چطور پرفکت مانی خود را نقد کنیم؟

اکسچنجر » چطور پرفکت مانی خود را نقد کنیم؟
چطور پرفکت مانی خود را نقد کنیم؟
تعداد بازدید : 150

پرفکت مانی همچنان به ما ایرانیان خدمات مختلفی ارائه می دهد. از آن جایی که این سیستم الکترونیکی ما را تحریم نکرده است، اکثر افراد برای معاملات ارزی خود از این ووچر ها استفاده می کنند. ممکن است برخی از شما از خود بپرسید که چطور پرفکت مانی را نقد کنیم؟ این کار بسیار ساده است و در مدت زمان کوتاهی می توانید حساب ارزی خود را به ریال تبدیل کنید و در کشور مورد استفاده قرار دهید. اگر اقدام به خرید پرفکت مانی کرده اید و می خواهید با نحوه نقد کردن این ووچر ها بیش تر آشنا شوید، بهتر است که تا انتهای مقاله ما را همراهی بفرمایید.

چطور پرفکت مانی را نقد کنیم؟

شما نیز قصد دارید از پرفکت مانی برای انجام معاملات برون مرزی خود استفاده کنید؟ این سوال در ذهنتان نقش بسته است که چطور پرفکت مانی را نقد کنیم؟ برای پاسخگویی به این سوالات بهتر است ابتدا با پرفکت مانی کمی بیش تر آشنا شویم. این سیستم الکترونیکی فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرده است و همه روزه بر تعداد طرفداران آن افزوده می شوند.

دفتر عملیاتی آن در کشور سوئیس می باشد اما همه افراد از سراسر جهان از این سیستم برای معاملات ارزی خود استفاده می کنند. این سیستم ایران را تحریم نکرده است و همه افراد ساکن در این کشور می توانند از این طریق برای خرید و فروش و کسب و کار های خارجی خود اقدام نمایند. سرعت و امنیت در این سیستم بسیار بالا می باشد و افراد با خیالی راحت حساب خود را شارژ کرده و سپس آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و به سادگی نقد می کنند.

چیز هایی که برای نقد کردن پرفکت مانی باید بدانید

می خواهید بدانید چطور پرفکت مانی را نقد کنیم؟ همان طور که می دانید برای افتتاح حساب پرفکت مانی و شارژ ووچر خود باید ابتدا در یک صرافی امن و معتبر ثبت نام کنید. پس از آن نسبت به شارز حساب خود اقدام نمایید. در این نوع صرافی ها که معمولا آنلاین نیز هستند، شرایط نقد کردن ووچر نیز فراهم شده است. شما در این صرافی ها می توانید با حساب خود ارز های دیجیتال و یا دلار خرید و فروش کنید. همچنین می توانید حساب بروکر فارکس خود را از این طریق شارژ نمایید.

حتی می توانید با دلار خریداری شده، پول رایج دیگر کشور ها را خریداری کنید. از طریق خرید های اینترنتی از فروشگاه های خارجی را از این طریق تسویه می کنید. حال اگر مبلغی باقی مانده بود و می خواستید آن ها را به ریال تبدیل کرده و در ایران خرج کنید، باید بدانید که این کار در اکثر صرافی های آنلاین انجام می شود.

الزام داشتن حساب برای نقد کردن پرفکت مانی

نقد کردن پرفکت مانی
داشتن حساب برای نقد کردن پرفکت مانی

برای این که بدانیم چطور پرفکت مانی را نقد کنیم؟ باید این مسئله را در نظر داشته باشیم که داشتن یک حساب الزامی است. ما باید ابتدا یک حساب پرفکت مانی داشته باشیم تا بتوانیم نسبت به نقد کردن آن اقدام نماییم. در حالت کلی سه نوع حساب برای این کار وجود دارد و شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و برای افتتاح آن اقدام کنید. این سه نمونه عبارتند از:

  • حساب معمولی

اگر از کاربران مبتدی و تازه کار هستید، بهتر است که از این روش برای افتتاح حساب پرفکت مانی استفاده کنید. از معایب این نمونه حساب می توان به کارمزد بالای آن اشاره کرد. با این حساب می توانید به راحتی حساب پرفکت مانی خود را نق کنید.

