روش ایجاد کد ووچر پرفکت مانی

اکسچنجر » روش ایجاد کد ووچر پرفکت مانی
روش ایجاد کد ووچر پرفکت مانی
تعداد بازدید : 89

در مقالات و مطالب گذشته در خصوص پرفکت مانی اطلاعاتی را خدمت شما عزیزان ارائه داده‌ایم. به صورت کلی برخورداری از حساب پرفکت مانی می‌تواند مزایای بسیاری برای شما داشته باشد. این حساب ارزی، یک حساب بین‌المللی بوده که به وسیله آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام دهید. همچنین اگر دارای شغل فریلنسری هستید و با شرکت‌های خارجی کار می‌کنید، می‌توانید با داشتن حساب پرفکت مانی پول خود را از این شرکت‌ها به راحتی دریافت کنید. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی روش ایجاد کد ووچر پرفکت مانی بپردازیم و اطلاعاتی را در  خصوص خرید ووچر پرفکت مانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟

یکی از پلتفرم‌های بسیار قوی که امروزه در سرتاسر دنیا جهت انتقال پول از آن استفاده می‌شود، پرفکت مانی است. به صورت کلی پرفکت مانی یک سیستم قدرتمند و بین‌المللی در سرتاسر دنیاست که برای دریافت و پرداخت آنلاین پول طراحی شده و تقریبا مشابه پی پال است، اما نسبت به پی پال مزایای خاص خود را دارد. این سیستم به منظور خدمات پشتیبانی تراکنش‌های مالی به صورت اینترنتی و آنلاین طراحی شده است که امنیت بالایی دارد. به وسیله این سیستم می‌توانید مبالغ زیادی پول را به هر نقطه از دنیا انتقال دهید و یا از وب سایت‌های خارجی کالاها و خدمات مورد نیازتان را خریداری فرمایید. با استفاده از پرفکت مانی به‌راحتی می‌توانید خریدهایتان را از بهترین صرافی ارز دیجیتال داده و دیگر نگران تحریم‌هایی که علیه کشورمان انجام شده است، نباشید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟
ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی چیست؟

به طور قطع اگر با پلتفرم پرفکت مانی آشنایی داشته باشید، با ووچر پرفکت مانی نیز آشنایی خواهید داشت. در واقع کشورهایی که تحت تحریم هستند، برای خرید از سایت‌های بین المللی و انتقال پول به کشورهای مختلف، با مشکلاتی مواجه خواهند شد. سیستم پرفکت مانی نیز برای انجام این تراکنش‌ها مشکلاتی دارد. اما اصلا نگران نباشید! با استفاده از ووچر پرفکت مانی این مشکل نیز بر طرف خواهد شد. اگر ووچر پرفکت مانی را در اختیار داشته باشید، می‌توانید به راحتی و با سرعت بسیار بالایی انتقال پول خود را انجام دهید و همچنین در بازار ارزهای دیجیتال نیز فعالیت داشته باشید. برای انجام این کار تنها به یک کد خاص به نام کد ووچر پرفکت مانی نیاز دارید.

اگر بخواهیم تعریفی جامع از ووچر پرفکت مانی خدمت شما عزیزان ارائه دهیم، باید اشاره نماییم که ووچر پرفکت مانی دقیقا مانند یک کارت شارژ عمل می‌کند که دارای یک سری کد است. با استفاده از این کد ووچر پرفکت مانی می‌توانید کالاها و خدماتتان را از سایت‌های مختلف بین المللی خریداری کرده و همچنین حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید. از جمله نکات بسیار مهمی که در خصوص ووچر پرفکت مانی باید بدانید، به شرح زیر خواهد بود:

  • برای استفاده از ووچر پرفکت مانی نیازی نیست که حساب پرفکت مانی داشته باشید. بلکه تنها با خرید ووچر و وارد کردن کدهای آن کالای مورد نظر خود را خریداری خواهید کرد.
  • در هر ووچر پرفکت مانی از یک شماره 10 رقمی، کد فعالسازی 16 رقمی، اعتبار ووچر و تاریخ ثبت شده آن، استفاده می شود.
  • پیگیری ووچر پرفکت مانی به راحتی امکان پذیر خواهد بود.
  • یکی از مزایای بسیار مهم استفاده از ووچر این است که با کارمزد بسیار کم، می‌توانید تراکنش‌های مالی را سریع انجام دهید.

روش ایجاد کد ووچر پرفکت مانی

ایجاد کد ووچر پرفکت مانی اصلا کار سختی نخواهد بود و برای همه کاربران امکان ساخت آن وجود دارد. برای آنکه کد ووچر پرفکت مانی را ایجاد کنید، در ابتدا لازم است که خود ووچر را بسازید. به صورت کلی باید اشاره داشت که برای ایجاد و ساخت ووچر، در ابتدا باید در این سایت یک حساب کاربری برای خود داشته باشید و اطلاعات شخصی خودتان را وارد کنید و بدون داشتن این حساب ایجاد ووچر امکان پذیر نخواهد بود. ساخت یک حساب برای ایجاد کد ووچر پرفکت مانی بسیار ساده است. برای انجام این کار باید گام‌های زیر را دنبال کنید:

  • به سایت رسمی پرفکت مانی مراجعه کنید و سپس روی گزینه Sign up کلیک کنید.
  • اطلاعات شخصی خودتان از جمله نام، نام خانوادگی، آدرس، رمز عبور و… را وارد کنید.
  • در مرحله آخر باید روی گزینه Register کلیک کنید تا حساب کاربری شما فعال شود.

برای ایجاد کد ووچر پرفکت مانی، وارد حساب کاربری خود داخل سایت پرفکت مانی شوید. پس از آن گزینه withdraw را از منوی آن انتخاب نمایید. پس از انتخاب گزینه ذکر شده، وارد یک صفحه خاص می‌شوید که در آن اطلاعات مربوط به کد ووچر پرفکت مانی مشخص گردیده است. پس از ان باید بر روی گزینه Purchase a new e-Voucher کلیک نمایید. سپس وارد صفحه‌ای دیگر خواهید شد که در فرم آن باید اطلاعات مربوط به ووچر را وارد نمایید.

وارد کردن اطلاعات در بخش Purchase e-Voucher
راهنمای تصویری وارد کردن اطلاعات در بخش Purchase e-Voucher

وارد کردن اطلاعات در بخش Purchase e-Voucher

پس از انجام عملیات ذکر شده در بخش قبل، به صفحه‌ای خاص هدایت خواهید شد. این صفحه شامل دو بخش کلی است. در این دو بخش باید اطلاعات زیر را وارد نمایید:

  • در بخش اول باید حساب پرفکت مانی خود را تعیین نمایید. این حساب باید دارای موجودی مشخص بوده و فعال باشد.
  • در بخش دوم باید مبلغ ووچر را تعیین کنید. این مبلغ رقم نهایی ووچر شما خواهد بود و باید کمتر از موجودی حساب پرفکت مانی شما باشد. به دلیل انکه مبلغی به‌عنوان کارمزد کسر خواهد شد.

پس از وارد کردن اطلاعات مذکور در فوق، بر روی گزینه Preview Purchase کلیک نمایید. در این حالت یک پیش‌نمایش از اطلاعات ووچر شما نمایش داده خواهد شد. اگر از اطلاعات وارد شده اطمینان دارید، باید بر روی گزینه Purchase e-voucher کلیک کنید. در این صورت است که کد ووچر پرفکت مانی به شما نمایش داده خواهد شد. به خاطر داشته باشید که هرگز اطلاعات ووچر پرفکت مانی خود را در اختیار اشخاص دیگر نگذارید. اگر این اطلاعات در اختیار هر شخصی دیگری قرار بگیرد، می‌تواند به‌سادگی از آن استفاده کند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد تا در خصوص ایجاد کد ووچر پرفکت مانی، اطلاعات کلی در اختیار شما عزیزان قرار داده شود. شما نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان ما در این خصوص مشورت نمایید.

سوالات متداول روش ایجاد کد ووچر پرفکت مانی

  1. آیا ووچر پرفکت مانی کارمزد دارد؟
    بله؛ اما یکی از ویژگی‌های اصلی آن، کارمزد بسیار پایین است.
  2. آیا ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا دارد؟
    خیر؛ ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا نداشته و نامحدود می ‌باشد.
  3. ووچر پرفکت مانی در چه مواردی کاربرد دارد؟
    برای تبدیل ووچر پرفکت مانی به پول نقد یا سایر ارزهای دیجیتال در صرافی‌های آنلاین کاربرد خواهد داشت. همچنین برای استفاده به جای پول نقد و انتقال پول به سرتاسر جهان می‌توان از آن استفاده کرد.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها