خرید ووچر پرفکت مانی 1 دلاری

اکسچنجر » خرید ووچر پرفکت مانی 1 دلاری
خرید ووچر پرفکت مانی 1 دلاری
تعداد بازدید : 211

اگر جز افرادی هستید که خرید و فروش بین المللی دارید و یا علاقمند به خرید کالا از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی دارید و همواره با معضل تحریم‌ها و یا عدم دارا بودن ارزهای فیات مواجه هستید، راه‌حل شما خرید ووچر پرفکت مانی 1 دلاری و استفاده از خدمات آن به‌صورت آنلاین است. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

منظور از ووچر چیست؟

ووچر نوعی کارت شارژ الکترونیکی است که در واقع وجود فیزیکی نداشته و به صورت یک کارت الکترونیکی در اختیار فرد متقاضی قرار می‌گیرد. این کارت دارای چهار بخش ذیل است:

یک: E-Voucher شماره ده رقمی ووچر

دو: Activation code کد 16 رقمی فعال سازی ووچر

سه: Amount مقدار و مبلغ شارژ ووچر

چهار: Created on زمان و تاریخ ایجاد ووچر

این چهار بخش مختص به کاربر بوده و به خصوص کد فعال سازی 16 رقمی و شماره ووچر را به هیچ عنوان نباید در اختیار کسی قرار دهید، چرا که با دارا بودن این کدها عملا مبلغ موجود در این کارت شارژ را می‌توانند برداشت و یا هزینه کنند. لذا در نگهداری آن می بایست دقت لازم را به عمل آورید.

چرا ووچر پرفکت مانی

کد ووچر پرفکت مانی رایگان
عکس ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی (Perfect Money) نوعی سیستم انتقال (دریافت و پرداخت) آنلاین بوده که از این طریق می‌توانید ارزهای مورد نیاز را واریز کرده و یا برداشت نمایید. از طرف دیگر در پرفکت مانی تبدیل ارز به رمز ارزها و یا بالعکس آن امکان‌پذیر بوده و تنها با داشتن کیف پول پرفکت مانی و تعریف واحد پولی منحصر به این کیف پول، می‌توانید تمامی خدمات پرداخت و دریافت آنلاین خود را با بالاترین سرعت و امنیت انجام دهید. شما می‌توانید کیف پول‌های متعددی ایجاد کرده و هر نوع کیف را به یک نوع ارز مورد نیاز خود اختصاص دهید.

این شرکت در سال 2007 در کشور پاناما تاسیس شده و امروزه در مناطق مختلفی از جهان دارای دفاتر نمایندگی بوده و امور عملیاتی و فنی آن توسط دفتر مرکزی در سویس انجام می‌پذیرد.

خدمات پرفکت مانی

قبل از اینکه به نحوه خرید ووچر پرفکت مانی یک دلاری بپردازیم، خوب است نیم نگاهی به خدمات مهم این سیستم داشته باشیم:

  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال و یا طلا
  • خرید از فروشگاه های بین المللی که دارای درگاه پرداخت پرفکت مانی باشند.
  • انجام پروژه های بین المللی و جابجایی سودها از طریق پرفکت مانی
  • دریافت و یا پرداخت وام در بستر پرفکت مانی با افرادی که در این بستر حساب ایجاد کرده‌اند.
  • نگهداری و سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال و یا طلای خود در این بستر
  • امکان انتقال ارز برای افراد در سایر کشورها

مزایای پرفکت مانی

این سیستم همانند paypal آمریکایی عمل می‌کند، با این تفاوت که پرفکت مانی تحت تاثیر تحریم‌ها نبوده و از این نظر؛ به خصوص برای کاربران ایرانی دارای اهمیت بالایی است و کاربران می‌توانند به راحتی و بدون نگرانی در مورد ارز مورد مبادله خود، از این بستر به انجام تراکنش های ارزی خود حتی بدون افتتاح حساب ارزی بانکی بپردازند. از دیگر مزایای این سیستم می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • توانایی کار با وبسایت رسمی پرفکت مانی با بهره گیری از زبان فارسی
  • دارا بودن سرعت تراکنش‌های بسیار بالا
  • دارا بودن مراحل امنیتی پیشرفته و سه لایه
  • تبدیل و یا اکسچنچ ارزها و یا رمز ارزها در بستر پرفکت مانی
  • عدم نیاز به احراز هویت برای انجام کارهای ساده و نه چندان حجیم مالی
  • امکان برداشت روزانه تا سقف 15 دلار بدون نیاز به احراز هویت (مبالغ بالاتر نیاز به احراز هویت خواهند داشت)
  • امکان واریز بدون محدودیت و بدون نیاز به احراز هویت
  • دریافت سود بابت ارز، طلا و یا مانده حساب کاربر
  • عدم نیاز به پرداخت مالیات
  • استفاده آسان و بدون دردسر
  • بدون تاریخ انقضا
  • دارای کارمزد منطقی ومناسب

خرید ووچر پرفکت مانی 1 دلاری

مبلغ خرید ووچر پرفکت مانی آنی با توجه به نوع ازی که خریداری می‌کنید، دارای قیمت‌های مختلفی خواهد بود و کاملا به نرخ ارز جهانی بستگی دارد. البته به این معنا نیست که مبلغ ووچرها با قیمت دلار یا یورو یکسان باشند، بلکه اغلب مبلغی نزدیک به آنها را خواهند داشت و نوسان در این زمینه امری طبیعی محسوب می‌گردد. برای خرید ووچر پرفکت مانی 1 دلاری پس از طی مراحل بالا می‌توانید میزان آن را به دلخواه تعیین کنید و کارت پول خود را شارژ نمایید.

کارمزد ووچر پرفکت مانی یک دلاری

خوب است بدانید که برای سپرده گذاری ارز و یا رمز ارزهای خود در حساب پرفکت مانی نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی نخواهد بود. کارمزد دریافتی تنها در ازای خرید ووچر برای کاربر در نظر گرفته خواهد شد. این کارمزد دارای دو حالت خواهد بود:

  • اگر دارای حساب وریفای شده باشید، میزان کارمزد دریافتی از خرید ووچر شما 05/0 درصد کل مبلغ ووچر است.
  • اگر حساب شما وریفای نباشد، مبلغ کارمزد معادل 9/1درصد کل ووچر دریافتی خواهد بود.

روش های خرید ووچر پرفکت مانی 1 دلاری

روش خرید فوری ووچر پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی خرید

ووچر پرفکت مانی را می‌توان از دو طریق ثبت نام در سایت اصلی پرفکت مانی، انجام احراز هویت و دریافت کارت شارژ الکترونیکی اقدام کرد و یا می‌توان از طریق صرافی‌های معتبر و یا وبسایت‌هایی که به ارائه خدمات مختلف پرفکت مانی در ایران می‌پردازند، مراجعه نمایید. دقت داشته باشید که در روش دوم، اطلاع از اعتبار و حسن شهرت این شرکت ها و وبسایت ها بسیار مهم خواهد بود.

  1. روش اول: خرید ووچر پرفکت مانی از طریق سایت رسمی

در این روش اگر دارای حساب کاربری در پرفکت مانی هستید، وارد حساب کاربری خود شده و در بخش withdrawl یا همان برداشت از طریق گزینه e-voucher قسمت purchase a new e-voucher را انتخاب و پس از آن حساب مورد نظر، نوع ارز و مقدار آن را تعیین نمایید و سپس آن را purchase یا تایید نهایی نمایید.

نکته: دقت داشته باشید که تنها با خرید ووچر حساب کاربری شما شارژ نمی‌شود و شما می‌بایست با مراجعه به بخش deposite یا سپرده‌گذاری به قسمت e -voucher مراجعه کرده و اطلاعات کارت ووچر خریداری شده را در قسمت‌های تعیین شده ، وارد نمایید. پس از آن با کلیک بر روی active an e-voucher می‌توانید ارز خریداری شده خود را به صورت ووچر به حساب پرفکت مانی خود واریز نمایید.

  1. روش دوم: از طریق صرافی

راحت‌ترین و بی دردسرترین روش برای خرید و یا شارژ حساب پرفکت مانی شما، مراجعه به صرافی های معتبر و با وبسایت های دریافت و پرداخت آنلاین ارزی است که به شما در این زمینه کمک می کنند. کافیست پس از اطمینان از اعتبار این نوع وبسایت ها در آن ثبت نام کرده و پس از احراز هویت و ارسال مدارک مورد نیاز، به خرید ووچر پرفکت مانی و شارژ حساب خود اقدام نمایید. خوب است بدانید در بسیاری از صرافی ها انجام خرید وفروش ووچر تا سقف معینی نیاز به ثبت نام و یا احراز هویت ندارد.

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی یک دلاری به صورت آنی

شاید این گزینه برای شما نوعی تبلیغات به نظر برسد، اما خوب است بدانید اگر حساب کابری خود را در پرفکت مانی وریفای کرده باشید و قصد خرید ووچر آن را داشته باشید، تنها 05/. درصد از کل مبلغ خریداری شده به عنوان کارمزد دریافت می‌شود و در واقع آن را می‌توان خریدی بدون کارمزد تلقی گردد

آیا امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام وجود دارد؟

شما می توانید کد ووچر پرفکت مانی را بدون ثبت نام در این سیتم خریداری نمایید، کافیست به سایت و یا صرافی معتبری مراجعه کرده و پس از ورود به قسمت خرید ووچر مانی و وارد کردن نوع ارز مورد نیاز، مبلغ و سایر موارد تعیین شده، به دریافت وچر پرداخته و از آن استفاده نمایید. استفاده از این تکنیک به خصوص برای افرادی که به خریدهای اینترنتی از فروشگاه های بین المللی علاقمندند، می تواند گزینه مناسبی محسوب گردد.

منظور از حساب پرفکت مانی وریفای شده چیست؟

ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده
ساخت حساب Perfect Money

پس از اینکه در پرفکت مانی به افتتاح حساب پرداختید، می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. البته باید بدانید که تمامی خدمات حرفه‌ای این سیستم نیاز به احراز هویت خواهد داشت. منظور از وریفای کردن حساب پرفکت مانی، انجام احراز هویت در آن بوده و پس از آن تمامی خدمات با کارمزدی بسیار پایین و ناچیز به کاربر ارائه می‌گردد.

در ایران نیز صرافی‌هایی که به افتتاح حساب در این سیستم نقل و انتقال برای کاربران می‌پردازند، ملزم به انجام احراز هویت هستند. با این حال افرادی که تمایل به احراز هویت ندارند، می‌توانند به خرید و یا فروش ووچر بپردازند و کارمزد بالاتری را برای آن پرداخت نمایند. البته خرید ووچر بدون حساب وریفای شده دارای محدودیت خواهد بود، اما فروش ووچر هیج سقف ومحدودیتی را در بر نخواهد داشت.

آیا احراز هویت در پرفکت مانی به مدارک خاصی نیاز دارد؟

باید بدانید که همانند سایر احراز هویت‌هایی که در سازمان های داخل کشور انجام می‌دهید، این سیستم نیز نیاز به ارائه مدارک هویتی شما خواهند داشت. مدارک مهمی که هنگام احراز هویت می بایست در وبسایت پرفکت مانی به صورت آنلاین بارگزاری نمایید، شامل موارد ذیل خواهد بود:

  • پاسپورت
  • کارت ملی ترجمه رسمی در صورت نداشتن پاسپورت
  • گواهینامه ترجمه رسمی
  • تصویر قبض خدماتی آدرس خود؛ از جمله قبض آب، برق و…
  • احراز آدرس تعیین شده بر روی قبوض با نام کاربر
جمع بندی

داشتن یک حساب نقل و انتقال آنلاین و اینترنتی؛ به خصوص برای کسب و کارهایی بین المللی که همواره با مشکل تحریم در ایران مواجه هستند، به عنوان بهترین راه حل محسوب می گردد. پرفکت مانی به علت عدم تاثیرپذیری تحریم ها به کاربران ایرانی خود هیچ محدودیتی را وارد نکرده و کاربران می توانند با عضویت و یا حتی بدن ثبت نام در این سیستم، به دریافت و پرداخت ارزهای دلار و یورو و همچنین چنج ارزها با کریپتو بپردازند.

سوالات متداول خرید ووچر پرفکت مانی 1 دلاری
  1. فروش ووچر پرفکت مانی یک دلاری چگونه است؟
    مسلما قادر به فروش آن از طریق پرفکت مانی خواهید بود. ووچر مورد نظر خود را می‌توان بدون محدودیت و حتی بدون نیاز به احراز هویت، به فروش برسانید.
  2. کدام صرافی برای خرید ووچر پرفکت مانی 1 دلاری مناسب است؟
    اکسچنجرپرو یکی از معتبرترین صرافی برای خرید ووچر پرفکت مانی یک دلاری است که می‌توانید اقدام کنید.
  3. روش های خرید ووچر پرفکت مانی 1دلاری چیست؟
    خرید ووچر پرفکت مانی از طریق سایت رسمی و صرافی‌های معتبر
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها
سهند
سهند
1 سال قبل

خرید ووچر پرفکت مانی ۱ دلاری خودم و با اکسچنجرپرو انجام میدم مرسی از تون

exchang
ادمین
1 سال قبل
پاسخ دادن به  سهند

سلام دوست عزیز
از اینکه سایت اکسچنجرپرو رو انتخاب کردید نهایت تشکر و داریم