  • حساب ویژه

اگر یک سال از فعالیت شما در این سیستم می گذرد، می توانید این روش را برای افتتاح حساب و نقد کردن آن انتخاب نمایید. از مزایای این روش نسبت به حساب معمولی کارمزد کم آن می باشد.

  • حساب پارتنر

بسیاری از صرافی های آنلاین شرایط ویژه ای را برای کاربر فراهم می کنند تا بتوانند این نمونه حساب را باز کرده و از آن استفاده کرد. همچنین برای نقد کردن پرفکت مانی نیز می توان از این حساب استفاده کرد. هزینه های نقد کردن پرفکت مانی با این روش بسیار پایین می باشد. علاوه بر آن کارمزدی که برای تراکنش ها دریافت می شود نیز خیلی پایین می باشد.

استفاده از ووچر برای نقد کردن پرفکت مانی

با توجه به این که اکثر افراد هنگام انجام معامالات ارزی با تحریم بانکی مواجه می شوند، راحت ترین گزینه را انتخاب می کنند. با خرید پرفکت مانی می توانید از همه این دردسر ها خلاص شوید. نقد کردن آن نیز بسیار ساده و امن می باشد. شاید شما نیز بپرسید چطور پرفکت مانی را نقد کنیم؟ یکی از امن ترین روش ها این است که ووچر پرفکت مانی را خریداری نمایید.

استفاده از ووچر برای نقد کردن پرفکت مانی
نقد کردن پرفکت مانی با ووچر

با این روش کدی دریافت می کنید که برای همیشه می توان از آن استفاده کرد. پس از آن نیز می توانید دلار موجود را به سادگی به ریال تبدیل نمایید. برای این کار کافیست که از طریق صرافی که در آن ثبت نام کرده اید، کد ووچر را وارد نموده برای فروش آن اقدام کنید. این فرآیند در کم تر از ۳۰ دقیقه انجام می شود و شما به راحتی می توانید حساب خود را نقد نموده و به ریال تبدیل کنید.

کلام آخر

در این مقاله به سوال چطور پرفکت مانی را نقد کنیم؟ پاسخ دادیم. روش های مناسبی برای انجام این کار ارائه دادیم. برای سپری کردن این فرآیند کافیست که در یک صرافی آنلاین حساب پرفکت مانی داشته باشید. همچنین می توانید ووچر خریداری نموده و سپس به راحتی برای فروش و نقد کردن آن اقدام نمایید. از این که تا پایان ما را همراهی کردید بی نهایت سپاسگزاریم و امید داریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

سوالات متداول برای چطور پرفکت مانی خود را نقد کنیم؟

  1. چند نمونه حساب پرفکت مانی وجود دارد؟
    سه نمونه حساب وجود دارد، اگر از افراد مبتدی هستید باید حساب معمولی را انتخاب نمایید اما اگر بیش از یک سال در این سیستم فعالیت کرده اید می توانید حساب ویژه و یا پارتنر را انتخاب نمایید.
  2. برای نقد کردن پرفکت مانی به کجا مراجعه کنیم؟
    برای این کار کافیست که به حساب خود در صرافی آنلاین مراجعه کنید و به راحتی دلار و یا ارز دیجیتال را به ریال تبدیل کنید.
  3. آیا با ووچر نیز می توان پرفکت مانی را نقد کرد؟
    بله یکی از امن ترین و سریع ترین روش ها این است که ووچر تهیه کنید تا هرزمان که قصد نقد کردن آن را داشتید، بتوانید به راحتی اقدام نموده و ریال دریافت کنید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها