نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی

اکسچنجر » نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی
نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی
تعداد بازدید : 474

نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی1400/06/21
|
نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی
153

نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی

فارکس یک بازار بورس جهانی است که در آن می توان به تجارت همه چیز پرداخت اما برای اینکه بتوانید وارد این بازار شوید می بایست با ارز های دیگر غیر از ریال این کار را انجام دهید. خوشبختانه برای افرادی که در ایران هستند می توان از حساب وب مانی برای حساب های فارکس استفاده کرد و بجای اینکه از ارز های دلاری یا یورویی استفاده کنید می توانید از وب مانی یا پرفکت مانی استفاده کنید. خرید پرفکت مانی هم درست مانند وب مانی می تواند به شما امکان استفاده از فارکس را بدهد. نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی بسیار راحت است و می توانید با یکبار کارکردن آن را یاد بگیرید.
دیگر معاملات به صورت جهانی بسیار سود آور هستند و افراد سعی دارند تا با گسترش میزان تجارت خود درآمد بیشتری را کسب کنند و برای همین از بازار هایی مانند بازار فارکس استفاده می کنند. افرادی که می خواهند از فارکس در آمد داشته باشند حتما به این فکر میکنند که چگونه ارز های خود را تبدیل کنند و برای این کار حتما از کارگزاری های مختلف استفاده می کنند. کارگزاری های مختلف کار کاربران را بسیار راحت کرده اند و این امکان را به تجار می دهند تا بدون انجام کار خاصی معامله های خود را پشت سر بگذارند. نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی بسیار راحت است و می توانید با استفاده از آن در فارکس به تجارت بپردازید.

نحوه شارژ کردن حساب فارکس

برای اینکه بتوانید حساب فارکس خود را شارژ کنید ابتدا باید آن را بسازید. برای ساختن حساب فارکس هم می بایست حتما از کارگزاری ها استفاده کنید. کارگزاری های مختلفی برای این کار وجود دارند و شما می توانید در همه آن ها در بازار فارکس حساب باز کنید و برای این کار تنها کافی است که اطلاعات خود را به مسئول کارگزاری بدهید تا او برای شما این کار را به راحتی انجام دهد.
بعد از این که حساب شما در فارکس ایجاد شد اطلاعات و رمز عبور به شما تعلق می گیرد و می توانید با یک گوشی وارد آن شوید و به خرید و فروش ارز و دارایی های مختلف بپردازید. به حساب فارکس خود وارد شوید و در بخش deposit نوع ارزی که می خواهید با استفاده از آن حساب خود را شارژ کنید انتخاب کنید. نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی به همین صورت است و می بایست با انتخاب وب مانی در شیوه های شارژ حساب، فارکس خود را شارژ کنید.

نحوه شارژ حساب فارکس
البته این را باید به شما بگویم که حساب فارکس دارای مدل های مختلفی می باشد و باید حساب ارزهای دیجیتال آن را برای این کار انتخاب کنید. نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی هم در کارگزاری های هات فارکس، لایت فارکس، آلپاری و FXTM به راحتی انجام می شود و برای این کار بهتر است که سری به این کارگذاری ها بزنید.

شارژ حساب هات فارکس با وب مانی

برای شارژ حساب هات فارکس می بایست اطلاعات خود را وارد کنید و وارد حساب هات فارکس شوید. سپس در بالای صفحه گزینه fund  را کلیک کنید. صفحه ای که برای شما به نمایش در می آید در واقع میزان تراکنش های شما و واریزی های شما به حساب هات فارکس را نشان می دهد.
در این قسمت وارد روی گزینه وب مانی کلیک کنید، حالا می بایست روی کادر سبز رنگ که روی آن deposit نوشته شده است کلیک کنید. در این مرحله شما وارد درگاه پرداخت با وب مانی می شوید و بهتر است که زبان ورودی را به انگلیسی تغییر دهید تا کار برای شما راحت تر شود. با آموزش افتتاح حساب وب مانی می توانید یکی از حساب های webmoney را برای خود بسازید.

شارژ حساب هات فارکس با وب مانی
بعد از آن اطلاعات حساب وب مانی خود را وارد کنید و سپس برای احراز هویت خود گزینه SMS را انتخاب کنید تا یک پیام برای شما ارسال شود. کد پیام را وارد کنید و با کلیک روی گزینه confirm the payment تراکنش خود را انجام دهید. نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی در هات فارکس به این صورت میباشد اما روش های دیگری هم وجود دارد.

شارژ حساب لایت فارکس

نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی روش های مختلفی وجود دارد و یکی از این روش ها شارژ لایت فارکس می باشد. با استفاده از ایمیل و پسورد خود وارد حساب لایت فارکس شوید و در آنجا روی گزینه finance کلیک کنید و سپس روی گزینه والت(wallet) کلیک کنید. در این مرحله می بایست گزینه add new wallet  را انتخاب کنید و آدرس کیف پول وب مانی را در آن وارد کنید. به این صورت می توانید وب مانی را برای روش پرداخت انتخاب کنید. نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی به این روش ساده تر می باشد و می توانید به راحتی در این بازار به تجارت ارز های مختلف بپردازید.

شارژ حساب لایت فارکس
میدانید که صرافی های مختلفی وجود دارند که می توانند وب مانی را به ریال به شما تحویل دهند.

سخن پایانی

در آخر باید به شما بگویم که شارژ کردن حساب های مختلف نه فقط فارکس با وب مانی امکان پذیر است و این کار می تواند کار کاربران را بسیار راحت کند و دیگر نیازی به پرداخت کارمزد های زیاد نیست. نقل و انتقالات در وب مانی به راحتی امکان پذیر است و نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی بسیار راحت است و در همه کارگزاری ها می توانید گزینه وب مانی را به عنوان یک روش پرداخت امتحان کنید.
وب مانی یک روش بسیار عالی برای شارژ حساب فارکس می باشد و به همین دلیل هم بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند شما می توانید با کسب درآمد از طریق وب مانی هم سود به دست آورید و آن را در بازار های مادر مورد استفاده قرار دهید.

سوالات متداول نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی

1.     چگونه می توانیم حساب فارکس را با وب مانی شارژ کنیم؟
برای این که بتوانید شارژ حساب فارکس را با وب مانی انجام دهید باید وارد کارگزاری های مربوطه شوید و در آن جا با انتخاب گزینه وب مانی به عنوان یک شیوه پرداخت از وب مانی استفاده کنید.
2.     فارکس چیست؟
فارکس یک بازار بین المللی است که در آن انواع ارز های مختلف جا به جا می شود و یک بازار بورس جهانی محسوب می شود.
3.     آیا می توان با وب مانی در فارکس خرید انجام داد؟
بله برای اینکار می بایست حساب فارکس خود را روی ارز دیجیتال قرار دهید و حساب فارکس خود را با وب مانی شارژ کنید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها