معرفی بهترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال در سال 2023

اکسچنجر » معرفی بهترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال در سال 2023
بهترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال در سال 2023
تعداد بازدید : 273

امروزه سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو کارنسی به‌عنوان یکی از مشاغل پر طرفدار و بعضا پردرآمد شناخته شده است. معمولا برای استخراج ارزهای دیجیتال نیاز به خرید سخت افزارها و دستگاه های ماینینگ خواهید داشت که هزینه زیادی را در بر دارد. شاید برای شما جالب باشد که می‌توانید این ارزهای دیجیتال را با هزینه کمتر و بعضا به‌صورت رایگان، تنها با پیوستن به سایت استخراج ابری دریافت کنید. از آنجا که تمامی این وبسایت‌ها معتبر نیستند، در این مقاله سعی شده است به معتبرترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال در سال 2023 بپردازیم.

کلود ماینینگ یا استخراج ابری یا cloud mining چیست؟

به طور کلی به عملیات ماین کردن رمز ارزها بدون خرید دستگاه‌های پیچیده ماینینگ و تنها با اجاره کردن نرخ هش ریت توسط وبسایت‌های معتبر را استخراج ابری ارز دیجیتال گویند. به‌طور خلاصه شما برای دریافت و استخراج ارز دیجیتال با این وبسایت‌ها قرارداد تنظیم می‌کنید که در مقابل پرداخت مبلغی مشخص، این وبسایت به استخراج ارز دیجیتال به کمک دستگاه‌های پیشرفته خود بپردازند.

بنابراین شما می‌توانید تنهاب با پرداخت مبلغ معینی، به اجاره مشخصی از هش ریت پرداخته و بدون دردسر نگهداری از تجهیزات و یا آموزش کار با آنها و پرداخت هزینه بالای برق به استخراج رمز ارزها در فضای رقابتی کریپتو بپردازید.

دقت داشته باشید که انتخاب این وبسایت‌ها باید بر اساس سه عامل مهم نرخ هش ریت وبسایت برای رمز ارز تعیین شده، نحوه پرداخت یا همان سیستم واریزی و کارمزد استخر صورت پذیرد.

نکته: دقت داشته باشید که انتخاب یک سایت استخراج ابری بسیار با اهمیت است و بهتر است آنها را با مقایسه به روز بین سایت‌های موجود معتبر انتخاب نمایید.

معرفی بهترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال در سال 2023

 ای سی او اس (ECOS)

ECOS سایت استخراج ابری ارز دیجیتال
سایت ای سی او اس استخراج ابری

شرکت ECOS به عنوان برترین و بهترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال در سال 2023 شناخته شده است که در سال 2017 در ارمنستان تاسیس و شروع به کار کرد. به کمک این سایت استخراج ابری می‌توانید ارزهایی با عنوان بیت‌کوین BTC، بیت‌کوین‌کش BCH و لایت‌کوین را استخراج نموده و در شرایط خاص ممکن است برخی آلت‌کوین‌ها را نیز شامل گردد.

آدرس رسمی وب‌ سایت ای سی او اس: ecos.am

امکانات

  • حداقل برداشت از 001/0 بیت کوین
  • دارای دوره آموزشی رایگان
  • پشتیبانی از پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس
  • پشتیبانی فنی 24 ساعته
  • حداقل سرمایه گذاری با 150 دلار
  • خطر تقلب کم در وبسایت
  • دفعات پرداخت به صورت روزانه

جنسیس ماینینگ (Genesis Mining)

اگر به دنبال دردسرهای ثبت نام و احراز هویت‌های برای سایت های استخراج ابری نیستید، بهترین و در دسترس‌ترین سایت استخراج ابری ارز دیجیتال در سال 2023 جنسیس ماینینگ خواهد بود. این شرکت در سال 2013 در هنگ کنگ تاسیس شد و تا کنون از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این شرکت دارای مزارع ماینینگ در تمامی قاره‌های جهان هستند و به این شکل دسترسی خود را برای کاربران سهل کرده‌اند.

سایت معتبر جنسیس ماینینگ: genesis-mining.com

امکانات

  • امکان استخراج همزمان ارزهای دیجیتال مختلف
  • همکاری با صرافی های معتبر
  • امکان برداشت روزانه
  • حداقل میزان سرمایه گذاری: 500 دلار
  • امکان استخراج ارزهای مختلف و مشهور
  • امکاان قراردادهای یکساله و دو ساله
  • بدون پرداخت هزینه نگهداری

آی کیو ماینینگ (IQ Mining)

سایت استخراج ابری آی کیو ماینینگ
آی کیو ماینینگ

این شرکت در سال 2016 شروع به کار کرد و تا کنون توانسته است به استخراج ارزهای مشهور و اکثر آلت کویین اقدام نماید. تجهیزات ماینینگ این شرکت در چندین کشور از جمله کانادا، چین، روسیه و… وجود داشته و بهترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال در سال 2023 یا کلود ماینینگ لایت کوین محسوب می گردد. نکته مهم در مورد این وبسایت دارا بودن آفرهای همیشگی بر روی قراردادهای خود است.

آدرس معتبر وب‌ سایت آی کیو ماینینگ: iqmining.com

 امکانات

  • امکان سودهای متغیر در قراردادهایی با تایم‌های مختلف
  • امکان سرمایه‌گذاری مجدد ارزهای استخراج شده
  • دارا بودن پشتیبانی 24 ساعته فنی
  • امکان پرداخت روزانه
  • حداقل سرمایه گذاری: 250 دلار

 بیت دی‌یر (Bit Deer)

این وب‌سایت را می‌توان از جدیدترین و در عین حال به‌ روز ترین انواع وب‌ سایت استخراج ابری در کریپتو کارنسی دانست که در سال 2023 در سنگاپور تاسیس گردید و در همین مدت کوتاه توانسته است از حدود 8 ارز پشتیبانی کند که می‌توان به بیت کوین و لایت کوین اشاره کرد.

آدرس معتبر وب‌ سایت بیت دی یر: bitdeer.com

 امکانات

  • امکان برداشت روزانه
  • حداقل میزان سرمایه گذاری: 550 دلار

هش شاینی (HashShiny)

هش شاینی (Hashshiny)
سایت هش شاینی برای استخراج ابری

اگر تاکنون در دنیای کریپتو به معادلات زیادی پرداخته‌اید و طبعا به‌دلیل اطلاعات کم، دچار ضرر و زیان؛ به‌خصوص از طریق صرافی‌ها و از دست دادن ارزش ولت خود شده‌اید یا از وب سایت های استخراج ابری استفاده کرده‌اید که دیوار امنیتی خوبی نداشته‌اند، کافی‌ست سری به سایت هش شاینی بزنید. چرا که هش شاینی یکی از معتبرترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال در سال 2023 است؛ این وب سایت در سال 2016 افتتاح شد و به علت امنیت بالای خود، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته‌ است، چرا که کاربر می‌تواند با فعال یا غیرفعال کردن فرآیند استخراج، کنترل کامل آن را به دست گیرد.

آدرس وب‌ سایت معتبر هش شاینی: hashshiny.io

امکانات

  • پشتیبانی از پلتفرم های اندروید و ios
  • امکان شارژ حساب و تمدید قرارداد با فیات و کریپتو
  • حداقل سرمایه گذاری: 10 دلار
  • امکان برداشت روزانه
جمع بندی

در این مقاله سعی شد چند نمونه از پر طرفدارترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال در سال 2023 به شما معرفی گردد، اما باید بدانید که در این بازار قطعیتی مبنی بر عدم ورشکستگی و تحلیل این وبسایت ها وجود ندارد. چرا که بازار کریپتو کارنسی تماما به زمان و نوع به روز رسانی و مدیریت بستگی دارد و ضعف در هر قسمت، موجب از بین رفتن کل پروژه خواهد شد. لذا هر زمان که قصد استخراج از طریق این نوع سایت ها را دارید، حتما اطلاعات خود را به روز رسانی کرده و تمامی منابع در دسترس را بررسی نمایید.

سوال متداول سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال در سال 2023
  1. آیا استخراج ابری در سال 2023 سودآور است؟
    اگر به دنبال استخراج رمز ارزها هستید، اما توان هزینه و خرید دستگاه‌های ماینینگ را ندارید، بهترین گزینه استفاده و اجاره هش ریت‌ها از سایت‌های استخراج ابری معتبر خواهد بود.
  2. مزایا استخراج ابری ارز دیجیتال چیست؟
    از جمله مهمترین مزایای این وب‌سایت‌ها می‌توان به‌عدم نیاز به دارا بودن دستگاه‌ها و یا دانش‌فنی استفاده از آنها، عدم نیاز به پرداخت هزینه های عملیاتی و یا فضای بزرگ با تهویه مناسب می‌باشد.
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها
mohsen
mohsen
11 months قبل

 بهترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ و من هش شاینی میدونم و از آن استفاده می کنم

محمد میرزایی
محمد میرزایی
1 ماه قبل
پاسخ دادن به  mohsen

سلام واقعا پرداختی دارد؟