سریع ترین راه خرید ووچر پرفکت مانی چیست؟

اکسچنجر » سریع ترین راه خرید ووچر پرفکت مانی چیست؟
سریع ترین راه خرید ووچر پرفکت مانی
تعداد بازدید : 181

امروزه با هماهنگ شدن بانک ها در دنیا دقت بیشتری بر روی انتقال ها و تراکنش های مالی بین مردم صورت گرفت این اتفاق باعث شد که بر روی  پرداخت های خارج از کشور دقت خاصی شود و کارمزد این پرداخت ها افزایش پیدا کند (مثل پرداخت با ویزا یا مستر کارت) ، به خاطر این اتفاق روش های پرداخت بسیار زیادی به وجود آمد که بتواند این حساسیت ها و کنترل ها را به عبارتی دور بزند و کار مردم را برای پرداخت های خارجی راحت تر کند. یکی از بهترین سامانه ها ک توانسته خودش را در این زمینه ثابت کند سامانه ی پرفکت مانی است شما با خرید پرفکت مانی می توانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید در ادامه با مزایا و کاربرد ها و همچنین سریع ترین راه خرید ووچر پرفکت مانی به طور کامل آشنا می شوید.

آشنایی با پرفکت مانی

برای انتقال پول به خارج کشور احتمالا روش هایی مثل مستر کارت و ویزا کارت به گوش تان خورده است این روش ها به دلیل این که محدودیت های زیادی دارند و همچنین نیاز به احراز هویت و پرداخت کارمزد زیادی دارند و مخصوصا در ایران یک کاربر باید تلاش و هزینه زیادی کند تا بتواند فقط در این سامانه ها حساب درست کند استفاده از این روش ها اصلا برای یک فرد ایرانی توصیه نمی شود . اما ووچر پرفکت مانی بسیار راحت تر و کم هزینه تر است و نیاز به احراز هویت ندارد که برای مردم ایران این ویژگی بسیار کار آمد است این دلیل و همچنین امنیت بالای ووچر پرفکت مانی باعث شده از پر طرفدار ترین روش های پرداخت خارج کشور در ایران باشد.

پرفکت مانی
آشنایی با ووچر پرفکت مانی

روش کار با ووچر پرفکت مانی بسیار اسان است زیرا مانند کارت بانکی شما عمل می کند و شامل یک کد 16 رقمی و کد فعالسازی 10 رقمی و همچنین مبلغ اعتبار و تاریخ ایجاد است. تا هر سقف مبلغی که بخواهید می توانید آن را شارژ کنید و انتقال پول به سراسر دنیا را تجربه کنید. شما اگر در سایت های معتبر مثل اکسچنجر پرو حساب باز کنید می توانید از سریع ترین راه خرید پرفکت مانی هم بهره مند شوید و در بهترین شکل و امن ترین شرایط ممکن به انتقال سرمایه خود برسید

مزیت های ووچر پرفکت مانی

مزیت ووچر پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی

همانطور که در مطالب قبل مطالعه کردید ووچر پرفکت مانی میتواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد که بزرگ ترین مزیت آن استفاده ی راحت و سریع ایرانی ها از آن است فواید خرید ووچر پرفکت مانی به صورت زیر است :

  • امکان افتتاح حساب رایگان : پرفکت مانی به شما این امکان را می دهد که به طور کاملا رایگان بتوانید حساب باز کنید و انتقال پول در هر کشوری که دوست داشتید داشته باشید و همچنین از رایج ترین ارز های دنیا یعنی دلار و یورو و بیت کوین و طلا هم پشتیبانی می کند و تا هر مقداری بخواهید می توانید در حساب تان نگهداری یا انتقال دهید
  • امنیت بالا : یکی دیگر از ویژگی هایی که پرفکت مانی به آن معروف است امنیت بالای آن است. بعد از گذشت بیشتر از ده سال از شروع کار پرفکت مانی هنوز اطلاعاتی از این که سایت هک شده و یا مبلغی از بین رفته یافت نشده است و این می تواند شما را کاملا به استفاده از پرفکت مانی مطمئن و دلگرم کند.
  • انتقال سرمایه سریع و اسان : ووچر ها از کد های 12 تا 16 کاراکتری که از رقم و حروف تشکیل شده به وجود آمده اند این کد ها باعث شده اند انتقال سرمایه با پرفکت مانی بسیار آسان و راحت باشد و به شما این امکان را نی دهد که از صد تا هزار دلار به صورت سریع و بدون معطلی و احراز هویت های پی در پی سرمایه خود را انتقال دهید.
  • امکان نقد کردن سرمایه : اگر شما از پرفکت مانی استفاده کنید می توانید در هر جای دنیا که باشید ارز خود را به ایران انتقال دهید و آن را به راحتی در حساب بانکی خود به صورت ریالی دریافت کنید

سریع ترین راه خرید ووچر پرفکت مانی

سایت ها بسیار زیادی برای خرید ووچر پرفکت مانی وجود دارد اما شما برای افتتاح حساب در آن ها باید به موارد زیادی توجه کنید تا بتوانید بهترین تجربه را در خرید های خود داشته باشید سایتی که از آن خرید می کنید باید خرید و فروش را به صورت اتوماتیک انجام دهد تا شما بتوانید در سریع ترین ممکن انتقال سرمایه خود را انجام دهید و همچنین امکان خرید 1 تا 1000 دلاری داشته باشد و شما را در محدودیت انتقال قرار ندهد شما با باز کردن حساب در سایت اکسچنجر پرو می توانید سریع ترین و راحت ترین خرید ووچر پرفکت مانی را تجربه کنید زیرا فقط با طی کردن 4 مرحله ی زیر شما می توانید سرمایه ی خود را به خارج از کشور انتقال دهید.

  1. عضویت در سایت
  2. ارسال مدارک برای احراز هویت
  3. تایید توسط سایت
  4. خرید از سایت

سخن نهایی

در این مقاله سعی کردیم شما را به طور کامل با سریع ترین روش خرید ووچر پرفکت مانی آشنا کنیم حال شما باید با توجه به شرایط و بودجه ای که دارید حساب تان را در اکسچنجر پرو باز کرده و از آن برای انتقال سرمایه خود استفاده کنید در صورتی که هر گونه سوالی در مورد ووچر پرفکت مانی داشتید می توانید با پشتیبانی ما در تماس باشید.

سوالات متدوال درباره سریع ترین راه خرید ووچر پرفکت مانی

  1. ووچر چیست؟
    کد ووچر همان اعتباری است که شما از آن با شماره های 10 رقمی و 16 رقمی که دارید برای خرید استفاده می کنید
  2. آیا ووچر پرفکت مانی معایبی هم دارد؟
    بهترین سیستم ها هم مشکل دارند ووچر پرفکت مانی نمی توان گفت عیب اما یک سری محدودیت دارد که باید آن را بدانید:
    در انتقال سرمایه با ووچر پرفکت مانی باید خیلی دقت داشته باشید زیرا اگر اشتباهی انجام دهید نمی توانید آن را اصلاح کنید و به مشکل بر می خورید
    شما نمی توانید با مستر کارت یا ویزا کارت پول از حساب پرفکت مانی خود خارج کنید
  3. چه مدارکی برای احراز هویت برای خرید ووچر پرفکت مانی لازم است ؟
    شما برای احراز هویت در سایت اکسنچنجر پرو و استفاده از سریع ترین راه خرید ووچر پرفکت مانی تنها کافیست دو عکس طبق نمونه ای که گفته شده بفرستید و در صورتی که خواستید سقف خرید خود را بالاتر ببرید باید شماره تلفن ثابت خود را هم وارد کنید.
5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها