متامسک کیف پول حرفه ای
لوگوی متامسک
تعداد بازدید : 296

در محیط اینترنت با یک جست و جوی ساده می توانید به سایت های بسیاری برسید که به شما کیف پول ذخیره اتریوم معرفی می کنند. اما چه قدر به این سایت ها اطمینان دارید؟ از کجا می توان فهمید که بهترین کیف پول اتریوم با امکانات معامله حرفه ای کدام است؟ معمولا بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم، مشاوره گرفتن از حرفه ای هاست. اما افرادی که وارد به کار بازار اتریوم هستند، اول از همه کیف پول متامسک را به شما پیشنهاد خواهند داد. اما نحوه کار با آن چگونه است و چه طور می توان اقدام به خرید اتریوم در متامسک کرد؟ در این مقاله تلاش می کنیم نحوه ساخت اکانت متامسک، نحوه کار کردن با آن و مهمترین مزایای خرید اتریوم در متامسک را توضیح دهیم.

مراحل اصلی برای خرید اتریوم در متامسک

ساختن اکانت برای استفاده از متامسک بسیار راحت می باشد. کافیست عبارت انگلیسی آن را جست و جو کنید و وارد سایت آن شوید. متامسک دارای نسخه نرم افزاری برای انواع سیستم عامل ها مثل سیستم عامل گوشی هاست. با دانلود کردن نرم افزار مورد نیاز خود و ایجاد حساب کاربری در آن می توانید کلیدهای عمومی و خصوصی مخصوص خودتان را بسازید. نکته بسیار مهم در حین ایجاد اکانت اطمینان از نگهداری صحیح عبارت بازیابی و کلیدهای خصوصی متامسک می باشد. اگر این جزئیات را به هر دلیل فراموش کنید دیگر قادر به برگرداندن ارز دیجیتال خود نخواهید بود.

انواع کلیدهای موجود در متامسک

متامسک دارای دو نوع کلید می باشد. برای خرید اتریوم در متامسک یا انواع دیگر ارز دیجیتال، شما باید کلید عمومی مربوط به حساب کاربری خود را در اختیار فردی که با آن معامله می کنید قرار دهید. با این عبارت عمومی فرد مقابل می تواند مقدار ارز دیجیتال مورد معامله را به حساب شما ارسال کند.

کلیدهای خصوصی کاربرد دیگری دارند. شما از آن ها برای دسترسی دوباره و کنترل دارایی دیجیتال خود استفاده می کنید. کلیدهای خصوصی به همراه عبارت بازیابی به نوعی رمز شما محسوب می شوند در نتیجه باید در حفظ آن ها بسیار دقت داشته باشید و البته می دانیم که هرگز نباید آن ها را در اختیار افراد غیر قرار داد.

محدودیت های متامسک و پشتیبانی ارزهای دیجیتال

متامسک از توکن اتریوم و توکن های بر پایه شبکه اتریوم پشتیبانی می کند. در نتیجه شما به راحتی می توانید به خرید اتریوم در متامسک اقدام کنید. نکات مختلفی در حین استفاده از این والت ارز دیجیتال وجود دارد. اول اینکه متامسک به دلیل ارائه خدمات سطح بالای امنیتی، بسته به خرید نوع خاصی از اکانت، سرعت های مختلفی برای مبادله ارز دیجیتال برای شما معرفی می کند. در ابتدا که اتریوم یا توکن های دیگر خود را به اکانت متامسک خود اضافه می کنید، باید مشخص کنید که قصد استفاده از کدام سرعت و امکانات را دارید. معمولا توصیه می شود که کند ترین سرعت مبادله را انتخاب نکنید چون ممکن است بعدا برای استفاده از آن دچار مشکل شوید.

بیشتر کارهای مربوط به مبادله اتریوم و توکن های دیگر در متامسک به راحتی با اپلیکیشن موبایلی انجام می شود. شما می توانید در محیط متامسک تبادل داخلی توکن ها را نیز انجام دهید. مثلا می توانید هر توکن بر پایه اتریوم را در محیط داخلی متامسک بدون نیاز به مبادله خارجی،‌ تبدیل به توکن های اتریوم پایه دیگر کنید.

خرید اتریوم در متامسک
استفاده آنلاین از محیط متامسک

خطای به پایان رسیدن گاز

موقع خرید اتریوم در متامسک یا معامله ارزهای دیجیتال دیگر، این امکان وجود دارد که شما یا طرف مقابل با خطای out of gas رو به رو شوید. گاز در این جا متغیری است که به شما اجازه معامله مقدار مشخصی از توکن ها را می دهد. در هنگام ارز دیجیتال اگر اکانت شما به اندازه کافی شارژ گاز نداشته باشد، سرانجام ممکن است تبادل توکن انجام نگیرد و نهایی نشود. در این صورت مقدار توکن ارسالی به طور کامل به اکانت شما باز می گردد. گاز مورد استفاده اما احتمالا در شبکه تبادل توکن گم شود و دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که در شارژ کردن اکانت خود و انتخاب برنامه تبادل ارز دیجیتال توجه کافی داشته باشید.

اپلیکیشن موبایلی متامسک
خرید و فروش اتریوم و توکن های مختلف در متامسک

مهمترین مزایای معامله ی اتریوم در متامسک

اولین مزیت نسبی خرید اتریوم در متامسک، استفاده از یک والت امن با محافظت مناسب از اطلاعات است. وقتی حرف مقدار زیادی توکن اتریوم در میان است، شما نمی توانید بی دلیل روی کیف پول های دیجیتال بی کیفیت حساب باز کنید. مزیت دیگر سادگی استفاده از آن است. همان طور که پیش از این گفته بودیم، تمام کارهای مربوط به خرید اتریوم در متامسک یا فروش آن، به سادگی در اپلیکیشن موبایلی قابل پیگیری است.

مورد مهم دیگری وجود پشتیبانی و جامعه کاربران بزرگ است. با استفاده از این دو بخش در سایت متامسک می توانید مشکلات خود برای تبادل ارز دیجیتال یا نگهداری از آن ها را به سرعت حل کنید. البته طبیعیست که برای این کار باید به زبان انگلیسی به مقدار مشخصی تسلط داشته باشید.

جمع بندی

متامسک یکی از امن ترین کیف پول های موجود برای ذخیره اتریوم است. علاوه بر اینکه شما قادر به خرید اتریوم در متامسک هستید، بقیه انواع توکن های بر پایه اتریوم هم در متامسک پشتیبانی می شوند. متامسک یک قابلیت برای swap بین توکن های مورد پشتیبانی درون شبکه خودش را دارد. با این قابلیت شما نیازی به خروج از محیط برنامه برای تبدیل اتریوم به توکن های دیگر ندارید. دو نوع کلید در متامسک وجود دارند. کلید های عمومی را در اختیار افراد دیگر می توان گذاشت تا برای اکانت شما توکن ارسال کنند. کلید های خصوصی در طرف دیگر مخصوص بازیابی و دسترسی به اموال دیجیتال شماست. از دست دادن اطلاعات مربوط به این کلید ها می تواند به از دست دادن تمام دارایی دیجیتال شما منتهی شود.

سوالات متداول مربوط به خرید اتریوم در متامسک

کدام توکن ها در متامسک پشتیبانی می شوند؟
توکن های اتریوم و بر پایه شبکه اتریوم در متامسک پشتیبانی می شوند.

آیا می توان درون محیط برنامه متامسک اقدام به تغییر توکن کرد؟
بله. در متامسک شما قادرید که توکن های پشتیبانی شده را بدون خروج از محیط برنامه به یکدیگر تبدیل کنید.

کارمزد استفاده از متامسک چه قدر است؟
کارمزد استفاده از متامسک برای تبادل ارز دیجیتال متغیر است. شما برای ارسال ارز دیجیتال باید یک نوع شارژ در اکانت داشته باشید به نام گاز یا همان gas. مورد دیگر انتخاب سرعت برای تبادل ارز دیجیتال است. اگر کمترین سرعت معامله ارز دیجیتال را انتخاب کرده باشید این امکان وجود دارد که ارسال ارز دیجیتال هرگز به سرانجام نرسد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها